לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gretola


בלוג..לא?

Avatarכינוי:  Me-MySelf&I

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

100 דברים


מעניין אם יש לי 100 דברים...

 

1.לסיים את הבגרויות של השנה

2.לקנות אוטו

3.לעשות רשיון נהיגה בשביל לקנות אוטו

4.לעבוד בשביל לעשות רשיון נהיגה ואז לקנות אוטו(ביש מזל...)

5.לסיים תיכון(נו כבר נו כבר)

6.להישאר ערה כל הלילה P:

7.להתחיל בוקר אחד עם הרבה כוח ללא עצלנות ושמחה

8.לבוא לפחות למפגש אחד של ישרא-בלוג

9.לחסוך כסף...(-_-")

10.לשבת בהפסקה במקום אחר ולא באותו מקום כל הפסקה!!!

11.לישון 24 שעות ביממה

12.לנסוע לדרום אמריקה(יווופיי היייי)

13.לנסוע עם החברות לאילת(בתקווה שאימאבא יסכימו..)

14.להגיע לאוניברסיטה(בעזרת השם)

15.לנסוע ברכבת למקום רחוק

16.להתגייס לצבא

17.להשתחרר משם במהרה...

18.לשכנע את אימאבא לנסוע עם המשלחת לפולין!!

19.להוציא תעודת זהות

20.למצוא איזה 50 שירים יפים!!

21.ללכת לאיבוד עם מאיה בחולון ובבת-ים!!(מישהו רוצה להצטרף גם?.)

22.לרקוד סלסה

23.לעשות צניחה חופשית!

24.לסיים את ה-100 דברים..ג'ייזס אני רק ב-24...

25.לעשות כבר פוסט מעניין בבלוג הזה!!!

26.להפסיק להתבטל וללמוד כבר למבחן הזה במתמטיקה שיש לי מחר..-_-"

27.לפגוש מישהו מפורסם

28.לגור מול הים *_*

29.להעלות קצת את הבטיחון העצמי

30.להתבגר

31.להפסיק להתבייש

32.לא לשכוח את כל האנשים שאני מכירה(חס וחלילה צלילה ודילה)

33.להפסיק לקנות שטויות ולקנות דברים מעניינים

34.לא לבזבז הרבה כסף בבת-אחת

35.ללכת לים של ת"א דרך אלנבי......

36.לנסוע באיזשהו קו של אוטובוס שאני לא יודעת לאן הוא הולך

37.להיות בת 20!

38.להתנדב בתנו לחיות לחיות

39.לסיים כבר 60 שעות בהתנדבות.....

40.להפסיק להיות עצלנית

41.לא למות משיעמום בכיתה..

42.להפסיק להיות כל כך שקטה ולהתחיל לדבר ללא הפסקה בבצפר.(כי אני לא שקטה בדרך כלל!!!)

43.לנסוע לברזיל ברזיל ברזיל

44.ללכת לפסטיבל הלטיני!

45.ללכת להופעה של מיי כיימיקל

46.לצבוע את החדר בכחול =]

47.לקרוא ספר מעניין

48.לעבוד על אנשים בטלפון חיחיחי

49.להתגבר על הפחד מזריקות

50.לחזור לבקר בעיר מולדתי..ג'ורג'יה אווו ג'ורג'יה

51.להגיע לתאריך 25.6

52.ללמוד טוב טוב לדבר בפורטוגזית

53.להפסיק לחלום על מרלין מנסון!!אני לא מעריצה שלו אני לא מכירה אותו והוא מפחיד אותי רצח!!

(חלום ממש מפחיד שהוא רץ אחרי ואחריי חברות שלי חלמתי הלילה..זה היה ממש מפחיד יש משהו יותר מפחיד מזה.???)

54.ללמוד לנגן כבר בגיטרה

55.להתחיל לחשוב במה אני אעבוד בחופש

56.להתחיל לחשוב מה אני אעשה עם הכסף חה חה

57.לקשור עניבה...אנ'ליודעת איך עושים את הדבר הזה..

58.לראות סרט מפחיייד בטירוף

59.ללטף דולפין=]

60.להכין משהו ממש יפה בפוטושופ

61.לדעת איך אני איהיה בגיל 22

62.להיות יותר רצינית

63.להיות יותר גבוהההה

64.לדעת לצייר יפה

65.ללכת בבצפר ולהגיד לכולם שלוווווום

66.לצאת ב-4 בבוקר לטיול

67.לעבור בית(?)

68.להשאיר את החדר מסודר לפחות ליומיים

69.לראות משהו מעניין בטלויזיה

70.למצוא עוד 30 דברים לכתוב פה...

71.לקוות שמישהו יקרא הכל

72.לקוות שמישהו יגיב פה.

73.לקוות שאין פה משהו שכתבתי פעמיים

74.לעשות דברים מעניינים בחיים

75.לישון באוהל במקום שקט יפה

76.להסתפר יותר יפה ולסדר מחדש את הפוני

77.לסיים את כל הגברויות עם ציון טוב

78.לקנות מצלמה(בקרוב בקרוב)

79.ללכת לבקר את בנות-הדודות שלי עבר כבר הרבה זמן מהפעם האחרונה..

80.לנסות להבין מה המורה לאנגלית אומר..ולנסות להסביר לשאר ילדי הכיתה..(אולי)

81.לעמוד על במה ולדבר

82.לכתוב שיר ולשיר אותו

83.לנסוע לת"א בשעה 8

84.להרביץ לאנשים שאני הכי שונאת

85.לנסות לא להידרס בבוקר דרך לבצפר

86.לנסות לא להידרס אחרי הבצפר מדתיים

87.לגור לבד(בעצם..לא)

88.ללמוד להכין משהו טעים

89.לראות את כל הפרקים של CSI מיאמי וניו-יורק

90.לזרוק משהו מהגג של עזריאלי חה חה

91.לקנות סנטה קלאוס משוקולד ולאכול אותו יאמי

92.לקוות שלא תיהיה אפעם מלחמה

93.לדבר כל היום בשפה אחרת בלי להוציא מילה אחת בעברית

94.להספיק לעשות הרבכה הרבה דברים ביום אחד

95.לרקוד בגשם

96.שרה שרה שיר שמח

97.לעשות פיקניק בפילבוקס(ושאפחד לא יתעצל או יבטל באמצע!!!!!!!!!!!!!!!!)

98.להפסיק לראות טלוויזיה זה מתחיל לשעמם..

99.ללכת לטייל במקום שעוד לא הייתי בו

100.לשמוח שסופסוף סיימתי...

 

נכתב על ידי Me-MySelf&I , 21/4/2007 11:40  
הקטע משוייך לנושא החם: 100דברים
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-21/4/2007 22:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe-MySelf&I אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me-MySelf&I ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)