לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!!~דוריטה~!!


הבלוג הזה הוא הבלוג ה....אמממ...מספר אחת!!!...יו יו יו תנו כבוד לבלוג הרישמי!!! הכניסה מותרת רק למושלמים בלבד!! אז ביי בוביםם!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2013

כל כך הרבה כעסים ודאגות


עוד יום ראשון מעייף ומתיש
נוסעת למקום בן ה4 פינות
המקום הנמצאת בו כל יום חוץ משישי ושבת
מקום עם מחשבות רעות
נמאס לי להמצא בו
היום זה גם מחוץ לחדר...
החדר בעל הריצפה המלוכלכת והשיש המלוכלך - הנקרא שירותים
מנקה אותם, כי זה מה שגורם החדר הארור בן ה4 פינות
בואו נקרא לזה צבא...
החדר בעל 4 הפינות מהווה מכשפה
שהורסת לי את הימים כשנמצאת בחדר בעל ה4 פינות
המכשפה הרעילה לי את היום ואני מרגישה נורא
יצאתי מהחדר בעל ה4 פינות
הקופידון מצא אותי וניסה לשלוח עליי חצים
מה יהיה עם הקופידון הזה?
אני כל כך סובלת מהאהבה הזאת
החץ ששלח עליי לפני חודש עדיין תקועה לי עמוק בלב
מנסה להוציא את החץ
אני מאוהבת בו פשוט, מה אני אעשה?
אני לא רוצה לאהוב!
נכתב על ידי הלנקה XD , 27/1/2013 21:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דימה?


אין לך בושה בשיט
בחורה שעשתה הכל בשבילך
תמיד הייתה שם לצידך
גם בטוב וגם ברע
בחורה שבאמת אהבה אותך
עשתה בשבילך דברים
אהבה אותך כמו שאתה
היית כמו אח בשבילה - תמיד
מכיתה י'
24 שעות ביממה יכלה לבוא אלייך כשהיית צריך
התחשבה בך
עודדה אותך
היית בשבילה הכל
וזו התודה שלך?
מלכלך, משפיל, מתנהג חרא, שם זין
איך אתה לא מתבייש?
לקרוא לי מפגרת, מעצבנת, "מת להעיף אותה לקיבינימט", יותר גרועה מזונה
ועוד אומר שחזרת בתשובה?
אתה לא יהודי צדיק
אלא אתה פשוט חתיכת אפס מאופס!
אני מצטערת שהכרתי בנאדם כזה
מתביישת שהיית איתי בשכבה
שיצא לי לראות אותך בכלל
שנגעתי בך בכלל
אין פלא שאתה לא יכול להשיג חברה...
אתה לא תדבר עליי וגם לא תדבר עליי בכלל!
גם לא על "יזיזה שבאה יורדת והולכת"
אבל באמת שאין לך בושה...
לך לדחוף מלפפון ענק לתוך התחת ש'ך
ופשוט תפרוש! תפרוש!
תפרוש לדוקים אם צריך
אם כבר מתנהג בצורה דבילית ומגעיל באופי ובהתנהגות זה אתה
אני לפחות לא מלכלכת עלייך מאחורי הגב יא בן בן בן זונה
חשבתי שדיברנו על זה שאין בינינו שום זכר לא?
תמחק את כל התקופה הזאת מסוף 2008 (כשרק הכרנו) ועד עכשיו
תמחק מהזיכרון את זה שיצא שהיינו באותה השכבה, את זה שראינו אחד ת'שני, זה שאהבת אותי ואחרי הרבה זמן אני אותך, את הידידות המופלאה שהייתה בינינו, את מה שהיה בנשף ואת כל הקטעים שהיינו עושים ביחד
אתה לא מכיר אותי ואני לא מכירה אותך
אתה בנאדם שאף פעם לא הכרתי לא בהווה ולא בעבר
זהו...אתה בן אדם זר בעיני עכשיו
אני הלכתי להמשיך עם החיים שלי ואתה לך תמשיך עם החיים שלך
אני לא מכירה שום דימה פ******
כל מה שהיה זה היה רק חלום מאוד ארוך
התעוררתי למציאות
כך שאין בנאדם כזה, הוא היה רק בראש שלי
אולי אפגוש אותך מתישהו בעתיד, אולי נכיר מתישהו, אבל מה הסיכויים? אני אתייחס אלייך כמו לסתם עוד בנאדם שאפגוש ברחוב, סתם עוד פתח תקוואי
ביי ביי, בנאדם שאני לא מכירה
נכתב על ידי הלנקה XD , 26/1/2013 01:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



24/1/13


סגורה בתוך חדר בן 4 פינות.
מבודדת עם לב שבור.
לא יודעת מה יהיה.
תלויה באוויר והרגשה שנשלטת על ידו.
אין כוח לכלום, גם לא בשביל לאכול.
לו רק יכולתי להיות חופשיה כמו ציפור ולא לדאוג לכלום, בלי סבל ובלי להפגע.
לא מגיע לי כל זה.
מגיע לי הרבה יותר.
לפעמים נדמה שפשוט לא נועדתי להיות עם מישהו, אלא לבד לנצח.
מיום ליום העיניין אדומות יותר.
אלה הדמעות.
הדמעות שרוצות לברוח החוצה.
זהו הכאב שבנשמה.
היכן הוא? היכן אוכל לפגוש אותו? ופשוט לדבר איתו כאילו אין מחר.
הרגשה כאילו תוקעים לי 2 סכינים בלב ורוח טורנדו מסובבת אותי בכל הכוח יחד עם ברקים בשמיים.
המזג האוויר חם היום, אך המצב רוח קר עד קפוא.
רוצה לברוח מהחדר אבל עדיין לא הזמן.
זמן הוא זה שעוצר אותנו.
אומרים שהוא מרפא אבל עם הזמן יותר כואב לי.
רוצה פשוט שהזמן יעבור מהר מבלי שארגיש בכלל.
אבל למה צריך את הזמן הזה בכלל אם יש הרגשה שעובר לאט?
למה בכדי לחכות צריך זמן?
למה לחכות בכלל?
למה פשוט לא לעשות דברים כאילו אין מחר?
אי אפשר לדעת מתי יגיע קץ ליקום.
זה יכול גם לקרות היום או מחר או גם עוד שבוע/חודש/שנה וכו'.
החיים אינם צפויים.
נכתב על ידי הלנקה XD , 26/1/2013 01:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  הלנקה XD

בת: 32

ICQ: 289961178 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלנקה XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלנקה XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)