לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I’’m Not Dead


כל כולי - המקום שלי - תרצו לשמוע מה יש לי להגיד על החיים?כנסו בפנים.

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 332932660 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

אגו טריפ


 

נדמה לי , שמחמאות עושות את שלהן .

איך לומר כשמפחיד קצת להשתחרר

אבל שום דבר לא עוצר בעדך ?

זה מדהים איך שהדלת נפתחת ואיך שדברים זזים.


חשבתי אחרת ויכול להיות שדברים משתנים.

כשמסתכלים אחורה , הכל קרה כל כך נכון

אבל כל כך שגוי בו זמנית ....

אובססיות נמרחו כמו מסטיקים

וזה פשוט אבל גם כ"כ מורכב ....

 

אם ניסו להבין תמיד אמרתי

שזה מעלה חיוך על השפתיים ושיותר מזה אני לא צריכה


אני רואה אותה כל כך מאושרת ושלווה

ואת זו שלצידה מחכה לעולם שיאיר את פניה .

ואני פשוט לא הצלחתי להבין איך אפשר

שתמיד זה מגיע ביחד - ואיך זה מרגיש אבסורד

להגיע למצב שהן נעמדו זו לצד זו וסופרות שניות

אחת מהאושר ואחת לאושר שעומד להגיע

 

התבלבלתי קצת ..

את האמת שלא ניסיתי לשמור על איזון וסדר

פשוט חופש

והצלחתי ככה

 

נכתב על ידי , 2/8/2008 11:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



572
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא שוכחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא שוכחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)