לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  יובל

בת: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

יש פה שלג! (ותמונות)



התעוררתי היום ב-14:30 בבוקר מתוך חלום, כי שמעתי את אח שלי ואבא שלי מדברים על שלג. ברגע שהבנתי שהם מדברים על שלג שיורד עכשיו קפצתי מהמיטה והבטתי בחלון. אכן, שלג התחיל לרדת!



את המשך היום ביליתי בצילום תמונות בדיגיטלית שלי, שיחות טלפון עם חברות לגבי מצבי השלג השונים, וצפייה ב"כמעט מפורסמים" בערוץ האוסקר של הכבלים. (יש שם אחלה סרטים.)

 

 קשה להקפיא את פתיתי השלג, אבל הנה נסיון.

 זוהי כלנית ורדרדה בגינה שלנו, כשהשלג רק נתן סימנים קטנים על הדשא.

 כלנית נוספת, בשלב יותר מתקדם של השלג.

 ושוב אותה כלנית, בשלב אף יותר מתקדם.

 הנה הגינה שלי, בה שלג מתחיל להיערם על הדשא.

 והנה האוטו שלי (טוב, של אמא).


למעשה, כל התמונות צולמו בין 15:00-16:00 ואח"כ משום מה לא התחשק לי לצלם יותר (וגם נהיה חשוך מדי, אז בלתי אפשרי לצלם). נכון לעכשיו השלג הפסיק לרדת, הדשא שלנו כולו לבן וגם המכונית, אבל השלג שחסם את הכבישים קודם כבר התחיל לימוס, ואם זה ימשיך בקצב הזה, עד מחר בבוקר כל הכבישים יהיו פתוחים.

 

מצד שני, אמרו בחדשות שהסופה האמיתי צפוייה להתחיל רק ב-2 בלילה, כך שיש עוד סיכוי להתחדשות השלג, ואם זה יקרה... אני לא הולכת לצבא מחר! נכון חלום?

 

אני אוהבת שלג! זה הדבר היחיד בחורף שאני כן אוהבת!

מחר בבוקר אני הולכת לקום ולרוץ בשלג! או זה, או שאני אסע לבסיס כרגיל.

 


תמונת מזכרת של הרקפות והנרקיסים שהיו לנו עד היום בחצר. מכיוון שהיא צולמה לפני כמה שעות טובות, בנתיים השלג הספיק לכסות את הפרחים לגמרי ואני לא בטוחה שהם ישרדו אחרי שהוא ייעלם. הייתם פרחים טובים, אזכור אתכם תמיד.

 

לילה טוב מירושלים המושלגת!

נכתב על ידי יובל , 15/2/2004 00:51   בקטגוריות חוויות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



19,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)