לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  יובל

בת: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

אני שונאת חתולים


טוב, לא באמת שונאת, זאת מילה חזקה מדי. יותר נכון לאמר שאני לא מתחברת לחתולים. לפחות לרוב הגדול שלהם. אבל היום בעודי הולכת ברחוב בדרך חזרה מחדר הכושר, ראיתי חתולה ג'ינג'ית קטנה וחמודה, ולא יכולתי להמנע מלהתכופף ולקרוא לה לבוא אליי. להפתעתי היא באמת התקרבה ונתנה לי ללטף אותה (אחת הסיבות שאני לא אוהבת חתולים היא שהם כאלה פחדנים), ואחרי כמה דקות שהיא התמסרה לי ככה התחלתי ממש לחבב את הג'ינג'ית הקטנה.
 
אז החלטתי להביא אותה לבית - 15 דקות הליכה מאיפה שמצאתי אותה. כשהרמתי אותה על הידיים היא לא התנגדה בהתחלה, אבל מתישהו גילתה חוסר מנוחה ורצתה לקפוץ למטה. אז שחררתי אותה, ואמרתי שאני לא אכריח אותה לבוא איתי בכח... אבל החכמה התחילה לעקוב אחריי, הולכת מספר צעדים מדודים מאחוריי - בלי להתקרב מדי, בלי להתרחק. כשחציתי את הכביש היא היססה קצת, ואז הסתכלה ימינה ושמאלה (ממש ככה זה נראה!) וחצתה במהירות. באמת חכמה, יחסית לחתולה.
 
אבא שלי לא היה בבית כשהגעתי, מזל. אמא כמובן שמחה על החתולה ולא הביעה שום התנגדות שנשמור אותה - אבל כשאבא הגיע מאוחר יותר, הו איזה סצינות היו... לא יודעת מה יש לו נגד חיות, אבל ככה זה היה מאז ומתמיד והכי הרבה שהצלחנו להחזיק חיה היה שנה ברציפות (כלב בוקסר מקסים שכולם כולל אבא שלי אהבו, ומת בגיל צעיר ממחלת לב ).
הבטחתי שאני אדאג לטפל בה ולעשות כל מה שצריך (לא שחתולים צריכים הרבה טיפול), והוא שאל מה עם אוכל ואיפה היא תעשה קקי, אז הבטחתי שאני זאת שאקנה את האוכל מכספי וגם ארגז עם חול שיהיה. אבל הוא אמר שהוא לא רוצה ארגז חול באמצע הבית, והמשיך להקשות בשאלות "מה יהיה כשתסעי לטיול המתוכנן של חצי שנה? מי יטפל בחתול אז?" ועל זה לא היתה לי תשובה.
 
בכל מקרה, נכון לעכשיו החתולה ישנה מחוץ לבית בארגז מרופד שסידרתי לה. אני מקווה שאבא לא יקום מחר מוקדם בבוקר ויסלק אותה איכשהו (בכל מקרה הוא קם כמה שעות טובות לפני)...
 
מה שבטוח, נהניתי מאוד לשבת על הכסא בחצר שעה שלמה ורק לשחק איתה ולתת לה להירדם עליי. חמודה.
 

 
נ.ב. הקטע נכתב בלשון נקבה, אבל נכון לעכשיו אני בכלל לא בטוחה אם זה חתול או חתולה. מחר נלך לווטרינר והכל יתברר.
 
מיאו ולילה טוב.

 

      עדכון: זה לא חתולה, זה חתול!

נכתב על ידי יובל , 29/8/2006 02:13  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדרכים


 

ירושלים

לפני שבוע הלכתי עם אחותי לראות את מישהו לרוץ איתו, אחרי הרבה זמן שהתלבטתי אם כדאי לראות אותו. פשוט כשקראתי את הספר כ"כ התרגשתי, התפעמתי, התאהבתי בו - שהיה נדמה לי שסרט המבוסס עליו רק יוכל להרוס. אחותי הרגישה כמוני, אבל בסוף החלטנו בכל זאת לתת צ'אנס, ושתינו הסכמנו שהיה שווה את זה. כן, יש לו אי אלו מגרעות והבדלים בעלילה מהספר - ובכל זאת, כשהמסך השחיר והמוסיקה התחילה, הרגשתי שוב נפעמת, מרוגשת, מאוהבת... פשוט, בצורה שונה לגמרי מזו שהרגשתי אחרי הספר.

 

זה ספר/סרט שגורם למי שלא מכיר את ירושלים לאהוב אותה קצת, ולמי שמכיר לאהוב אותה יותר. יש סרטים שמתרחשים בירושלים אבל לא מרגישים את זה בכלל. בסרט הזה, ירושלים היא דמות - ממש כמו שאומרים על ניו-יורק בסרטים של וודי אלן.

 

יום אחר כך יצא לי להיות במרכז העיר (לראיון עבודה, שהתבטל ברגע האחרון) והסתובבתי בכל אותם מקומות שתוארו בספר וצולמו לסרט: המדרחוב, כיכר ציון, רחבת המשביר ואפילו החנות לכלי הנגינה שאפרים שמיר "מוכר" בה (אגב, לא שמתי לב לקיומה לפני זה, כי היא די מתחבאת במדרחוב)... ושוב אפפה אותי אותה התרגשות, הרגשת קסם באוויר, וכמיהה לצאת לאיזה הרפתקה נחמדה כמו אסף שמחפש את תמר.

 

תל אביב

 "יצאתי לכיוון מישור החוף, איזה שוק אני עומד לחטוף!"

נראה לי שהפעם האחרונה שהייתי בעזריאלי היתה לפני שנה וחצי. עד שהייתי בו שוב, השבוע, ונזכרתי למה אני כל כך שונאת את המקום הזה. מאות אנשים הולכים צפוף צפוף, צועקים ודוחפים כאילו הם היחידים בעולם, מתלבשים כדי לעשות פוזה, בדוכנים לוקחים 8 ש"ח על בקבוק מים... למה מה קרה, מלחמה?

 

ואז יוצאים למרפסת ועוד יותר גרוע - אם קודם לא יכולתי לזוז כי היו יותר מדי אנשים, עכשיו קשה לזוז כי האוויר דחוס. חם. לח. תעצרו את העיר - אני רוצה לרדת!

 

חיפה+

ואתמול נסעתי עם המשפחה לחיפה (גם שם לא הייתי לפחות שנה וחצי, הפעם לא מבחירה) וגיליתי שגם שם לא חוסכים בלחות. הרגשתי כמו בתוך תנור והתחלתי להזיע כמו חמור, רק בגלל הלחות הזאת.

כדי לא למות מעומס חום עצרנו בדרך דרומה בעיירת IKEA (נדמה לי שעל המפה זה מופיע כנתניה, אבל אפשר כבר להכריז על איקאה כעיר) והפשרנו עם המזגן, או יותר נכון לומר הוקפאנו. היה כבר אחרי 10 והם פתוחים עד חצות בימי חמישי, אז מיד התחלנו בשופינג פיצ'פקעס לילי סוער. סה"כ לאף אחד לא היתה מטרה מוגדרת חוץ ממני, אז כולם קנו מסגרות וכלים למטבח ו"פתרונות אכסון" למיניהם. אבל אני באתי לשם במטרה למצוא שידה, ומצוא מצאתי! והנה היא, לתפארת מדינת ישראל!

אפילו הכנסתי שני פריטים אופיניים לי להמחשה. אבל למעשה השידה עדיין לא מורכבת וגם לא תהיה - עד שלא אגמור לשפוך את תוכן כל המגירות שיש לי בחדר ולסדר אותן. זה ייקח כמה שנים...

 

ירושלים

אז היום חזרתי לעיר שלי, לבית האמיתי שלי, ויצאתי עם כמה חברות למייק'ס פלייס המחודש. אני לא מתה על רוב סוגי האלכוהול וכמעט אף פעם לא מזמינה שוטים כי זה בלתי אפשרי בשבילי לשתות את כולו בבת אחת - אבל היום הזמנתי שוט, שאם הבנתי נכון את שמו זה משהו כמו 'נזק מוחי'. שלומית הזמינה אותו דבר, עשינו לחיים והצלחנו שתינו לשתות הכל במכה אחת, אבל מה - כלום לא קרה! נאדה! כאילו שכחו להכניס את האלכוהול. נו טוב, אח"כ נורית ושרון התחילו משחק ביליארד שנמשך ונמשך ונמשך (כי הן די גרועות) עד שאנשים מסביב התחילו לאבד את הסבלנות ופצחו בקריאות שמחה כשהן סוף סוף הכניסו כדור. היה נחמד.

 

חשבתי להשתתף בפרויקט ישראבלוג שלי, אבל עשיתי יותר מדי פרויקטים לאחרונה, זה כבר לא לרמתי.  (האמת היא שאין לי כח להתחיל לחשוב על פוסט מרגש לסיכום הזמן שלי פה). I'm here and i'm here to stay - תתמודדו עם זה.

ועכשיו אני הולכת לסדר את החדר שלי, בלילה תמיד באה המוזה.

 

"לכל אחד ישנו מקום בירושלים

 שהוא קורא, קורא לו אהבה,

 כשיבוא בסוף יחף וקר אלייך,

 ימתקו האור והאבק."

נכתב על ידי יובל , 26/8/2006 02:00   בקטגוריות חוויות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמה זה פאסה


אבל פטריוטיות (אני מקווה) עדיין לא.



וברוח הפטריוטיות / אהבת ישראל, החלטתי ללכת את הארץ מצפון ועד דרום.
זה מסוג הדברים שאני לא אוהבת לדבר עליהם עד שאני בטוחה שהם קורים (היו לא מעט כאלה בחיי, הרבה מהם לא יצאו לפועל) אבל הפעם אני כמעט בטוחה, וכבר כל כך רוצה, וכל כך מחכה...
 
ישראל, תתכונני - אני באה!
נכתב על ידי יובל , 24/8/2006 01:13   בקטגוריות פוסטמונה, טיולים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



16.08.06 הדי מלחמה



נכתב על ידי יובל , 17/8/2006 01:03   בקטגוריות פוסטמונה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

19,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)