לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדם צועק את שחסר לו


I shall look at you out of the corner of my eye, and you will say nothing. Words are the source of misunderstandings. But you will sit a little closer to me, every day
Avatarכינוי:  S h i r i M

בת: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

בדיקת מצב או איחולי ראש השנה - הצ'ק ליסט.


בראש השנה אחד לפני האחרון כתבתי את זה:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=39254&year=2008&month=10

אני רוצה לבדוק איפה אני ברשימה:
  • שאיחולים לעצמי לא יבואו תוך יסורי מצפון על אגואיסטיות, אלא איחול אמיתי שיביא לי טוב כדי שאעשה לאחרים טוב. לא מעסיק אותי יותר מדי, אבל האיחול עומד בעינו.
  • בריאות שלמה לי ולסובביי.לא כל כך - אבא קיבל התקף לב ובדיקות הדם שלי מראות שאני בתו, אבל - יש לברך על הקיים - יצאנו בריאים ושלמים מהאפיזודה.
  • שלמות נפשית.עוד לא.
  • שאנקה את הבית בזמן.אני כבר לא גרה כמעט בבית שלי, וזה לא אומר שהוא נקי. כרגע הוא מתפקד כגוש יסורי מצפון על המחיר שאני משלמת.
  • שאלמד בזמן מבלי לדחות. לא קרה עדיין ומאד מעסיק אותי!למעשה, ברגע זה ממש אני בוחרת לכתוב בבלוג שלא כתבתי בו מזמן, במקום ללמוד.
  • שאדע לתרום לחברה בצורה שתקדם אותי ובעיקר את מי שאני תורמת לו.לא מעסיק אותי עכשיו (מפאת תעסוקות אחרות ורבות), אבל וגו'.
  • שאשכיל לשמור על קשר עם כל חבריי, גם אם כעסתי עליהם השנה. ובאותה הנימה - שעד יום כיפור אאזור אומץ להחזיר אליי את המורחקים, גם אם לא סלחתי עד הסוף. כי מה זה כבר משנה.מי שכעסתי עליו פשוט יצא לי מהלופ מבחירה מושכלת, ואני שמחה על זה. עדיין - יש כאלה שהייתי שמחה לטפח יותר.
  • שאזכור תמיד  את אבא שגם אם לפעמים הוא נורא מעצבן, עדיף להיות איתו כמה שאפשר ולנחם אותו על האבידה הגדולה שלו.אוי, זה קשה נורא, אני נורא מנסה, לא תמיד זה מצליח, אפילו עכשיו אחרי התקף הלב.
  • שאזכור תמיד את סבתא שגם עם השהות איתה היא לא נעימה, היא צריכה את זה וזה עושה לה טוב.אני דווקא באה אליה הרבה. וכן - היא עדיין לא נעימה במיוחד.
  • שאזכור לשבת עם אמא המון ושאצליח למשוך אותה עוד למרכז כי היא אחד האנשים המעניינים בחיי וכדאי לי.מינוס גדול לי. זה לא קורה מספיק ואין תירוצים.
  • שאזכור לשמר את החברות הטובה עם אחיי, גם אם את הדבר הכי חשוב בחיי הם לא מכירים ולא יודעים ממנו.אחים שלי יודעים. סיפרתי להם בחודשים האחרונים וזה חיזק את הקשר איתם והזכיר לי כמה הם נשמותיי היקרות ביותר עלי אדמות.
  • שסיפור האהבה שלי יתייצב, ואם לא - שיגמר טוב, ואם לא - שאדע, לפחות, לעשות את הבחירה הנכונה. סיפור האהבה שלי עדיין סבוך, אבל קיים ומתקדם.
  • שיהיה לי כסף, לפחות כדי לטייל ולבקר קצת בחו"ל .אין לי כסף, אבל אעשה הכל כדי לנסוע בקיץ לניו יורק.
  • שאני ופלצת נצא לחופשה אמיתית.לא קרה עדיין וזה בהחלט פרויקא שתנתן עליו הדעת כשיבוא הזמן.
  • שאבין איך מלמדים מוזיקה.אני חושבת שאני כבר יודעת פחות או יותר. בספטמבר בטח אחשוב שוב אחרת.
  • שאהיה יצירתית עד אין קץ, שתשרה עלי המוזה. אוי, זה כל כך לא קורה עדיין. איחול בהחלט חשוב ועדיין ממתין להתגשמות.
  • שאאזור אומץ להרים מופע ולעלות על במה.אני מעתיקה את ההערה מהאיחול שמעל: אוי, זה כל כך לא קורה עדיין. איחול בהחלט חשוב ועדיין ממתין להתגשמות.
  • שאקרא הרבה ספרים.כנ"ל: אוי, זה כל כך לא קורה עדיין. איחול בהחלט חשוב ועדיין ממתין להתגשמות.
  • שאראה הרבה הרבה פחות טלויזיה נמוכה ומנוונת.קורה פלוס פלוס - הקטנתי את כמות הטלויזיה שאני רואה למינימום הכרחי. בעיקר בגלל השעות עם פלצת.
  • שאוכל לבקר אצל פסיכולוג (המשך של "שיהיה לי כסף..."). קרה! יש לי פסיכולוגית נפלאה בחסותו של אבא שמשלם. זה לא מושלם, אבל זה טוב.
  • שאחזור לעשות ספורט. לא קרה. שיקרה.
  • שאצליח לעשות דיאטה.לא קרה. שיקרה.
  • שארגיש טוב.יום עסל יום בסל. לא מספיק קורה.
  • שאפסיק לעשן.לא קרה. שיקרה.
  • שפלצת תספר למישהו ובדרך תרגיש נוח להפגש עם חברים שלי שיודעים.פלצת סיפרה להרבה מאד אנשים בסביבתה ונפגשה עם חברים שלי ועם אחותי כבר מספר פעמים!
  • שאחלום חלומות טובים ומסבירים. שאחלום על פלצת באמת ולא על דמויות שמסמלות אותה. שאחלום על דודה באמת, שאני פוגשת אותה ורואה אותה לנגד עיני כמו שהייתה פה לפני רגע.על פלצת אני חולמת באמת. על דודה לא. אני אשמח מאד אם היא תקפוץ לבקר אותי בחלומות. היא בטוח קוראת את הבלוג הזה מהמקום בו היא נמצאת - אז, דודה - בואי. יש לי הרבה מה לספר ובעיקר לחבק.
  • שאשמור על קשר טוב עם הבנות ושאשכיל לתפוס אצלן נישה שהן זקוקות לה ואוהבות. אני לא זוכרת לאילו בנות התכוונתי. אני משערת שלחברות מהתיכון? אז לא, זה לא קורה מספיק. ואם בעכבר ובארנב המדובר, אז דווקא קורה :)
  • שאדע להיות לבד ובשקט, שאדע לחשוב על דברים ברוגע. לא תמיד זה קורה. לא מספיק.
  • שאדע להיות קשובה לאחרים.אני משתדלת מאד, ובהרבה מקרים מרגישה שאני מצליחה.
  • שאהיה סבלנית והרבה פחות קצרת רוח.לא קורה מספיק.
  • שאעשה דברים שיגרמו לאבאמא להיות גאים בי.לא קורה מספיק.
  • שלא אחשוב כל הזמן מה אחרים חושבים.לא קורה מספיק.
  • שאראה הרבה הופעות, סרטים ותערוכות.סרטים אני רואה המון. הופעות ותערוכות ממש ממש לא מספיק. ויש הרבה רצון.
  • שאצא להרפתקה אחת לפחות, אפילו אם מדובר בללכת לטייל עם עצמי, לחצי שעה, במקום ממש מיוחד.יצאתי לאחת, כתבתי עליה. אין לי צורך כזה עכשיו.
  • שיהיה לי טוב. אמן!

נכתב על ידי S h i r i M , 8/5/2010 10:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,442
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS h i r i M אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S h i r i M ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)