לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  רביב דרוקר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

עזוב אותך, חפיף


האמת, אני לא כל כך יודע איך להגיב לכתבה הקשה כנגדי ב"7 לילות" של "ידיעות אחרונות" מהבוקר. מצד אחד, אדם שכל הזמן יורה ביקורת באחרים צריך לדעת לקבל ביקורת על עצמו. מצד שני, מניעי הכתבה כל כך מכוערים וכמות השקרים בה היא כל כך גדולה, שאני מתקשה לתת לזה לעבור לידי. בקיצור, עד שאני אחליט מה אני עושה חשבתי לענות לכל אלו ששואלים אותי - "אבל, מה יש ל"ידיעות" נגדך?".
 
אז הנה מקבץ מהדברים שאמרתי על ה"עיתון של המדינה". בחלק מהמקרים רעדו לי הברכיים לפני שאמרתי. באמת. אני מכיר את המנטליות של העיתון ויודע שאין להם בעיה לענות בכתבה מהסוג הזה. לא, אני לא טופח על שכמי האמיץ. לא פעם לא הלכתי נגדם עד הסוף, מתוך רצון לא להתמקם להם חזק על הרדאר. כנראה, שההערכה שלי על הרדאר שלהם הייתה הערכת חסר.
 
הנה הקטעים לפי סדר כרונולוגי:
1. דיעה ב"שישי" על עורך העיתון, שילה דה בר, אפרופו הסיקור של העיתון בנוגע לשר הביטחון, אהוד ברק
 
2. השתתפות בפאנל של "לונדון את קירשנבאום" בפסטיבל ראש פינה בנוגע להתנהגות של כלי תקשורת בישראל (סביבות דקה 28:00)
 
3. פוסט שהעליתי בבלוג אפרופו פרשת הירשזון והניסיון של "ידיעות" לקחת קרדיט על הפרשה
 
4. דיעה ב"שישי" על דברים שכתב העיתונאי נחום ברנע
 
5. דיעה בנוגע לעיתונאי נחום ברנע בתום כתבתו של בן שני עליו ב"שישי"
נכתב על ידי רביב דרוקר , 8/8/2008 16:23   בקטגוריות תחקירים, תקשורת, ידיעות אחרונות  
120 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרביב דרוקר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רביב דרוקר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)