לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המקום שבין החיים למות


אני אוהבת אנימה! אז מה!?! מי אתם שתשפטו אותי.....??!!!

Avatarכינוי:  be here for me

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אההההההההההההה!!! XD


אני אוהבת את אבא שלי!! (לא במובן מיני) XD חחחח
ישששששששששש!!!!!!!!!!!!!! הוא קנה לי את הדיסק של +44!!! אני לא מאמינה!! ובקושי הייתי צריכה להתחנן XD
חח אבל זה נחשב מתנת יומולדת אבל לא חשוב לי!! כי זה כלכך שווה את זה!!
נכתב על ידי be here for me , 5/10/2007 21:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,609
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbe here for me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על be here for me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)