לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I’’m Not Dead


כל כולי - המקום שלי - תרצו לשמוע מה יש לי להגיד על החיים?כנסו בפנים.

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 332932660 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

תשובות לשאלון השבועי


כמה זמן את כבר מחוברת לפייסבוק?
חחח שעהבערך אבל לפחות 20 פעם ביום :D

איך גילית לראשונה את פייסבוק? האם לדעתך את מכורה לפייסבוק?
אחותי שלחה לי הצטרפות למייל , מכורה בהחלט .

כמה פעמים את נכנסת לפייסבוק ביום?
5 -7

האם את מוסיפה כל בקשת חבר, אפילו אם את לא מכירה אותו?
לא , אמא לא מרשה לי לדבר עם זרים

האם את חושבת שפייסבוק זה כלי שימושי או סתם ביזבוז זמן?
שימושי ומבזבז זמן שאיןבו טעם חח

האם את שולחת את ההזמנות המעצבנות האלה, כגון: "איזו דמות מסרט מצוייר את?"?
כן כן מודה באשמה

האם מחקת חבר מרשימת החברים שלך? אם כן, מדוע?
לא

עד כמה את באמת קרובה לחברים שלך בפייסבוק? האם הם חברים אמיתיים או מישהו שאמרת לו פעם שלום כאשר הייתם בחטיבה?
מהבצפר והמשפחה מחו"ל..

מה האפליקציה שאת הכי אוהבת בפייסבוק?
משחק כזה מזה מגנייב :P , מוסיקה ופרינד פור סייל

נכתב על ידי , 3/8/2008 22:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



572
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא שוכחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא שוכחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)