לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  SamHaKosem

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

מנסה לקלוט שמחר אני יקום ב4 בבוקר וילבש מדים


רציתי לכתוב פוסט עמוק וזה
אבל אני לא טוב בדברים האלו חחח
קיצר
זהו נגמרה לה תקופה של חופש ובית זונות
הייתה תקופה נחמדה דווקא
עשיתי רשיון(טסט ראשון חע!)
עבדתי במיליון עבודות
יצאתי למסיבות
הכל נחמד
אבל כמו שהבנתי אני בן אדם של לו"ז
אני צריך מסגרת מסודרת
אם לא זה אשכרה בית זונות
לקום ב12 לשבת מול מחשב להסתובב כל לילה
זה נחמד אבל לא כשמגזימים עם זה
גם נמאס לי להיות בבית חצי מהחברים שלי כבר התגייסו ואני תקועה פה כמו מניאק
קיצר
מחר אני יקום ב4 בבוקר יקח את תיק הענקי הזה
ונוסע לקורס טכני של חיל אויר בחיפה
נקווה שיזרום
נקווה שיהיו אנשים זורמים
נקווה שיהיה טוב
ואאאייי איזה מטורף זה מדים וכל חרא הזה XD
קיצר פוסט יבש ושיטחי אבל תיכננתי הרבה זמן לעדכן פה
קצת תמונות
ממסיבות של ערסים חחח






זהו חח

נכתב על ידי SamHaKosem , 19/12/2009 13:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SamHaKosem ב-2/1/2010 11:30
 





28,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSamHaKosem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SamHaKosem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)