לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  גיברת





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

שלום, אני נונה.


1. אם הייתי אוהבת אלכוהול (אני, עם נטיות ההתמכרות שלי, לכו תדעו לאן הייתי מגיעה):

שלום, אני נונה.

- נונה, אוהבים אותך.

 

2. אם הייתי נשארת עם ליעד (אכן):

שלום, אני נונה. יש לי חבר כבר ארבע שנים. בא לי ריגושים, בא לי את הלמות הלב. הלמות הלב הרס לי את החיים. בא לי אהבה אמיתית, לא של אחים. בא לי זיונים אמיתיים, ולא זיוני שכל. בא לי לאהוב. שמוליק, תעשה לי אהבה.

- נשמה, אני כולה שמוליק טיאר, לא קוסם. ועכשיו נצא לפרסומות. ואח"כ בר רפאלי ורן דנקר עושים קולות של אהבה.

 

3. אם הייתי נשארת עם ליעד (אה הא):

שלום, אני נונה.

 

- היי נונה, תביאי ת'250 שקל שלי ותתחילי לבכות.

 

בא לי אהבה אמיתית, בא לי ריגושים. יש לי אחד שהרס את חיי, בא לי שהוא ימות. אני שונאת אותו. בא לי גבר שיחבק אותי. עכשיו חורף, לא בא לי להיות לבד בחורף.

 

- מאמאל'ה, זה נשמע כמו אוי-יו-יוי, אין-לי-אהבה, קר-לי-בחורף-בודד-לי-בחורף, הלמות-הזיבי-הרס-את-ליבי, תרחמו-עליי-אני-מסכנהההההה, אוי-אוי-אוי.

 

כן, אה.

 

 

 

*

 

[מלכה, עשי לי דלת מסתובבת!]

 

[מלכה, תעתיקי לי דלת מסתובבת מדפנה!]

 

 

 *

[סה"כ שורש א.ה.ב: 8]

 

נכתב על ידי גיברת , 30/10/2006 18:15  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



15,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , הורים צעירים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגיברת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גיברת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)