לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

~חום יולי אוגוסט - החיים בירוק חאקי ~


אז.. הספקתי להתחיל טירונות.. ולסיים אותה.

מחר אני מתחילה קורס אלקטרוניקה בטכני שבחיפה.

רציתי להיות חיל אוויר, אז הצבא החליט לעשות לי "תיראי אבל לא תיהי"- 

אני בחיל קשר, כשאת הקורס אני עושה בבסיס של חיל אוויר.

טוב נו.. לפחות התנאים אמורים להיות טובים :]

 

אני כבר מתגעגעת קצת לבנות.. אפילו שרובן יהיו איתי בקורס.

וגם למפקדת [הייתה לי מכי"ת ממש חמודה!]

אפילו למקלחת עם עוד 42 בנות ולשינה עם עוד 14 בנות- אבל את זה יהיה לי עכשיו במשך 17 שבועות. 

 

גן עדן: הייתי שבוע בבית.. רק פעמיים בצריפין ופעם בגלילות.. כמו יומיות.

 

-יאללה תמונות-

 

יום ערכים בירושלים:

מסדר הנפה בכותל.. המפקדים: רומן, ליגל [כיתה 6- כבוד :]], ולדי. והמ"מ הסנובית.

 

אני, ליד הכותל, מדי א'.

 

כיתה 6:

 

לפני יום שדאות:

 

צבועות [ההסוואה הכי טובה: איפור בגווני ירוק-שחור, עם נצנצים], לפני יום שדאות.

 

אני, רווית, אלכס, כריסטינה ואירה

 

אני וקאט

 

אני..

 

בעמדת שמירה:

  

 

אוהל כיתה 6:

 

יום אחרון:

 

מסדרות את המזרונים לפי צבעים וגוונים [בתמונה: מזרונים, סבטה, דשה]

 

האוהל ריק.. והמיטות במערום.

 

התיקים כבר מוכנים לצאת הביתה.. ברחבה הפלוגתית.

 

פעם אחרונה בחדר אוכל...

 

מתכוננות למסדר הנפה אחרון.

 

-הביתה!!!-

 

 

בצריפין:

כבר לא טירוניות.

 

 

 

 

היה קשה, כבד, חם ומעייף..

אבל למרות הכל- היה כיף.

 

עדי, גלוש, עכשיו אנחנו יכולות לצחוק על כל הצעירים האלה.. :]

ובהצלחה ליובל, ברומברג, מתן, שמיר- הטירונים.

ובהצלחה לכל אלה שמתגייסים בקרוב: ג'ינג'י, תמר, אוליביה, דורין.

 

[מקווה שלא שכחתי אף אחד] 

 

 

שבוע טוב,

-רכוש צה"ל-

 

 

תוספת - 3/9/08 - רבעו"שששששש ! :) :) :)

 

מצחיק ששנת הלימודים התחילה.. ואני בצבא.

בינתיים ממש נחמד לי בטכני :] שכונה כזה :]

סקירת מצב:

יש לנו חדרים!! עם קירות! ומקלחות עם וילונות!

ואני בחדר של 8 רק עם עוד 3 בנות, מה שנותן לכל אחת 2 מיטות ו2 ארונות. נוח.

אפילו השיעורים די בסדר, החומר עוד לא קשה מדי [וכבר קיבלתי 100 בבוחן הראשון :) ]

יש שם בריכה, חדר כושר ואפילו קולנוע איפשהו :]

אבל האוכל- לכל דבר חסר מלח, הלחם יבש מדי והפירה רטוב מדי. ומסריח שם.

אני מתגעגעת לחדר אוכל זיקים. לקוראסונים, לדני, לקורנפלקס ולשוקו של הבוקר, ללחם שרק יצא מהתנור..

ולעובדה שהרגשתי שם כמו בבית ונכנסתי חופשי למקרר מידי פעם..

גם למפקדת שלי אני קצת מתגעגעת, במיוחד אחרי שהיא התקשרה אליי לשאול מה נשמע.

המפקדת החדשה שלי גם די נחמדה..

חוץ מהעובדה שהיא חושבת כרגע על עונש לי ולגל קסטרו כי "בטעות" התעכבנו עם יגאל וניצן חצי שעה במקום חצי דקה.

הם באו עם התיק שלי ששכחתי ברכבת [כן, לא הכי חכם], עם מאוורר [שהתקלקל בדרך] ועוד כמה דברים :]

לפחות בטוח שאני לא מתגעגעת לקיטבג ב' [ביי שק"ש, אפוד, קסדה, שחפ"ץ..], לנשק האלים, להקראת הזמנים, למצבות.. 

 

נכתב על ידי מלאכית המוות , 30/8/2008 14:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מלאכית המוות

בת: 34

ICQ: 223230828 




24,029

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלאכית המוות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלאכית המוות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)