לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  יובל

בת: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

שלישייה לשבת


נדב יהלומי, תעשה לי ילד! ^

 

כוכב נולד זה כבר לא מה שהיה פעם. המתמודדים, בואו נודה באמת, ברובם לא כאלה טובים ("אין פה שירי גבסו או נינט" כמו שאח שלי הגדיר היום). יש יותר דיבורים טרטורים ופרסומות מאשר שירים. השופטים סתם מפגרים - או שהם קוטלים במילה אחת או שהם נשפכים על כל מתמודד בעשרות מילות אהבה, כאילו אין אמצע.

בקיצור, חסרה לי התמימות וההתרגשות שראיתי בעונה הראשונה. יכול להיות שזה נגמר?

 

היחיד שעוד שווה מבחינתי משהו בתכנית, ששווה לי לראות בשבילו, הוא נדב יהלומי.

אוקיי, אז הוא כולה ילדון בן 17 ואם אנסה לממש את המשפט 'תעשה לי ילד' מלמעלה זה יגבול בפדופיליה.

אבל אין מה לעשות, הוא פשוט ילד חמוד! עם עיניים גדולות ותמימוֹת (תמימוּת - בדיוק מה שחסר לי בתכנית), שפשוט בא לרוץ אליו ולתת לו צביטה ענקית בלחי!

 

^ היומן ^

 

ראיתי היום את הסרט הזה בפעם השנייה. הפעם הקודמת הייתה עוד בארה"ב, כשהתגוררתי עם כמה חבר'ה ישראלים בדירה באמצע LA ובדיוק עברתי את אחד המשברים הכי נוראים בטיול (רציתי לומר בחיים, אבל זה נראה כ"כ זניח עכשיו, בדיעבד)... דודי הביא את הסרט כדי לחנוך את הדיוידי החדש שקנינו, וכולם התיישבו ביחד לצפות.

מילה על דודי: הבנאדם סטנדאפיסט. מאלה שבוודאות היו ליצן הכיתה בביצפר, שחייבים תמיד שכולם ידעו שהם בחדר, חייבים לעשות רעש, להצחיק, לזרוק הערות ציניות וכו' וכו'. וכשטיפוס כמוהו מכריז מראש "אני מת במקום אם מישהו מכם לא בוכה בסוף הסרט" - כמובן שחייבים לצפות בסרט בריכוז.

אז ראינו, התרגשנו, ובכינו - כמובן. אין טעם לתאר את עלילת הסרט למי שלא ראה - פשוט תשכירו ותשבו לראות מייד. [או שתחכו לשידור החוזר, יס נוהגים לשים את אותו סרט שוב ושוב בשעות שונות משך שבועות]

פשוט סיפור אהבה שגורם לכל אחד לרצות שיהיה לו דבר כזה משל עצמו. גם הציניקן הגדול ביותר (ואני נוטה להיות צינית לא פעם) לא יוכל שלא להתרגש.

 

רגליים ^

 

העבודה שלי שוחקת אותי. זה בטח לא יישמע נורא לקורא מהצד - "כולה" ששה ימים בשבוע, 6-8 שעות כל פעם על הרגליים. אבל אלה שעות רצופות על הרגליים, בלי הפסקות, בלי יותר מדי תזוזה (בימי שישי בלי תזוזה בכלל, כי אני עומדת בדוכן של טעימות באותה פוזה כל היום). וזה פשוט הורס לי את הרגליים. לאט לאט זמן ה"החלמה" שלהן מתארך - אם פעם הספיקה לי שעה של ישיבה בסוף משמרת, שאחריה הייתי באה למחרת כמו חדשה - היום אני מרגישה שגם אחרי שינה טובה בלילה הרגליים שלי לא נחות לחלוטין, ואפילו עכשיו כשאני יושבת על המחשב אני מרגישה את כל השרירים, והברכיים כואבות.

אבא שלי מתעצבן עליי, אומר לי שאני חייבת למצוא עבודה שאני אוכל לשבת בה יותר. (וזה לא סתם בא משום מקום - הרי היו לי בעיות ברגליים עוד קודם)

ואני לא יודעת. מצד אחד, מעצבנים אותי שם די הרבה, משנים לי משמרות וקוראים לי לבוא "בדחיפות" ואז משחררים אותי לפני הזמן וכל מיני שטויות. מצד שני, יש כמה חבר'ה טובים (מבין צוות העובדים הבכלל-לא-גדול), יש אוכל טוב חינם ושתיה מוזלת ואייס קפה אלוהי (התמכרתי!!), ובגדול - התרגלתי.

הזמן יגיד את שלו. או הרגליים שלי...

 

נ.ב. אלה אכן הרגליים שלי בתמונה הזו, באחד הרגעים הנדירים בחיים שבאמת יכולתי להרשות לעצמי לנוח לחלוטין, בלי שום מחשבה מטרידה בראש או מישהו שיגיד לי לעמוד: בג'מייקה, כמובן. שכחתי כמעט שהתמונה הזו קיימת, אז לפני זה עשיתי חיפוש בפליקר לתמונות רגליים מעניינות ומצאתי את זו ואת זו, שתיהן מיוחדות בעיניי.

והנה גם לינק לתמונה שלי (שלי שצילמתי, לא שלי) - שהעליתי לאחרונה בעמוד שלי שם. פרסומת אף פעם לא מזיקה... וגם אודה למי שייתן לי הצעה לשם לתמונה.

 

שבת שלום.

נכתב על ידי יובל , 30/6/2006 23:54   בקטגוריות חוויות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"בן 54 ועדיין כוסון!" [סיכום ההופעה של סטינג]


השנה ביקשתי מההורים שלי כרטיס לסטינג כמתנת יום הולדת מוקדמת. וכך מצאתי את עצמי אתמול נוסעת על כביש 4 החביב בדרך למה שתהיה הופעה בלתי-נשכחת. הסיפור, בתמונות, לפניכם.

 

 

17:11

עוד לפני ההופעה נסעתי לסבתא שלי, אותה לא ראיתי כבר די הרבה זמן והיא במקרה גרה מרחק 15 דקות הליכה מאצטדיון רמת-גן - אז תפסתי שתי ציפורים במכה אחת. האוטובוס הזה עצר לפניי ברמזור דקה לפני שהגעתי אליה - ואני הסתכלתי על הפרסומת וחייכתי בהתרגשות.

 

 

18:32

הגעתי לאצטדיון (ברגל, למזלי) ונכנסתי לשוק כשראיתי את כמויות האנשים שחיכו בתור לקופות. ואלה קופות של כרטיסים שכבר הוזמנו מראש, יש לציין. אבל מצאתי את החברות שלי שכבר היו שם בקלות, והתור זז די מהר סה"כ.

 

 

19:00

נכנסנו לאצטדיון (4 העלמות שצועדות הן חברותיי להופעה), שהיה עדיין חצי ריק בשעה זו. על הדשא הניחו יריעה כחולה ענקית, וכך התבדו החששות שלי שיתלכלכו לי הבגדים (אני לא כזאת חולת נקיון בדרך כלל, אבל בכל זאת - זה לא כל יום שאני משקיעה ולובשת חצאית).

 

 

19:07

מתיסיהו המלך עלה לבמה ופתח במופע חימום מקפיץ ואנרגטי. זו ההזדמנות להגיד למי שלא מכיר את מתיסיהו: הגיע הזמן לערוך היכרות!

אני שמעתי אותו לראשונה כשהייתי בארה"ב, הוא ממש להיט שם והיתה תחנת רדיו שכל הזמן השמיעה את השירים שלו. אחרי ההופעה שלו אתמול החלטתי סופית, אני קונה את הדיסק שלו בהקדם האפשרי.

 

 

19:35

המעריצה הכי צעירה של סטינג, מוחאת כפיים בהתלהבות. בשלב מסויים היא נהפכה למופע המרכזי של כל מי שעמד בסביבה, כולם הסתכלו עליה במקום על הבמה, ואני צילמתי אותה בערך 5 פעמים (מקווה שלא עיוורתי אותה מהפלאשים).

 

 

21:30-23:00

סטינג ולהקתו נתנו מופע מ-צו-ין!

הוא נפתח בMessage in a bottle (שאני החלטתי שצריך לעדכן את הפזמון שלו. מהיום שירו: "Sending out an sms to the wotld"...), המשיך עם כל השירים המוכרים כמו Englishman in New-york, Every breath you take, גרסת כיסוי לאחד השירים היותר יפים של הביטלס, וביצוע מופלא של Roxanne יחד עם מתיסיהו שעלה שוב לבמה והוסיף ברגאיי/היפ-הופ שלו לשירה של סטינג.

היה קצר מדי! אבל שווה כל דקה.

 

 

זו חבורת הבנות הנועזות ששילמו 211.5 ש"ח לכרטיס ונהנו מכל רגע. אני בגופייה הסגולה.

[אגב, אני+שתיים מתוך הנ"ל פנויות, אז אם יש פה מישהו שנדלק על הגפיים, האימייל שלי מחכה... )

 

 

וזה, כמובן, הזבל שנשאר על הרצפה אחרי שכולם התפזרו. הייתי חייבת לתעד גם את זה. ישראלים תמיד ישארו ישראלים...

 


 

מקווה שנהניתם! בימים הקרובים אעלה אולי גם חלק מקטעי הוידאו שצילמתי שם. אני צריכה למצוא זמן לזה ולהבין איך מעלים קטע ליוטיוב ומוסיפים אותו לפה אחר כך. אבל אני בטח אסתדר.

 

נ.ב. אם כתבתם פוסט משלכם על המופע אשמח לקרוא ולקשר.

 

נ.ב.ב יש עוד שתי תמונות שלי שלא פרסמתי פה אבל כן העליתי לפליקר. רוצו לראות!

 


 

עדכון:

פוסט של פוסי גאלור על ההופעה; הרבה תמונות של ניב קלדרון מההופעה;

כתבה על מתיסיהו בYNET; כתבה על סטינג בYNET.

נכתב על ידי יובל , 9/6/2006 20:15   בקטגוריות חוויות, פוסטמונה, יומולדת!, מוזיקה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יוני


אחד החודשים האהובים עליי בשנה אם לא ה-חודש ה-שווה מכולם. גם הקיץ מגיע רשמית, גם החופש הגדול (ולא משנה שסיימתי ביצפר כבר לפני 5 שנים - יוני לעד יסמן את החופש הגדול), וגם היומולדת שלי, שמגיע עוד 9 ימים מהיום ואיתו גם המשכורת הראשונה מהעבודה שלי (שכדאי לה מאוד שתהיה נכבדת... בכל זאת, יומולדת!).

 

חוץ מזה, רציתי לאחל לרנצ'וק שחוגג היום יומולדת המוןהמונמונמון מזל טוב, עד 120, אושר וכושר וכל שאר האיחולים הבנאליים שתמיד מאחלים ביום הזה (אבל הם גם תמיד באים מכל הלב).

היית קורא נאמן מימיו הראשונים של הבלוג שלי, ואפילו לפני שהיה הבלוג הזה. תודה!

 

ולסיום, חג שמח לכל שאר קוראיי הנאמנים. אני לא תמיד זוכרת להתייחס לשבועות כחג, הוא בדר"כ לא ממש מורגש בשבילי - אבל היום כשעבדתי בקונדיטוריה שעיקר ההכנסות שלה אפילו ביום רגיל הן מעוגות הגבינה - הרגשתי גם הרגשתי את אווירת החג... אז שבועות שמח.

 

נכתב על ידי יובל , 1/6/2006 15:34   בקטגוריות פוסטמונה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





19,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)