לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gretola


בלוג..לא?

Avatarכינוי:  Me-MySelf&I

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אז מה אני אלבש מחר לבצפר?יש פה תמונות :O


אז החופש נגמר..(סופסוף!!)

אז מה עשיתי בחופש הזה? שומדבר מיוחד אבל אני אנסה להיזכר..

*הייתי בקייקים עם מור ומאיה

*הייתי כמה פעמים בת"א

*הייתי בעזריאלי המסחרר לאללה

*הייתי במימידיון

*כמה פעמים בים

*אצל בני משפחה

*אצל חברות

*חברות אצלי

*וטיילתי בעוד כמה מקומות.

זהו נראה לי שזה מה שעשיתי בחופש..איזו רשימה עלובה...

אין מה לעשות החופש הזה היה אחד המשעממים...

אופ...מה שהאני הכי שונאת בבצפר זה שצריך לשבת במעגל בכיתה והמורה צריכה לשאול כל אחד איך עבר לו החופש..מה אני אגיד? היה לי חופש משעמם מאוד...אוחח...זה אחד הדברים הכי מעצבנים בעולם.

אז מה חדש אצלי?כלום כלום לכו תעברו כבר לתמונות...

טוב אז פו למטה יש תמונות של מה שאני אלבש לבצפר מחר וסתם 2 תמונות של שרשרת חמודה ושעון יפה שבת דודה שלי הביאה לי :)

אני לובשת מכנס אפור עם חולצה סגולה ונעליים אפורות D:.

 

לפני הכל..האיכות של התמונות ממש חרא!!!!!!

(עמכם הסליחה)

 

 

תמונה של הנעליים(איזה יפות אהה??)

תמונה של המכנס(לא רואים אותו ממש טוב אבל הוא ממש יפה=])

תמונה של החולצה של הבצפר(ממש חרא של מצלמה..)

והינה התמונה של השעון

 

ותמונה של השרשרת החמודה יש סיכוי שאני אשים אותה מחר..לא בטוח

 

 

 

אז זהו זה!!החופש נגמר מחר חוזרים לשגרה

ביי ביי שיהיה לכווולם כיף ושלא תשבו בכיתה במעגל כמו שאני כנראה אשב...כוס עמק..

ביי ביי

הגיבו תגיבו

נגיב.

 

נכתב על ידי Me-MySelf&I , 1/9/2007 11:40  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/9/2007 21:42
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe-MySelf&I אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me-MySelf&I ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)