לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל מה שאתה צריך זה אהבה


וואלה גם אני לא יודעת איך לתאר אותוו אבל אפשרר להגיד שאני שופכת פה תלבב....על האהבהה במיוחד....קיצ פשוטט כנסו ותראוו>>עם בראש שלכם....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

מהה לעשות איתוו???


אוףףףףףף אני משתגעתתתתתת.....אני לא יודעת מה לעשות אם ההוא שהעיזז לבגוד........הוא שלח לי הודעה לאייסי אני מצטעררר.........ואני חשבתי בלבב בטחח שטצטער אתה עכשיו תשם על זה.........אבל בואו נהיה מציאותיים.....הוא לא הולך לשלם על כלוםם כי אני כל כךך רוצההה אותו.......וכמה שאני אומרת לעצמי שאני יכבוש אותו ויזרוקק אותו.....זה לא יקרהה....הוא יכבוש אותי עוד לפני שאני אותוו......הוא כזהה מתוקקק...לא עובר יום שאני לא חושבת עליו ומחכה שיתחבר לאייסי ונוכל לשוחח...אוףףף זה כזהה מעצבןןן!!!!!

אני פשוט לא יודעת מה לעשות איתו....הדבר היחיד שאני יודעת שאסור לו לזלזל ביי ואני צריכה לגרום לו לדעת את זה...אבלל איךך??? אני והראש החלול שלי כבר התחלנו לחשובב על הרבה מעשיםם אבל זה יותר מדיי מטורףף...אולי אני פשוט ישתוקקק...ונראה מה יהיה וזהו פשוט לזרוםם עם זה במקום לשבור את הראש כל יום....אוףףף באמת שאני לא יודעת מה לעשות איתו.... אני כל כך רוצהה אותו....ואני מפחדת להתאהב בוו ושלא ישחק ביי......רק לא זהה....טובב אני אומרת שיהיה טובבב ואם לא טובב אז זה לא הסוףף חיחיחי חוחוחו חעחעחע

נכתב על ידי פשוט בובע , 8/3/2007 22:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פורקתתת את מה שאני מרגישה


אנייייייייי פשוטטט לאא מבינהההההה  אותוווווווווווו!!!!!!!!!

באיזהה חוצפההה הוא העיזזזזזזזזזזז?????

מי הוא בכללל שיורידדד לי מהכבודדדדדד?!?!

איךך איךך הוא העיז לנשק אותה ואפילו עוד לא עברה שעה לפני שהוא נישק אותי והיה איתי!!!

אוףףף הבניםםםםםםםםםםם.........כולםם אותוו חרראאאאאאא!!!

ואחריו אני בטוחה בזהה....!!!!

שובניסטט חסרר תקנההה זה מה שהוא.........

אוףף אני מתהההה לצעוקק ולהגיד לו כמה זה עיצבן וכמה נפגעתיי אךך אני ישתוקק

וישחקק אותהה כאילוו זה לא פגעע.....הרי מין הסתם זו הפעם הראשונה שהתנשקנו...והעם הראשונה שהתראנו אחרי זמן רב...וגם בכלל לא היינו חברים פשוט זרמנו...אז אני לא יעשה מזה כזה עניין...ויראה לו שלא עניין אותיי...ומה שהפריע לי באמתת זה שלא יוריד לי מהכבוד אם כל הכבוד!!

והכיי מעצבן זה שהוא העיזז להצטערר.......שונאת בנים שלא יודעים מה הם עושים ולוקחים אחריות על זהה...

מה שאני מקווה הוא שהוא לא יבוא אליי ויגידד שהוא רוצה שנהיה ביחדד.....כי אזז בטעות יתפלק לי אגרובב וזה יפגע לו ישר בפרצוףף!!!

לא באמת כשהוא יבוא להצטער על זה שובב ואני בטוחה שהוא יבוא אני יגיד לו שאני והוא לא חייבים לאף אחד שום דבר...ומה שהיה היה...ואולי זו הייתה טעות חמורה ......אבל אני לא מצטערת...כי כמו שאומרים מטעויות לומדיםם...ואני למדתי את הלקח שליי ....ועכשיו בזכות זהה הוא לא יהיה כלול אצלי...!!!

ואני עוד ציפיתי למשהו טובב.......חח....ההפתעות האלה של החיים עוד יהרגו אותייי.......

קיצ' חפרתי אהה......טובבב מה אני יעשההה אני כל כך כועסת...

במיוחדד על החוצפה שלו להוריד מערכי עוד אם איזהה מעפנה הוא היה...היא לא יפה בכלל...ועזבו את זה זו ילדה שאני מכירה ...ואין לה אאופיי....טובב מה הוא יודע הוא בכלל לא מכיר אותהה ואם הוא יראה אותה שובב אני בטוחה שיתחרפן חיחיחי....אני חייבת לציין שהוא עשה את זה מתוךך סטלהה...אבל את מי זה מענייןן איתייייייי לאאאא משחקים משחקיםםםםם....והוא ישלם על זההההה!!!!!!

נכתב על ידי פשוט בובע , 6/3/2007 14:33   בקטגוריות אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-8/3/2007 23:13
 





כינוי:  פשוט בובע

בת: 34



תמונה




49
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט בובע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט בובע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)