לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


היא כל כך נעימה וזה עושה לי טוב; מחבק אותה קרוב קרוב; מחליק ידי על צווארה; ובנגיעה רכה מלטף את ביטנה; ביום רועשת אך מנקרת; בליל שקטה ונעימה; אני מוכן להשבע אני קסום באהבה; מוקדש לגיטרה שלי.

כינוי:  ~*+AS+*~

בן: 36

ICQ: 298708918 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

עכשיו תורי



אמרת לי שנגמר כבר בפעם המאה

אבל עכשיו, זה באמת

אמרת לי תודה, על תקופה מאוד יפה

אבל גם טיפה כהה מכתימה צלוחית של לובן


וטיפה ועוד טיפה.. נאגרת


כמנגינה עצובה המתנגנת בראשך

החוזרת על עצמה ללא מנוח

וזה קשה להתגבר, כשהלב תמיד זוכר

תו על תו לא נותנים לך לשכוח


ואת...את לא סולחת


אז עכשיו...

עכשיו תורי לדעת, אכזבה

עכשיו תורי לחוש, נטישה

עכשיו תורי לבכות מתוך שינה

עכשיו תורי לכאוב, את שכאבת

עכשיו תורי להיות במקומך עכשיו

ולהבין...

את שצרחת


וצרחת...וצרחת...


כבר תקופה לא ארוכה, שלא שמעתי ממך

וזה מרגיש לי כמו הנצח

וכעת שקשה ועצוב לי נורא

את לא כאן להיות לצידי


ועכשיו... עכשיו הכל מובן לי


ואין לי זכות להאשים אחר מלבדי

כי הכל כבר נרשם על הקיר

וערכו של אדם נעמד לאחר אובדנו

זאת אמרו לפני חכמים


וערכך...כה יקר לי



אז עכשיו...

עכשיו תורי לדעת, אכזבה

עכשיו תורי לחוש, נטישה

עכשיו תורי לבכות מתוך שינה

עכשיו תורי לכאוב, את שכאבת

עכשיו תורי להיות במקומך עכשיו

ולהבין...

את שצרחת


וצרחת...וצרחת...


ולא אוכל לבקש הזדמנות אחרונה

כי כבר קטפת עבורי, כל פרח מגנתך

ואיך אבקש שוב את אמונתך

שלאמונתך בעינייך כבר אין ערך


וטיפה...טיפה נאגרת

ואת...לא סולחת

וצרחת...ועכשיו הכל מובן לי

וערכך...כה יקר לי

ואוהב...אוהב עד מותני...


אז עכשיו...

עכשיו תורי לדעת, אכזבה

עכשיו תורי לחוש, נטישה

עכשיו תורי לבכות מתוך שינה

עכשיו תורי לכאוב, את שכאבת

עכשיו תורי להיות במקומך עכשיו

ולהבין...

את שצרחת


וצרחת...וצרחת...

 

 

AAF

נכתב על ידי ~*+AS+*~ , 24/11/2011 14:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,406
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*+AS+*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*+AS+*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)