לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Turn It Up



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 239848011 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

סוגרת את הבלוג.


טוב אז הגעתי להחלטה. כן כן אני סוגרת את הבלוג.
אני יודעת שגם ככה לא עידכנתי מלא זמן והוא במילא דיי נחשב כסגור אבל הייתה לי מין תחושה שאני חייבת לקוראים פה, ואני מודעת לעניין שאין הרבה, וגם לעצמי פוסט סיום.
אז... את הבלוג פתחתי לא בגלל שרציתי להוציא את הרגשות שלי אלא אני דווקא חושבת בגלל שלוכלם יש בלוג אז למה שגם לי לא יהיה אחד כזה? כמובן שזה השתנה והבלוג היה בשבילי לא רק זה, הוא היה מקום שאני יכולה לכתוב בו דברים עליי מה שקורה לי בחיים שלי וכד'. עדיין ככל שהרצון הטוב שלי הוא לכתוב בו באמת זה אל כל כך התממש. אני לא באמת יכולה לכתוב מה שאני חושבת על אנשים אחרים או מה שאני באמת מרגישה, מה שלדעתי צריך להיות ביומן וזאת היא מהותו של הבלוג- יומן, כי הרבה אנשים שמכירים אותי אישית, ולאו דווקא חברים טובים שבמילא אני מספרת להם דברים, קוראים פה ואני לא באמת רוצה לספר ולהגיד להם מה אני מרגישה כלפיי מישהו. אולי אני מלכתחילה לא הייתי צריכה לפתוח בלוג כי זה דיי ברור שאנשים יקראו בו אבל עדיין עשיתי מה שעשיתי וטוב שכך.
אני באמת רוצה בלוג שאני אוכל לכתוב מה שיש לי על הראש מה שקורה לי, מה אני עושה ביומיום גם אם זה סתם לשבת ולקרוא ספר טוב אבל אני לא מרגישה חופשיה לעשות את זה בבלוג הספציפי הזה (כבר אמרתי את זה לא? אני מתחילה לחזור על עצמי לא טוב ><).

טוב אז זה הכל, אולי אני באמת אפתח בלוג אחר לא יודעת אני אחשוב על זה.

אהה... רציתי להגיד תודה לכל מי שקרא פה ובאמת נכנס מדי פעם לראות אם עידכנתי משהו. תודה גם למי שעזר לי עם העיצובים שאלה הן אלינה וקוראל אני אוהבת אתכן מאד מאד!!!

טוב השורות האחרונות זה נשמע כאילו אני עומדת למות או משהו כזה (חס וחסה) זה בסך הכל סיומו של בלוג!
אז יאללה סלאמת' היה נעים להכיר.

בפעם האחרונה
אני, מריה (:





נכתב על ידי , 26/4/2008 18:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של EMILIA :D ב-7/5/2008 17:45
 





4,294

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לX.x Maria x.X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על X.x Maria x.X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)