לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Im here without you baby/

רוב הלילות הקשים בחיי לא עברו לי הבוקר, תחושת כאב שכזאת כבר מזמן לא עזבה את ביתי, וכל מה שרציתי בזול כבר עשיתי עלה לי ביוקר, זה לא אמיתי.

כינוי:  לי - אור

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009


שאלתי את עצמי,

מה הייתי עושה לו אבא שלי היה פה עכשיו.

ברור שהחיים היו נראים אחרת,

לא הייתי נאלץ ללמוד בפנימיה שנה שעברה, היה הרבה יותר קל בבית,

והרבה הרבה יותר קל בלב.

ואז הכתה בי המחשבה,

למה אני עושה את זה לעצמי?

למה אני כל הזמן חושב מה היה אילו הוא היה פה,

ואז אני צריך להזכיר לעצמי-

הוא לא פה

וזה כואב.

 

הדבר היחיד שאני מתגעגע אליו זה אתה,

אל החיבוק החם והאוהב שלך, אל הטפיחה על הכתף והלחישה באוזן אתה כל-יכול בן ,

אל הביטחון שהענקת לי ,

אל החיוך חצי-מנה-פלאפל שהיית רואה אותי את מאי ושלו צוחקים בלי לריב.

אל הנשיקות החטופות שהענקת לאמא כדי "שהילדים לא יראו"

אל האהבה הבלתי נגמרת שלך.

שאףאחד אחר בעולם לא יתן לי.

 

אז אני מדמיין מה היה קורה אם היית פה.

בטח לא הייתי צריך לעזור לשלו לבחור מה ללבוש ליום הראשון לבית ספר,

או לנסות ללמד אותו לשחק כדורסל,

לא הייתי צריך לישון בחדר של מאי כשאני שומע שהיא בוכה,

לא הייתי צריך לרצות רק לצאת מהבית כשאמא במצברוח נוסטלגיות.

לא הייתי צריך לפתוח את הבלוג הזה,

לא הייתי צריך לעצום את העיינים כל לילה ולדמיין את הפנים שלך,

מחייכות אליי,

כי אם היית פה, בטח היית בא לתת לי חיבוק-לילה-טוב כמו תמיד.

אני ,שלו ומאי לא היינו צריכים ללכת לקניות כל שבוע, כי זה היה התפקיד שלך,

לא הייתי צריך ללמוד לעשות קידוש,

כי אתה היית עושה את זה,

לא היית צריך לעזוב את הבית למשך שנה, כי בחיים לא היית נותן לזה לקרות, אבל אתה לא בחיים.

וכמה שאני זוכר את זה כל רגע ורגע,

אני בכל זאת צריך להזכיר את זה לעצמי.

 

אחרי וואחד פריקה,

שבוע טוב.

לי אור

 

נכתב על ידי לי - אור , 9/2/2009 19:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללי - אור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לי - אור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)