לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Other Side


המקום האמיתי, הצד השני של החיים שלי

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 303279949 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

כשהחבר של הבת דודה פוגע


טוב אם יש מישו שקרא תפוסט הקודם, אני מצטערת, אבל ה"סיפור חיים" שלי יצטרך לחכות.

כי ממש ברגעים האחרונים קרה משו שפגע בי ממש ממש.

 

זה התחיל בשיחה רגילה איתו באייסי ... ואחרי כמה זמן התחלתי לכתוב לו שמדהים שהם ביחד חודשיים והם עדין לא "אכלו" אחד תשני.

ברוח טובה כזאת, שזה מדהים איזו זוג מעולה הם.

אבל הוא קלט את זה בצורה אחרת, כאילו אני יורדת עליהם שהם יענה הרבה זמן ביחד.

ואז זה פגע.

המשפט הכי שנוא וכואב שבנאדם יכול לומר לי.

ועוד אחד שאני בקושי מכירה חודשיים-שלושה.

"טוב מה לעשות, לא כולם מחליפים בן זוג כמו גרביים" ((או משו כזה)).

ומאז שקראתי תמשפט הזה איבדתי את זה. זהו.

הוא עבר את כל הגבולות.

התחלתי לכתובב לו שבכלל לא יתערב לי בחיים כי הוא לא מבין בהם בשיט, והוא חושב שהוא כן.

"אני קורא את הבלוג שלך" ((השני, בתפוז))

מה אז כאילו כל מה שאני כותבת על בנים שם הם האהבות שלי ?! החברים שלי ?!

הבנתי.

בסדר.

הוא חושב שאני זונה.

שימשיך לחשוב ככה.

כי לא הוא, ולא אפ'חד אחר שמכיר אותי יודע תאמת.

אפילו בת דודה שלי.

אולי היא יודעת קצת. אבל היא לא יודעת הכל.

אז מי הוא שישפוט אותי ותחיים שלי ?!

קיי, אז כתבתי על בנים. אז הם פתאום החברים שלי ?!

הוא הרי לא יודע שאני בכלל לא נפרדתי מרוב החברים שהיו לי. 2-3 נראלי נפרדתי מהם.

כל השאר זה בכלל דברים אחרים.

הוא לא יודע שאחד נפרד ממני כי הוא הפך לערס ועשה ממני צחוק !

הוא לא יודע שאחד נפרד ממני כי הוא הלך לאחרת עוד כשהייתי איתו !

הוא לא יודע שאחד נפרד ממני כי פשוט נמאס לו ממני !

הוא לא יודע שאחד נפרד ממני כי לא רציתי לזרוםם בגיל די צעיר !

הוא לא יודע שאחד נוכחי בחו"ל כבר איזה 4 חודשים, סובל בניתוחים, ואני מנסה להחזיק בשבילו.

אוקיי, אני מודה, אז מישו אחר גרם לי להרגיש טוב ורציתי להיפגש איתו. ביג דיל.

אוקיי, אז התחרמנתי עם ידיד שלי. בסדר- אשמה. אבל לא בגדתי בזה שבחו"ל.

אנחנו אפילו לא חברים !! סתם אהבנו. ורבנו. ועכשיו אנחנו בשתיקה !

 

אין, החיים שלי מסובכים...ואז אחד בא מבחוץ ומחליט לשפוט אותי. מכל כיוון.

אין לו מושג בשיט מהחיים שלי.

מהחברים שלי.

מהאהבות שלי.

מהסבל שלי.

 

ולחשוב שחשבתי שהוא ידיד שלי...

נכתב על ידי , 10/8/2007 17:24   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההתחלה של הצד האחר


שלום לכם :]

 

זה לא הבלוג הראשון שלי ... ההוא עדין מתקיים בתפוז (( http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=linoy37 ))

פתחתי את זה כי אתת השני חצי עולם מכיר, ככה שהצד האחר שלי נאלץ לחזור פנימה, ולהסתגר. דבר שאני מאוד לא אוהבתת ..

 

תכירו,

אני: פתוחה ביחסים ואנשים חדשים, מוכרת בעיר ובחוץ, לא כל כך עושה חשבון לאפ'חד, חיה בשקט. עד שאני מרעישה xD

הבלוג: השני שלי...המקום האמיתי במחינתי. בלוג שבועי שהוא לא עוד בלוג של הימרחויות...כאן זה החיים שלי כפי שהם. הכתיבה שלי, הדעות שלי, התגובות שלכם.

הבלוג השני: כתיבה, דברים כללים ואפילו אישיים שאינלי בעיה לפרסם...מלא נכנסים קבועים.

 

אז כמו שכתבתי מקודם ... כאן אתם תכירו ותקראו על החיים שלי. כמו שהם. בלי דרמה יומית כמו בטלנובלות... נכון, יש דרמה לפעמים.. ולעיתים קרובות ...אבל בכל זאת- החיים שלי כמו שרואים בעיתונים ומיי-ספייסים, ואפילו מפורסמים. פשוט בלי כל החרטוטים והשקרים.

 

החיים כמו שהם.

 

עכשיו הבחירה בידכם-

להמשיך לקרוא ולהתעדכן, או לעבור הלאה. לא שזה ישנה, מהפוסט הזה אין מה להבין אם הבלוג יעניין אתכם או לא.

לדעת אחרים הוא מאוד מעניין. אתם תעשו את ההחלטה שלכם.

 

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

 

הכל התחיל בתחילת השנה. נכון, אתם בטח חושבים "למה לא פתחת כבר אז תבלוג ?" אבל זה לא כזה פשוט.

הסיבה העיקרית היא בגלל שרק עכשיו כשאני מסתכלת לאחור, ועל המצב הנוכחי, אני מפנימה שזה שווה את ההתאמצות להעלות את זה לנט.

ככה זה... התגובות שלכם יעזרו ויתמכו בי, אז לא הייתי צריכה את "התמיכה" הזאת... פשוט עשיתי לפי דעתי, ודיברתי על זה עם כמה חברות.

אבל זהו, מאז שפרקתי את ליבי בבלוג האחר, הבנתי שהתמיכה שלכם היא באמת הכי טובה.

 

אז בחזרה לנושא.

תחילת שנה, עליתי לז'... לחטיבה. איך אומרים ? מקום חדש- חיים חדשים.

בדיוק כפי שזה כתוב, ככה זה היה.

 

 

[המשך פעם הבא]

נכתב על ידי , 5/8/2007 20:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

351
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיה בשקט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיה בשקט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)