לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  רביב דרוקר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: `. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הפוליגרף החדש של א' או: איזה קשקוש


כמה קל לעשות ספין בישראל. אוף, כמה שזה קל. כלי התקשורת מספרים בכותרות אדירות על הפוליגרף שעברה א', המתלוננת הראשונה נגד משה קצב.
ובכן, זה לא סיפור. בלשון המעטה.
א. א' עברה בדיקת פוליגרף בתחילת הפרשה, איפשהו ביולי 2006. אני לא זוכר תאריך מדויק. זה היה כל כך מזמן. תוצאות הבדיקה (דוברת אמת) דווחו לפני שנתיים. שנתיים! מה חדש בבדיקה הזאת? כלום.
ב. עזבו את העובדה שבדיקת פוליגרף אינה קבילה במשפט פלילי. הנקודה החשובה היא, שפוליגרף לא יכול לבדוק את הנפש, במילים אחרות, הפוליגרף יכול לבדוק את השאלה אם א' מספרת אמת כשהיא אומרת שקיימה יחסי מין מלאים עם משה קצב. הוא לא מסוגל לענות ולא מתיימר אפילו אם הייתה או לא הייתה הסכמה ליחסי המין הללו. א' לא נשאלה בעניין הזה ולא ענתה. מיותר לציין שזו השאלה היחידה שבאמת משנה. גם הפרקליטות חושבת שא' וקצב קיימו יחסי מין מלאים, היא רק לא הייתה בטוחה שתצליח להוכיח שלא הייתה הסכמה. אני חשבתי שצריך להגיש כתב אישום נגד קצב בעניין של א', למרות הסתירות שהתגלו בעדותה, לפחות על בעילה בהסכמה תוך ניצול יחסי מרות. הפרקליטות חשבה אחרת. בכל מקרה, הפוליגרף הוא ממש לא גורם בעניין הזה. כדי להוכיח את העבירה של בעילה בהסכמה צריך להוכיח "ניצול" ו"ניצול" זה לא דבר שפוליגרף יכול לבדוק.
ג. אלוהים אדירים, שנה אחרי שנסגרה עסקת טיעון, חודשיים אחרי שקצב חזר בו, כשפרושים לפנינו כל מסמכי החקירה, עדות קצב, עדות א', עדויות חברותיה, מה לעזאזל נותן הפוליגרף? למה אנחנו מפרסמים את זה ועוד בהבלטה כזאת?
נכתב על ידי רביב דרוקר , 7/7/2008 23:07   בקטגוריות חקירות משטרה, תקשורת, משה קצב, פוליגרף, א' מבית הנשיא  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרביב דרוקר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רביב דרוקר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)