לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-חייה של שובה-


פה יהיה בערך על החיים שלי.. מקווה שתהנו מהסיפורים [=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

שאלון קצרצר


1.מה שלומך?! - עכשיו? על הפנים =\
2
מה עושה? עונה על השאלוןן הטמבל הזה , ומדברת במסן...
3
ואחר כךך ? עפהה לישון נו מה נראה לכם?
4
אז נתתחיילל בשאלון?! מתיי שתגידדדו...
5
איך קוראים לך ? שאנל
6
אוהבבת את השם שלך ? לפעמים חח..
7
היית רוצה להחליף אותו? ממ לא נראה לי.. מה ככה אמא החליטה...
8
בת כמה את ? 15 וחודש...
9
איזה צבע העיניים שלך ? חום...
10
והשיערר?  חום.. :(

11 צבעתת אותו ? לא הוא ככה טבעי
12
את חושבת שאת ממהרת לגדול ? לפעמים.. אבל החיים ביגרו אותי נורא...
13
אוהבבת מישהו?! מאוד.... 3>
14
אתם ביחד? לא..=\
15
הוא יותר גדול\קטן או בגיל שלך ? אממ.. גדולל
16
בכמה שנים? 5 :\ , כן אני טיפשה אני יודעת.
17
יש לך חבר? חח אמרתי לך שאנחנו לא ביחד

18 איזהה עונה את הכי אוהבתת ? סתיו... [= , היומולדת שלי והמזג אוויר הכי הכי כיפי
19
מה התאריך של היום הולדת שלך 9.10 , י"ב בתשרי
20
איזה מזל את? מאזניים
21
מה מאפיין את המזל שלך ? אהבת אומנות ויופי , עקשנות

22 את חושבבתת שזה טוב.. ? אמממממ..... נראה לי חחח
23
האם אומרים לך שאת יפה? אומרים אבל מי שאני רוצה שיגיד לא אומר :(
24
ומי שאת אוהבת את חושבת שהוא יפה!? הכי יפה בעולם (:
25
איזה משפט את הכי אוהבת? אמ.. עץ עקום לעולם לא מתיישר.. משפט די נכון שאני נוהגת להשתמש בו המון...
26
ואיי אנחנו כבר ב 26 מפתיע אותך ? אממ לא..
27
אתת מממהרתת? הלילה עוד צעיר...
28
טוב אז נגמור את זה בקצרה? א אכפת לי...
29
מה הצבע האהוב אלייך? ורוד , תכלת , ירוק בהיר וצהוב בננה [=
30
אוהבבתת להתאפר? לא יכולה בלי... זה עושה לי טוב להרגיש יותר יפה...

31 את מאמינה במילה ח=ב=ר=ו=ת ? לפעמים כן ולפעמים לא...
32
יש לך חברותת טובות ? ככןן
כמה?! 4-5 , שאף פעם לא אכזבו אותו ..
33
מתיי הייתה נשיקהה הראשונה שלך ? אף פעם חח ילדה טובה [;
34
מתחרטתת ? לא . . .
35
התחרטת פעם על משהו שעשית?! התחרטתי בדר"כ על שלא עשיתי.. אבל הכל לטובה , לא?
36
פעם בן שבר את ליבך? מממ... בערך אבל הוא לא ידע כ"כ....
37
סלחתת לו? ככןן, כי הוא לא ידע ולא התכוון בכלל
38
בכית פעם על בן? חחחח המון.
39
ועל בת ? כן...
40
את חושבת שהחחיים שלך טוביםם ? יש לאנשים בעיות יותר גדולות אז אני לא מתלוננת [ טוב נוא ני כן אבל...]
41
איזה שיר את הכי אוהבבתת ? כל מיני...

42 השיר מזכיר אותך ? אני אוהבת שירים שנוגעים בחיים שלי...
43
שאלוןן קצרר את רוצה? כןןןן
44
עודד כמה שאלותת ומשחחר אותך בסדר? אוקקקיי ..
45
פעעםם חשבבת שאתת לבד?! היו רגעים שהרגשתי ממש לבד.. אבל החברות הטובות תמכו בי
46
היית רוצה להחליףף חיים? היו כמה פעמים שקיוויתי שהייתי נולדת אחרת... אבל ככה  ה' ברא
47
ייאלה סיימנו? אממ אני חושבת
48
פעםם הבאה יהיה לך יותר זמן? תלויי מתי תבוא..
49
פעם הבא שאלון יותר ארוךך? אם יהיה לי כוח
50
היה כיףף? נחמדד;]

 

 

 

 

וזהו זה השאלון החופר שלנו להיום (:

נכתב על ידי , 31/10/2007 02:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזנחתי נו אני יודעת...


כן אני יודעת..

הזנחתי.., לא היה לי כוח.. ולמה לעדכן כשאף אחד במילא לא מגיב כמעט.

מה פיספסתם? כלום כמעט.. :|

אממ היומולדת שלי שהייתה דיי נחמדה... 15 זה הגיל [;

שביתה.. לישון לישון לישון ... ולאכול כמובן... זה בערך מה שהספקתי לעשות

ואולי ביקור קצרצר בת"א.... אהה כן.. וגם.. להתגעגע.. אליו

לא ראיתי אותו יומיים ואני כבר מתגעגעת.. מתגעגעת כ"כ שאפשר להשתגע כבר

+ אני - אוהבת - אותך +

אבל למה?

למה אני לא יכולה להרגיש אותך בין זרועותיי , לחבק אותך חזק חזק.

למה.. למה תמיד אני מתאהבת באנשים הלא נכונים.. באלה שלא יוכלו להחזיר אהבה כמו שאני אותם...

האם יהיה בעולם אדם.. שיאהב אותי כמו שאני אותו?

ואם כן.. כמה דמעות עוד ירדו עד אז... כמה סבל? כמה געגוע...

אני אוהבת אותך , ולא יכולה לעשות עם זה כלום

האהבה? לכאב נולדה

אני חושבת עלייך כל דקה ודקה... בבוקר כשקמה ולפני השינה...

אתה.. אתה כמו אוויר לנשימה.

ואולי.. מחר בבוקר כשהשמש תזרח יהיה טוב יותר...

מחר.. מחר , תמיד נשאר מחר.

כשאני שומעת את קולך בטלפון...קולי רועד..

הנשימות נעשות לא סדירות.. מההתרגשות

אתה יכול לגרום לי לחייך.. אתה יכול לגרום לי לבכות...

אני אוהבת אותך... אוהבת כ"כ ואין שום דבר שאוכל לעשות עם זה...,

אוהבת... אוהבת כ"כ נשמה יפה שלי...

החיוך שלך?! הוא הכל... \:

אני רואה אותך עצוב ובא לי לבכות... חייך תמיד נשמה שלי..

החיוך שלך.. שווה זהב.

 

 

עד מתי אהיה עצובה ופסימית...

יהיה טוב.. חייב להיות טוב אמרו חכמים.

נכתב על ידי , 30/10/2007 02:04  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 32

ICQ: 210480438 




892
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשובה השמנמנה [[; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שובה השמנמנה [[; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)