לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

. . .



כינוי: 

בת: 16

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

או מיי גוש D:


אני הבלוג הכי מיוחד (ופלצני) בישרא. אין לי פרו (כמו לכל עם ישראפלוץ) אני מיוחחדדד(ונטוש)!@#$%^

וסתכלו, אני עושה ת'פוסטים הקצרים האלה כבר חצי שנה רק כדי שיהיה לי ת'חודשים בארכיון D: אני ג-א-ו-ן.

 

נכתב על ידי , 20/1/2008 20:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,673
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל·٠•● lian ●•٠· אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ·٠•● lian ●•٠· ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)