לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

shut up.


Im becoming something that should not be, something that the gods cant see.

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008


ולא אני אף פעם לא השקעתי בבלוג הזה.

והוא קיים יותר משנתיים כי הוא סתם ככה היה למקרה חירום.

וכבר התרגלתי לכתוב את כל מה שמפריע מול מי שסובב סביבי אז כבר לא אכפת לי לכתוב הכל בבלוג אחד ולא לשמור אחד בצד.

אז אני סתם מעדכנת כדי שלא ימחק והוא ימשיך להתקיים.אל תשאלו למה,סתם ככה..בא לי.

 

אז אם כבר עידכון אז נעדכן בסטייל.

הייתי בתחרות הברמנים של ירושלים ביום רביעי,וקיבלתי על זה הודעה בדיוק שעה לפני שזה התחיל.

כמובן שלא יכולתי לפספס כי ידיד שלי השתתף..אז הגעתי לשם ודפקתי חתיכת הופעה.מה זה התגאתי בעצמי על זה.

היה בן זונה ואת האמת זה נתן לי פוש ענק עכשיו להמשיך ללמוד על אלכוהול.כי זאת עומדת להיות הקריירה שלי ,לדעתי לפחות.

כיוון שאני כבר מלוכלכת מקעקועים על הידיים והגב,ותאמת לא נראה לי אני אמצא עבודה יוקרתית(לא שאני רוצה לחפש) אבל אני אלך רק על העבודות האלו שקשורות לאיזשהו תחום באומנות.בדיוק כמו שאני אוהבת.

וחוץמזה אני צריכה להתחיל להתעורר טוב כי בקצב הזה שאני מנהלת כבר שנתיים,זה נהיה ממש קריטי והם אוטוטו מעיפים אותי מהבצפר.העיקר הראתי להם שבקלות אני יכולה לסובב אותם על האצבע הקטנה שלי.

 

 

 

אובר.

נכתב על ידי , 12/12/2008 17:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.on my own. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .on my own. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)