לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ענברי[[:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


היום ה-1 באוגוסט שזה אומר שנשאר רק עוד חודש לחופש

 

החופש הזה זה החופש הכי מבוזבז שהיה לי..

כל היום להתקע בבית ולא לעשות כלום

ואוגוסט?! הוא יעבור הכי מהר שיש

יעבור שבוע פתאום עוד אחד הכל עדיין באיטיות ובהתבטלות אז יעבור עוד שבוע

ואז אני יגלה שנשאר רק עוד שבוע לחופש הגדול

ואני אכעס על עצמי שלא עשיתי כלום בחופש הזה

ולא אני לא אשקר אני גם קצת מתגעגעת לבצפר, לכל החיים העמוסים שיש לי כשאין חופש

אבל כשיתחיל הבצפר לא יהיה לי זמן לעצמי

שוב תבוא תקופה של עומס מבחנים ומלא שיעורים שאין לי זמן לא לעצמי ולא לחברות ולא לכלום.

אז יהיה שבוע שבועיים של רוגע קצת מנוחה אולי להפגש עם חברות

ושוב הכל חוזר

אולי קצת חופשים פה ושם אבל גם בהם אני יודעת שאני לא ינוח

כי ככה זה כשיש לי חוג כל יום לפעמים 5 שעות לפעמים שעתיים

שזה עוד סיבה שגם בתקופה שכולם נחים ונפגשים עם חברים, אני בחוג ובקושי נפגשת עם חברות כל השנה.

וכשיש חופשים זה כנראה אומר שלכולם יש את כל הזמן שבעולם, אז מוספים עוד חזרות ועוד חזרות

ובסוף יוצא שכל חופש אני קורעת ת'תחת לא נחה לרגע ועמוסה כמו תמיד

וכל פעם כשאני מנסה להפגש עם מישו מתפלאים ושואלים אותי תמיד "למה את לא פורשת?" "איך את יכולה ככה?"

למה?! כי אני אוהבת את זה! להופיע בארץ ובחו"ל! [הייתי אמורה בחו"ל, זה כבר סיפור אחר]

כן ולפעמים אני נשברת ולא יכולה יותר אבל אז ממשיכה הלאה..

כל השנה עמוסה עמוסה ואז מגיעים לחודש יוני מרגישים כבר את הסוף ושוב החופש הגדול ההתבטלות

והכל חוזר כמו מעגל.

ככה זה יהיה עד שאני אסיים כיתה י"ב ואז כבר יהיה מעגל אחר..

 

אז מקווה שאני אנצל ת'חודש שנשאר..

ואם אין לכם מה להגיב אז אולי סמילים כדי שאני אדע שהייתם פה?

 

 

 

 

 

נכתב על ידי ענברי[[: , 1/8/2007 14:54  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענברי[[: ב-2/8/2007 12:34



3,854

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענברי[[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענברי[[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)