לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

They said it changes when the sun goes down


..the world is not enought

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 476479347 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

למיקה יש פריצת דיסק


מיקה הכלבה המתוקה שלי עכשיו בכלוב אצל הוטרינר..

היא כ"כ מסכנה היא רק בוכה

לא ידעתי שלכלבים יכולה להיות פריצת דיסק

אבל כנראה שזה די רציני

נתנו תרופות וזריקות והיא כנראה תצטרך לעבור ניתוח

היא לא יכולה ללכת..אז היא לא יכולה לצאת לעשות סיבוב והיא לא יכולה לקום לאכול צריך להאכיל אותה..די היא כ"כ מסכנה

מיקוש אני מקווה שהיא תחלים מהר כי אני כ"כ אוהבת אותה למרות שהיא די מטרידה כל הזמן והיא מטנפת את הבית והיא די מטומטמת ומגושמת

אבל כולנו באמת שאנחנו אוהבים אותה

מיקהההה בובההה

אמאבא שלי הלכו להביא אותה מהוטרינר כי היא רק בוכה שם..מכסנה שלי

מן הסתם שתבכה!ככה זה שסוגרים אותך בכלוב קטן ועוזבים אותך שם עם צבים ועכברים ושאר חיות מסריחות..

מיקה תיהי בריאה אהובה

 

עוד 12 אחותי חוזרת מדרום אמריקה~~~~ריגוש אדיר

 

(עכשיו רק שמתי לב שזה הפוסט הראשון לשנת 2009-אז שנה טובה.

דבר נוסף-מזל טוב לבלוג-הוא בן שנתיים ו6 ימים!)

 

 

נכתב על ידי , 11/3/2009 20:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,090
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe..who? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the..who? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)