לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:)



יום הולדת שמחכינוי:  Rita Metermaid

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

היום יום הולדת!




ביי פאר היומולדת הכי טובה שהייתה לי.

כל העולם ואישתו ידע שיש לי יומולדת, [והעובדה שחבשתי כתר בגודל של האפיפיור עזרה] אז כולם איחלו לי והיה נחמד.

פגשתי את נוי בבוקר והזכרתי לה..אהמ אהמ -.- וגם את דניאלה.

בבצפר גילי הביאה לי עוגה, ורותם ודור מאפינס, טלמשה טוויקס, תמרה מלא ממתקים, בתע קרמבו, ואביגיל 4 סופלה של שוקולד! :0

יהיה לי מתוק הרבה הרבה זמן.

שלי הכינה לי כתר מאוד יפה והכריחה אותי ללבוש אותו כל היום,

היא ואביגיל תלו בכל בצפר תמונות שלי ושל הלן האנט וכתוב "כבר איחלתם לה מזל טוב??" חחח..

את הראשון שראיתי תלשתי אבל אח"כ כבר לא היה לי אכפת P:.

ואז הרימו אותי על הכיסא. זאת הייתה החוויה הכי מפחידה של החיים שלי. XD אבל גם הכיפית.

לא הרימו לי את הכסא מאז גן חובה!!!

ואממ.. חזרתי הביתה ושלי באה אליי ואז הלכנו כל החבורה ל"עדנה" והיה מאוד טעים, ואפילו ראיתי את עדי אשכנזי! D: אני מתה עליה.

עכשיו אני נחה פה, דיברתי עם אח'שלי בניו-יורק וזה מאוד נחמד.

דיברתי עם סבא, סבתא, ואני מחכה לאח השני ולסבא יעקב. טוב אולי לאימייל. זה גם טוב.

יכול להיות שמאוחר יותר אביגיל ותמרה באות.

 

אני אוהבת ימי הולדת!!!

 

נכתב על ידי Rita Metermaid , 9/10/2007 18:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחרמחרמחר


יומולדת. ^^.

 

עדכון 18:15

הרגע חברה שלי התקשרה ושאלה אותי מה מידת הנעליים שלי.

OMG :0

נכתב על ידי Rita Metermaid , 8/10/2007 17:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עוד יומיים יומולדת האהאהא.

אתמול היה יומולדת לשלי, בבוקר הלכתי איתה ועם משפחתה לבית הפאנקייק, ובערב עם החברות למקס ברנר,

היה טוב, טוב שהיה, ועכשיו תורי!! D:

אני רוצה הרבה הרבה הרבה מתנותתת ! ושוקולדייייים ! וכסףףףףף !

האפי יומולדת טו מייי האפי יומולדת טו מיי, האפי יומולדת דיר עדיייייייייייייי האפי יומולדת טו מי!

 

עוד 1 יום ו5:45 שעות ב-ד-י-ו-ק.

נכתב על ידי Rita Metermaid , 7/10/2007 18:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRita Metermaid אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rita Metermaid ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)