לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  -אורצ'ה-

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2007

מצבי רוח..


בזמן האחרון יש לי שינויים יותר מידי מהירים במצב רוח.

אתמול כשכתבתי את הפוסט הייתי כולי מאושרת ובמצב רוח מצויין, ואחרי פחות משעה כבר נפל לי המצב רוח ל0.

במשך כמה שעות הייתי בדאון, ופתאום באמצע הלילה חזר לי המצב רוח הטוב בלי שום סיבה..

מ.ו.ז.ר

טוב, אני עפה לגרד משהו לאכול, אני נפגשת עם יעל בקניון ב3 ואח"כ הולכת לעבודה...

שיהיה לי בהצלחה עם המוכר החתיך :)

3>

נכתב על ידי -אורצ'ה- , 26/11/2007 14:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



באחלה מצב רוח :)


היי לכם :)

אחרי שרבתי עם גוז' ביום שישי שעבר לא דיברתי איתו עד אתמול. במשך שבוע לא יצרתי איתו שום קשר. נזהרתי אפילו לא להיכנס לו לפרופיל ב"מקושרים" שהוא לא יחשוב חלילה שאני עוד רודפת אחריו. כל השבוע השתדלתי להיות עם אוויים שמחים , שיראה שטוב לי.

בכל מקרה, השבוע עבר בסדר. ביום חמישי דיברתי עם מ', הבחור שרציתי להיכנס אית לקשר רציני. סיפרתי לו על גוז'. הוא קצת נפגע, אמר שאכזבתי אותו בזה שלא סיפרתי לו את זה מההתחלה ושאם הוא היה יודע אולי הוא בכלל לא היה מציע שניכנס לקשר כי הוא לא רוצה להרוס משו בבניה . סיפרתי לו גם שידעתי שהיתה לגוז' חברה ושגרמתי לו לבגוד בה. הוא אמר לי " אני מכיר אותך כבר 3 שנים, ובחצי שנה האחרונה גיליתי עלייך יותר דברים ממה שידעתי עלייך בשנתיים וחצי האחרות". מה שנכון נכון . פעם הוא ראה אותי בתור ילדה תמימה, ואולי זה מה שמשך אותו אלי. אולי. בכל מקרה, אני כבר לא ילדה תמימה, והרוב זה בגלל בחורים כמוהו שכשהייתי תמימה אמרו לי שאני ילדה קטנה. אז ניסיתי לצאת מזה- ועכשיו גם זה לא מתאים לו.

בכל אופן, הוא החליט שהוא רוצה כמה ימים של שקט לחשוב על הדברים. ביום שישי היה לו יומולדת 17 ושלחתי לו מזל טוב באייסי, אבל לא יותר.

שישבת היו אצלנו האחיינים שלי <שני הבנים, בני 6 וחצי ו4 וחצי>. היה ט-ר-ו-ר . הם כ"כ מופרעים. הייתי פשוט המומה. הם ילדים דתיים אבל הם גרים בלוד אז יוצא להם להיתקל גם בילדים של ערסים. היה שלב שאני והאחיין הגדול שלי רבנו והוא פשוט אמר "אני אזיין אותך! ". הוא אפילו לא ידע מה זה אומר, ואמא שלי אמרה לו שאסור לדבר ככה, אבל הייתי המומה ממה שהוא לומד. מזה שיש אנשים שמדברים ככה בבית שלהם. כשאני הייתי קטנה להגיד "קקי בלבן" היתה קללה חמורה. לאן הדרדרנו?!

בכל מראה שבת עברה עלי בסדר יחסית. סיימנו את הארוחה בסביבות 7 וחצי, ישר עליתי לחדר ונרדמתי. קמתי ב11 בלילה, ירדתי לסלון לקרוא ספר <ההורים שלי דתיים, אז אי אפשר להדליק אורות והיה אור רק בסלון..>. עליתי לחדר ב1 וחצי, וניסיתי להרדם. עד 4 לא הצלחתי להרדם. חשבתי על גוז' , על החבר לשעבר. אני חושבת עכשיו על החבר לשעבר ועולות לי דמעות. אני מתגעגעת אליו. זה לא נתפס שהוא לא שלי. ברור לי שאני פנויה, אבל מבחינתי הוא עדיין שלי. אוהב אותי ורק אותי וחושב עלי ורק עלי. חושבת עליו המון בתקופה האחרונה . אולי כי בתקופה הזאת לפני שנה נהיינו חברים .. תקופה מדהימהה...

בכל מקרה, נרדמתי ב4, קמתי ב11, אכלתי עם המשפחה, נרדמתי אחרי האוכל וקמתי במוצ"ש. שבת ביתית כזאת..

במוצ"ש קבעתי עם 2 חברות טובות שלי שנלך לקניון לקנות מתנה ליומולדת של עוד חברה, נקפוץ לבית של אחת מהן לשים את הדברים ולהתארגן, ולנסוע לעיר ליומולדת.

קנינו דובי גדול, ובלון הליום ענק, קפצנו לבית של חברה שלי להתארגן ונסענו לעיר.

כשבאנו לעיר הלכנו לקופישופ, ישבנו קצת עם ילדת היומולדת ואז החלטתי שאני הולכת לבקר את גוז' בבר שהוא מברמן בו..

הלכנו לשם, רצינו להיכנס והכניסו את כולם חוץ מילדת היומולדת שדווקא לה היה 18 באותו יום ולא היתה ת"ז.. <מיותר לציין שנאי עוד לא בת 17 אפילו..>

התקשרתי אליו ואמרתי לו לצאת החוצה כי לא נותנים לי להיכנס. הוא יצא, הביא לי נשיקה וחיבוק ולקח אותי איתו פנימה.

דיברנו קצת, התעצבנתי על היחס שהוא נתן לי בשיחה שיום שישי שעבר, אמרתי לו שנפגעתי ממנו ושיתחיל לדבר אלי בכבוד שמגיע לי. אני חושבת שיצאתי מהשיחה הזאת בכבוד. אמרתי לו שמבחינתי זה נגמר ושנהיה ידידים :) לא השפלתי את עצמי, והלכתי משם אחרי איזה מליון חיבוקים ונשיקות <על הלחי:)>.

בחוץ חיכו לי חברות עם ידידים של אחת מהם. אחד מהם אפילו לא הכיר אותי וישר כשראה אותי שאל "מה זה החיוך הזה שפתאום נהיה לך?" :) כל פעם שאני רואה אותו אני יוצאת מאושרת וזה עושה לי את כל הערב!

הלכנו לאיזה בר, לכל החברים של ילדת היומולדת, וישבנו שם על נרגילות עם מלא חבר'ה שאת רובם הכרתי בשמות אבל זאת היתה הפעם הראשונה שהכרנו פנים מול פנים. הלכנו קצת לרקוד, וחזרנו לבר.

חברות שלי הלכו עם ידידים שאני גם מכירה לאיזה בר אחר, ואני נשארתי עם חברה טובה, עם ילדת היומולדת, ועוד כל מיני ידידים שלהם. בשלב מסויים החברה הטובה הלכה למקום אחר ונשארתי שם עם ילדת היומולדת. פתאום כולם התפזרו ונשארתי פשוט לבד! החברה הטובה לא ענתה לי ולקח מלא זמן עד שהשגתי את החברות שהלכו עם הידידים. <כן, אני יודעת שזה מסובך..>

בכל מקרה, בסוף מצאתי את החברה הטובה עם ידידים שלה שאני מכירה וישבתי איתם קצת. אחרי זה אחת מהחברות באה, החברה הטובה פרשה לאנשהו עם מישו שהיא בקשר איתו, וחברה אחרת היתה במקום אחר. בקיצור- התפזרנו לגמרי!

החלטנו להיכנס למועדון שהיו שם הידידים שהיינו איתם לפני זה. בהתחלה לא רצו להכניס אותנו כי לא היו עלינו תעודות אבל אחרי שיכנועים הצלחנו להיכנס..

היינו עם הידידים, ואז באה החברה השלישית.. התחלקנו לזוגות- חברות שלי לקחו בחורים מהידידים, ואני לקחתי איזה מוכר חתיך שעובד לידי שתמיד ראיתי אבל בחיים לא דיברתי איתו... רקדנו ככה ב3 זוגות כל הערב, היה מטורףף!

ב3 בלילה אחת החברות הלכה ונשארנו 2 ועוד כמה ידידים.

ב4 התקשרה אלי החברה הטובה אמרה שהיא שיכורה ומחוץ למועדון ולא מכניסים אותה. ניסינו לקמבן את כל העולם שיכניסו אותה אבל לא הצלחנו. ישבנו איתה קצת בחוץ ואז סינג'רנו 2 ידידים שישבו איתה בחוץ בזמן שאני וחברה שלי נלך לסיים את הערב יפה :)

נכנסנו וראינו שהבחור שרקד איתי כל הערב יושב על הבר עם איזה בחורה.. אז התמקמנו לנו מול העניים שלו והבאנו ת'שואו של החיים :) בשלב הזה של הערב נשארנו ממש מעט בנות ומלאאאא בנים אז כל שניה באו לרקוד איתנו בנים מכל כיוון, ואת כולם נפנפנו.. היה איזה אחד שהלך אחרינו לכל מקום לא משנה לאן ברחנו אז בשלב מסויים עשיתי לו "נו מההה???" והוא כולו הסתכל עלי במבט רצחני של ערסים, והלך..

זהו, נגמר הערב, היה סוף הדרך..  נסענו לבית של חברה שלי והלכנו לישון עד 11 בבוקר בערך, ואז נסענו לקניון.

 

מצטערת על החפירה, פשוט נזכרתי באמצע בכ"כ הרבה פרטים.. ועוד היה המון שלא הכנסתי..

 


 

אגב, נמאס לי לכתוב ברמזים. אני לא חושבת שמישו מהסביבה הקרובה שלי יגיע לבלוג הזה, ולחברה היחידה שיש אותו- אני גם ככה מספרת הכל, ככה שאין לי בעיה לכתוב פה הכל.

נמאס לי לכתוב ע' וד' ומ' והחבר לשעבר וגוז' וחברה טובה ובלה בלה בלה..

מעכשיו יש עומר- ידיד טוב שלי, דור- כתבתי עליו פעם.. מור- הבחור שרציתי להיכנס איתו לקשר.. החבר- יובל.. גוז'- אני אשאיר אותו ככה כי זה גם ככה הכינוי שלו.. חברה טובה- ויקי.. וכו' וכו'.

אני גרה ביישוב ליד ירושלים, בת 17 <מחר יומולדת עברי, יום שני הבא לועזי! >.

זהו. מעכשיו הכל יגיע עם שמות.. :}

 


כל הכבוד למי שקרא עד פה.. :)

שיהיה שבוע נהדר!

אור.

נכתב על ידי -אורצ'ה- , 25/11/2007 17:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה נגמר.


זה לא יקרה.

אני יושבת עכשיו עם דמעות בגרון. בא לי לבכות אבל אסור לי. הוא לא שווה את הבכי שלי.

רציתי שהוא יבוא אלי היום שנהיה קצת ביחד, הוא תפס אותי לשיחה במסן. אמר שהם כמעט נפרדו בגללי כי היא ראתה שהתקשרתי אליו בלילה ושלחתי אסמס ושהוא לא מוכן שזה יקרה. שהיא רוצה שהוא ינתק איתי קשר והוא מוכן שנישאר ידידים אבל לא יותר מזה. ושאם אני לא מסוגלת- הוא ייאלץ לנתק איתי קשר.

הוא אמר שיש לי שתי ברירות- להיות ידידה שלו , ולהעלם לו מהחיים.

כוסעממממממממממממממממממממממממק.

אני כ"כ אוהבת אותו. אני צריכה בחור חדש. חייבת. רק בחור חדש יוכל להשכיח אותו ממני- יש לי ניסיון מהחבר לשעבר.

אני מתפתה אפילו לזרום לסטוצים מרוב שרע לי. צריכה שמישו ייתן לי הרגשה טובה. אבל זה אף פעם לא יהיה כמו שזה איתו. הוא פאקינג מושלם. למה היא זכתה בו למהההההההההההההההההההה?

אה, הוא גם אמר לי שאני מזיינת לו ת'שכל. ממש יאיי. אוף, למה הוא לא יכול להיות סתם אחד?! למה אני לא יכולה פשוט להחליט שזהו ושזה יהיה זהו. חשבתי לפני שבוע בערך שהצלחתי להוציא אותו מהלב שלי ואז הוא שוב חזר כמו בומרנג.

זהו. נמחק. רק אם אני אחליט שאני מוציאה אותו הוא באמת ייצא. עם כמה שאני אוהבת אותו אני לא יכולה יותר.

כ=ו=א=ב ל=י!!!!!!!!!

אוף, אני יודעת שאני אקבל אותו גם אם הוא יבוא אלי מחר. אני תמיד אקבל אותו. כמה זמן ייקח לי להעביר אותו? בפעם הקודמת זה היה 4 וחצי חודשים. לא מוכנה לחכות כ"כ הרבה זמן בסבל!!!

הייתי לוקחת את מ' אבל אני עוד כועסת עליו על אתמול. אין עוד הרבה אופציות.

מישו שהייתי איתו בסטוץ פעם עכשיו רוצה "לחדש קשר" אבל אני לא יודעת אם בא לי להיות איתו שוב.

גוז' גוז' גוז' גוז' גוז' גוז' גוז' גוז' גוז' גוז' גוז' גוז'.

רק גוז'.

אוהבת.

נשמעת כמו חולת נפש אבל לא אכפת לי. יהיה טוב.

נכתב על ידי -אורצ'ה- , 16/11/2007 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

733
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-אורצ'ה- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -אורצ'ה- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)