לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I'm sorry I can't be perfect


אל תחלום את הדרך בה אתה רוצה לחיות, תחיה את הדרך בה אתה חולם

כינוי:  just me and my life..

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

רק עוד חודש


לא תהיה לי מחויבות לשום דבר חוץ מלעבודה.
הלימודים כבר לקראת סיום וההרגשה היא נפלאה.. לדעת אחרי כל בגרות שזהו,סיימתי עם זה, ויותר לא אחזור לזה -> מקרב את סוף פרק הלימודים בביה"ס.
אהיה בוגרת שבט בצופים ואסיים את תפקידי כמדריכה באושר ובסיפוק אך יחד עם זאת יהיה גם עצב וגעגוע למקום בו היו לי חוויות מדהימות שאף פעם לא אשכח, עם אנשים יקרים, מקום שהרבה פעמים היה לי למפלט ברגעים לא קלים בחיי.
אטחן משמרות בעבודה בחודש האחרון שנותר לי לעבוד לפני הצבא.. ואז תגיע שנה אינטנסיבית שאני כ"כ מצפה לה ורוצה שרק תתחיל.
אוכל לבלות עם חברים כמו שהרבה זמן לא עשיתי ובמקביל אצטרך להיפרד עם אלו שמתגייסים לצבא.

והאהבה? כרגיל תידחק הצידה.
אולי בחודש האחרון לפני שאחזור פעם בשבועיים אמצא אותה.
למרות שגם אם אמצא לא יצא מזה משהו.
אני מודעת לכך שאני מנתקת את עצמי מהרגש הזה בעיקר בכדי לא לפגוע בעצמי ולא אומר שטוב לי עם זה אבל מנגד בטוחה שלא רע לי.

"כל סוף הוא התחלה חדשה"...
ובעזרת השם שלא תהיה מלחמה בקרוב, אם תהיה - שהממשלה תעשה החלטות נבונות ותגמור אותה בניצחון ללא הרוגים ופצועים.





נכתב על ידי just me and my life.. , 12/6/2010 17:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust me and my life.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just me and my life.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)