לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DEEP INSIDE .



כינוי:  Ana's Girl ♥

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

מסיבת סמים וסקס .


- רצוי לקרוא את הפוסט הקודם לפני זה -

אתמול בשעה 19:00 בערב קיבלתי שיחה , מלורן . האמת דיי התרגשתי לראות שיחה ממנה . דוגמנית כ"כ יפה , למה היא בכלל רוצה להיות איתי בקשר ?! לא חסרות לה חברות מהממות כאלה שבטח כייף איתן יותר מאשר איתי .

עניתי , " היי מאמוש מה קורה ? שומעת ?! היום יש מסיבה בלופש של חברה שלי בבית . יש לה דירה קטנה כזאת חמודה והיא מזמינה כמה אנשים . יהיו בנים חתיכים ! את באה ?! את באה ! מה אני בכלל שואלת .. בקיצור אני באה לאסוף אותך ב23:00 תהיי מוכנה ותלבשי שמלה " .. " טוב " מלמלתי .. " 11 אני אחכה למטה " . "מצויין , אני חייבת לזוז אז סי יוו , ביי בובה " וניתקה .

אוקיי זה היה קצר ולעניין .

בכל מקרה , מה שמלה עכשיו ?! מה ?! למה אני צריכה לחשוף רגליים ?! אוף \=

השעה הייתה רק 19:00 והיו לי עוד 4 שעות להתארגן . ישר רצתי לארון לחפש מה אני אלבש , איזה שמלה יש לי בכלל לעזאזל !!!

מצאתי שמלה שחורה יפה שהסתתרה לי עמוק בארון ושלא לבשתי שנים . היא הייתה שמלה קצרצרה ושחורה , צמודה לגוף ..

התלבשתי והתאפרתי , שמתי עקבים . הרגשתי מוזר .. אני לא יוצאת ככה בדר"כ .. חשוף כזה .

הייתי מוכנה כבר ב20:00 וראיתי סרט והתעסקתי בדברים עד שהגיעה השעה 23:00 .

ירדתי למטה וחיכיתי בציפיה ללורן ..

אחרי 5 דק' היא הגיעה עם ידיד לאסוף אותי ונסענו . " ואוו איזה שמלה יפה , את נראת מהמם !! חכי שהבנים יראו אותך .. "

על מה היא מדברת ?! מתי היא הסתכלה על עצמה פעם אחרונה דמאט !

היא לבשה שמלה קצרה חלקה בצבע ורוד עתיק כזה , ורוד מת .. משהו ממש יפה . ועקבים שחורים בגובה 13 ס"מ . ואו מי שרואה אותה הולכת ברחוב בטח יעשה תאונה , חשבתי לעצמי .

" תודה לורן , את נראת מדהים " הוספתי .

אחרי רבע שעה שח נסיעה הגענו למקום המיועד , הדירה של חברה שלה .

נחשו את מי ראיתי שנכנסתי ? את הבחור החמוד מהמועדון !! ( פוסט קודם )

הוא הסתכל עליי פעמיים עד שקלט שזאת אני וישר בא בחיבוק גדול . " ואו לא זיהיתי אותך , את נראת ממש טוב היום " הוא אמר .

הסמקתי וחייכתי " תודה . גם אתה נראה לא רע " הוספתי בחיוך והוא צחק והדביק לי נשיקה בפה . אוקיי , לזה לא ציפיתי .

הייתה מוזיקה אלקטרו טכנו מגניבה כזאת שנכנסנו אז הבחור החמוד לקח אותי לרקוד . לורן נעלמה עם איזה 3 בחורים ו-2 חברות .. לא הבנתי לאן הם הלכו . הבחור ראה שאני מסתכלת לצדדים ושאל אותי " מה איבדת ? " ואמרתי לו שאני פשוט לא רואה את לורן .. אז הוא אמר " הא כן היא בטח הלכה לגלגל " וצחק . " מה לגלגל ? " ישר אמרתי והוא אמר " ג'וינט " וצחק קצת . לפתע לורן חזרה עם סיגריה ביד , הא לא זה רק דומה לסיגריה . זה ג'וינט . לא ידעתי שהיא מעשנת ג'וינטים חשבתי לעצמי .

טוב , בהחלט אפשר לראות מצב רוב שונה על פניה כאילו היא הרבה יותר שמחה ואנרגטית מקודם .

אני לא נגד סמים , תמיד רציתי לנסות אבל זה לא היה נגיש לי .

לורן התקרבה אליי והחלה לרקוד איתי בזמן שהיא מסיימת את הג'וינט שביד שלה . והציעה לי שאחטה מתוך נימוס . לקחתי 2 שאחטות . ולורן אמרה שהיא לא ידעה שאני מעשנת אבל נחמד לגלות דברים חדשים . לא אמרתי לה שזאת פעם ראשונה שניסיתי ג'וינט . לא יודעת למה .

בכל מקרה היה נחמד, הרגשתי קצת סטלה ויותר שיחרור .

פתאום ראיתיחבורה של בנות ובנים מתקבצים ליד שולחן וצעקו ללורן לגשת לשם . לא הבנתי מה בדיוק קורה שם והסתכלתי מהצד .

ראיתי אותם מוציאים שקית שקופה וקטנה , מוציאים כרטיס אשראי . מה לעזאזל הם עושים שם ?!

לפתע הם הוציאו חומר לבן והכינו ממנו שורות בעזרת כרטיס האשראי וישר הבנתי שהם הולכים להסניף קוקאין . מה זאת המסיבת סמים הזאת שלורן לקחה אותי אליה ?

ופתאום ראיתי אותם מסניפים , וגם את לורן . לורן קלטה אותי מסתכלת וקראה לי ושאלה אם גם אני מסניפה ואמרתי לה שלא . והיא אמרה " ילדה טובה " וחייכה . היא החזיקה נייר מגולגל שבעזרתו היא הסניפה לאף וסתמה את הנחיר השני של האף .

" אוקיי אולי רק קצת " הוספתי . לא יודעת איך המילים האלה יצאו לי מהפה אבל הייתי נורא סקרנית לנסות . אני אוהבת להתנסות בדברים חדשים .

ישר איזה בחור ההכין לי שורה והביא לי נייר מגולגל שממנו מסניפים את הקוק . הסנפתי שורה ולורן אמרה " פשש כמו מקצוענית " .

אחרי כמה דק' רקדנו והרגשתי בשמיים , קצת סחרחורת , הרבה סטלה והרבה צחוקים . זה הרבה יותר טוב מאלכוהול חשבתי .

השעה כבר הייתה 2:00 ורקדנו כאילו אין מחר . פתאום נפל לי האסימון איך לורן אתמול הייתה כ"כ אנרגטית במועדון ולא נחה לרגע , היא על קוקאין !

ואיך היא ישנה שעתיים וקמה ישר לצילומים .. קוקאין ! פתאום הכל הסתדר לי בראש .

לא ידעתי שהיא לוקחת בקביעות .. אוקיי .

רקדנו בלי הפסקה , רקדתי עם כמה בנים והיה ממש כייף . הבחור החמוד התקרב אליי ורקדנו שוב . הוא סימן ל לבוא אחריו ולא ידעתי לאן אבל הלכתי .. ואו אני בלי שיקול דעת עם הסמים האלה .

הגענו לחדר שינה של הבית , נכנסנו והוא נעל את הדלת .

הוא הצמיד אותי לקיר בחדר ונישק אותי , התנשקנו והוא הוריד את החולצה , נגע בי ונישק אותי בצוואר , בפנים , בידיים .. הוא מדהים .

פתאום דפקו בדלת , הוא פתח וזאת הייתה לורן שאמרה לי שאני חייבת לבוא . הסתכלתי עליו והוא הביא לי מבט של " נו טוב אם את חייבת .. " ויצאתי . לורן לא שאלה שאלות , כנראה שזה נורמלי שמסתגרים שם בחדר 2 אנשים .

היא החזיקה אותי ביד והלכנו לכיוון איזה בחור שהיא הציגה בינינו . אוקיי , מי זה ומה הולך פה ? שאלתי את עצמי בלב .

היא הציגה אותו בתור צלם ידוע . מסתבר שמחר יש לה צילומים וזאת שמדגמנת לצידה ביטלה ברגע האחרון . WTF מה היא רוצה שאני אחליף אותה ואדגמן איתה ?! הסמים האלה לא עושים לה טוב בכלל , חשבתי ..

הצלם הסתכל עליי ובחן אותי מכל זווית " ילדה יפה " הוא אמר והמשיך במבט בוחן .

" אוקיי , נראה אותכן מחר בסטודיו שלי . לורן כבר תסביר לך הכל .. " והלך .

מה זה היה ?! " לורן מה קורה פה ? אני ? לדגמן ? השתגעת ? לא עושה לך טוב הקוקאין הזה !!! " לורן הסתכלה עליי והתחילה לצחוק . " מה את צוחקת ? " הוספתי . " זה ממש לא מצחיק ! "

" תירגעי , איזה כבדה .. כולה כמה שעות של צילומים והוא גם משלם ממש טוב . הכל יהיה בסדר . מחר ב11 בבוקר אני אבוא לאסוף אותך . "

הבחור החמוד בא אליי ואמר לי " זהו , עכשיו את פנויה ? " אמרתי לו שכן והלכנו בחזרה לחדר . יבנו במיטה ודיברנו ..

התנשקנו , הוא הוריד חולצה וחשף שרירי בטן מהממים וגוף הורס . הוריד לי את הכתפיות של השמלה ונישק אותי , לאט לאט השמלה ירדה לה ואפילו לא שמתי לב . המשכנו להתנשק והוא היה בבוקרס ואנ בחזיה ותחתונים . אוקיי הוא סקסי ..

אחרי כמה דק' שתינו היינו עירומים לגמרי .. אני מרגישה ממש זורמת עם ההשפעה של הקוקאין והג'וינט הזה .. טוב שיהיה .

הוא הביא יין מהשידה שליד המיטה ומזג לשתינו ושתינו .

אחרי כמה דק' כבר היינו באמצע אקט מיני סוער , היה לי כייף .. ולא היה אכפת לי מכלום .. העיקר שאני נהנת וזהו .

השעה כבר הייתה 4:00 ואחרי ששכבנו ונחנו קצת התלבשתי ואמרתי לו שאני דיי נעלמתי ללורן ושאני יוצאת לראות איפה היא . הוא הנהן בחיוב ואמר לי שהיה לו ממש כייף ושאני בחורה מקסימה ויפה . כמובן שזה עשה לי טוב .

מצאתי את לורן והיא קרצה לי ואמרה " שובבה " . מולנו שכבו על הספה זוג שעוד שנייה שכב שם לעיניי כולם .

ישבנו שם עוד שעה ולורן לקחה אותי הביתה .

היא אמרה " היה לי כייף להיות איתך ושמחה שנהנת . עכשיו הבנת למה אני כזאת אנרגטית ורוב הזמן לא רעבה ? " אמרה במבט אדיש .

" כן .. מה .. את .. לוקחת את זה ב.. " לא סיימתי את המשפט " כן , בקביעות .. " היא אמרה " נפגש מחר " היא הוסיפה ואמרה לי לילה טוב .

כנראה שהחיים שלה לא כאלה מושלמים כמו שחשבתי .. אבל היא בהחלט נהנת מכל רגע . והיא מדהימה . הלוואי ויכולתי לשים כאן תמונה שלה אבל זה לא יקרה ...

זאת הייתה טעימה של יומיים מחייה של לורן הפרועים .. אז מה היה לנו ?! מועדון , בנים , דוגמניות , סמים , אלכוהול , סקס .

בחיים לא חשבתי שאני אכתוב כאן על יומיים כאלה שעוד קרו לי !


נכתב על ידי Ana's Girl ♥ , 2/7/2010 19:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסיבה פרטית .


 

היום הייתי באיזה מסיבה בת"א עם מישהי שהכרתי דרך הבלוג הזה , פעם היא הייתה קוראת פה וכבר שנה שאנחנו מדברות במסן / פלאפון וכאלה ..

בקיצור נפגשנו במסיבה בת"א , היא באה לאסוף אותי עם 2 ידידים שלה וחברה . היא ממש יפה וממש רזה , היא דוגמנית מתחילה כזאת שמתגוררת בדירה שכורה בת"א עם עוד כמה דוגמניות מתחילות .. זה נקרא דירת דוגמניות משותפת . מין לופט כזה קטן שתוקעים בו כמה בנות ..

בכל מקרה , היא כ"כ יפה (ומתלבשת מדהים) , הרבה יותר במציאות מאשר בתמונות שהיא שלחה לי . היא בת 18 וחצי , שנה וקצת מעליי ..

אז יצאנו למסיבה פרטית בת"א שהיא הכניסה אותנו בחינם , היה נחמד והכל . בנות יפות , בנים חתיכים ומוזיקה טובה .

בהתחלה קצת התביישתי כזה לרקוד כי לא ממש הכרתי שם אף אחד אז ישבתי על הבר ושתיתי קצת .. אח"כ היא באה , נקרא לה לורן (שם סמוי) .

לורן ניגשה אליי ואמרה לי " צאי מהבאסה , את לא כל יום במסיבה פרטית עם בנים חתיכים .. קדימה בואי איתי לרקוד ותהני ! " לא שאלה ומשכה אותי חזק ביד מהכיסא שישבתי עליו לכיוון רחבת הריקודים . לא עברו 5 דק' וכבר הרגשתי הרבה יותר טוב והשתחררתי . אני אוהבת לרקוד .

אחרי 40 דק' של ריקודים החלטתי לנוח קצת , היה חם וכבר לא היה לי כוח לעמוד על הרגליים אבל לורן המשיכה בריקודים כאילו ישנה איזה יומיים וקמה לחיים .

ישבתי על הבר ומישהו חמוד התקרב אליי וישב לידי , הוא התחיל לפתוח איתי שיחה טריוויאלית של מה שמך , בת כמה , מאיפה וכל זה ..

לא ממש זרמתי איתו והייתי דיי יבשה בשיחה , הוא הציע לי בסוף לרקוד ואמרתי לו שאני מעדיפה לשבת פה כי התעייפתי . הבחור חייך אליי ואמר שהוא תכף חוזר ושאולי שהוא יחזור יהיה לי כוח .

לורן צפתה בנו מהצד וישר באה אליי " מה קרה לך ? מה זה הפרצוף תשעה באב הזה ? קומי , תרקדי ! ומי זה הבחור החמוד הזה שדיברת איתו ? איך נתת לו ככה ללכת ?! " התפלאה לורן .. אמרתי לה שאין לי כוח ושהוא רצה שנרקוד ושקצת חם לי והתעייפתי .. " יואו כמה את מקטרת , כמה תלונות .. תתעוררי לחיים ! בואי איתי תרקדי " ושוב משכה אותי בלי לשאול אל רחבת הריקודים ..

רקדנו ולפתע הבחור חזר מהשירותים וראה אותי , לורן קלטה אותו וישר דחפה אותי אליו שנירקוד ביחד .

רקדתי איתו איזה חצי שעה / 40 דק' עד שהוא הציע לי לשתות איזה קוקטייל או בירה , הנהנתי בחיוב (העיקר לשבת ולשתות משהו , הרגליים שלי הרגו אותי) .

אז ישבנו בבר ודיברנו , השיחה יותר זרמה מקודם והיה לי ממש נחמד לדבר איתו . הוא בחור חמוד מאוד . מזמן לא היה לי מישהו ואני לא יוצאת ככה שאני לא רגילה שמתחילים איתי בכלל .

לורן ראתה אותנו מהצד מדברים דיבור צפוף וישר קרצה לי והמשיכה לרקוד עם כמה בחורים וחברות .

לורן בחורה יפה , יש לה שיער חום בהיר ועיניים כחולות , היא גבוהה ורזה וממש נמרצת כזאת , כאילו תמיד יש לה כוח . היא תמיד במרכז ההצגה וכל העיניים עליה .

הבחור הציע לי לצאת החוצה להתאוורר וגם לעשן (כאילו שאתה לא יכול לעשן בפנים, טוב נו) אז יצאנו החוצה קצת . ואו היה מדהים לצאת מהמקום המחניק הזה לאוויר צח וצונן !!

דיברנו קצת בחוץ , הוא עישן והציע לי סיגריה ואמרתי לו שלא תודה , אבל אני לא מעשנת . הוא היה דיי בשוק " מה ?! אבל כל הדוגמניות מעשנות ! " צחקתי ואמרתי לו שאני לא דוגמניות ושאיך הוא הסיק את זה ? הוא ענה " חשבתי כי זאת מסיבה סגורה וכולן שם , טוב לפחות רובן דוגמניות וגם ראיתי שבאת עם הדוגמנית ההיא אז חשבתי ... את גם לא פחות יפה מכל הבנות בפנים " הסמקתי וצחקתי קצת , שמחתי לקבל מחמאה כזו .

הופתעתי שהוא לא ניסה לנשק אותי או משהו והוא הציע לי לחזור למסיבה , אז נכנסנו .

לורן באה אליי ואמרה " מה עשיתם שם חצי שעה בחוץ ? שובבה " וחייכה . אמרתי לה שכלום ושרק דיברנו .. " רק דיברתם ? על מה כבר יש לדבר כל כך הרבה ? את לא יודעת להנות .. בחור חמוד כזה הציע לצאת לסיבוב , איך לא הייתה נשיקה ? " עשיתי פרצוף של וואלה לא יודעת והיא צחקה וסחבה אותי לרקוד .

רקדנו וכבר השעה הייתה עשרים ל4 , הבחור החמוד נעלם לאנשהו ולורן נראת כאילו זכתה בלוטו . אני כבר התעייפתי והתנשפתי ואמרתי לה איך יש לך כוח לרקוד כ"כ הרבה בלי לעצור ולשבת , לשתות משהו . ?! " זה סוד " היא אמרה וקרצה לי .

לפתע הבחור החמוד הופיע שוב ונראה יוצא מכיוון השירותים של המועדון .. שאלתי אותו איפה הוא היה כל כך הרבה זמן והוא התעלם ואמר " בואי לרקוד " .. טוב ללא ספק האנשים פה עם הרבה אנרגיה ושמחת חיים .רקדנו והתקרבנו , הוא הצמיד אותי אליו בחיבוק ולחש לי " את כל כך יפה כשאת רוקדת " חייכתי בביישנות ולחשתי לו תודה . הוא נישק אותי בלחי ושוב ושוב ובכל נשיקה התקרב יותר ויותר לכיוון השפתיים שלי . לא אמרתי כלום והמשכתי לרקוד כאילו זה טבעי שבן מתחיל לנשק לי את הפנים באמצע החיים . לבסוף הוא נישק אותי בפה נשיקה קטנה ואז לחש לי " את טעימה יותר משחשבתי " צחקתי ואמרתי לו שגם הטעם שלו לא רע . הוא חיבק אותי והתנשקנו והיה נחמד . זאת רק נשיקה עם בחור שהכרתי היום , דברים כאלה קורים זה לא נורא .

אחרי נשיקה סוערת במיוחד הוא תפס אותי ביד לכיוון היציאה מהמועדון ויצאנו החוצה . המשכנו להתנשק . הוא חיבק אותי ונגע בי בגב , העביר לי ליטוף על הפנים , החזיר את הידיים לגב וירד לאט לאט לכיוון הטוסיק . פתאום הוא עצר והסתכל עליי ולא הבנתי מה קרה ואז הוא אמר " יש לך תחת קטן וחמוד " והוא צחק .. טוב אוקיי , לא ציפיתי לזה אבל שיהיה . בכל מקרה המשכנו להתנשק קצת ואז אמרתי לו שנחזור לבפנים כתירוץ שלורן לא תדאג לי והוא הסכים ונכנסנו . השעה כבר הייתה 5 והמועדון דיי התרוקן והצפיפות פחתה . לורן התקרבה אליי וסימנה לי שנזוז כי יש לה צילומים עוד 3 שעות .. טוב נו , דוגמנית .

סימנתי לבחור שאני הולכת והוא רץ כדי לכתוב את המספר שלי . הביא לי נשיקת פרידה על השפתיים . לורן צחקה ואמרה " מה קרה נפתחת פתאום ? ככה אני אוהבת אותך , שמחה ונהנת מהחיים " וחיבקה אותי ..

הלכנו לכיוון האוטו והם הסיעו אותי הביתה . לורן אמרה שהיא תדבר איתי יותר מאוחר אם אני רוצה לצאת היום ושעכשיו נשארו לה רק שעתיים וחצי שעות לישון עד הצילומים . נפרדנו לשלום ועליתי הביתה .

סה"כ היה לילה נחמד מאוד ומסיבה מגניבה עם אנשים נחמדים . לורן בחורה ממש מתוקה ויפה וכייף להיות בחברתה אז שמחתי שיצאתי איתה . בהחלט בחורה נמרצת והיפראקטיבית , מאיפה יש לה כ"כ הרבה כוח .. ועוד להצטלם אחרי שינה של שעתיים . כנראה שזה תכונות של דוגמנית .....

הייתי חייבת לכתוב את הפוסט לפני שאני הולכת לישון . אז עבר עליי לילה ארוך ומעייף . לילה טוב שיהיה או בוקר טוב .

 

 



טינספו חמודה עם גוף קטנטן ויפה . אהבתי .

נכתב על ידי Ana's Girl ♥ , 1/7/2010 06:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,919
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAna's Girl ♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ana's Girl ♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)