לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

יום יבוא, יום יבוא , במהרה, בקרוב הוא יבוא .


היי , לא עידכנתי המון המון המון זמן וזה בגלל סיבה אחת . מישהו או מישהי אני לא ממש יודעת הגיבו תגובה דוחה בפוסט שעבר .. (מי שרוצה לראות אותה היא עדיין קיימת..) בבקשה , כל מי שלא רוצה לקרוא ולא מסוגל להגיב נורמלי בלי כל הירידות הדוחות בסוף אז שיתחפף מהבלוג שלי ..


טוב , כמו שרובכם יודעים אני לא מדברת עם אמא שלי כבר איזה 3 ימים . בהתחלה זה התחיל באיזה שבוע מתיחות בינינו .. ריבים קטנים כאלה .. והפיצוץ כמובן הגיע לפני 3 ימים שהיא חיטטה לי בחדר ובמגירות שלי ברוב חוצפתה בלי אישור וגם איבדה לי קבלה מאוד מאוד חשובה של הקיבוץ ואני לא יודעת מאיפה אני אפליץ עכשיו 120 שקל .

אחר"כ שלחתי לה סמס ואמרתי לה שהיא לא נוגעת יותר בדברים שלי בלי רשות וכל מיני כאלה ובתגובה שהיא הגיעה הביתה מול החברות שלה מול כולם עמדה ואמרה לי כזה אני מתביישת שאת הבת שלי , אני לא רוצה שום קשר איתך , מהיום את בשבילי אוויר אל תתקרבי אלי ועוד כל מיני דברים כאלה .. יום אחר"כ באנו לאכול ארוחת ערב אז היא לא הסכימה לאכול שאני יושבת איתה באותו שולחן .. וניראה לי שאתם מבינים לבד כמה פוגע זה יכול להיות בייחוד שזאת אמא שלך  .

ביום הראשון היה לי די קל .. אמרתי יאללה זין לא איכפת לי אם היא לא רוצה קשר איתי אני לא רוצה איתה ..  אבל כבר די קשה לי .. אני ילדה של אמא כזאתי אני חייבת לחבק אותה או סתם לראות איתה טלויזיה . מה אני אגיד לכם , אין לי מצב רוח טוב , אני כועסת כל הזמן וכל חיבוק עם אנשים בין אם זה אבא שלי לבין סתם אנשים קשה לי .. אבל החלטתי אני על דברים כמו שהיא אמרה לי לא אתנצל . בחיים לא ! על גופתי המתה .. היא השפילה כשלא היה מגיע לי ושכל הסיטואציה היתה באשמתה אז שתקפוץ לי שתוריד את כל האגו המסריח שלה ותתחיל לכבד אותי כי אני לא בכיתה א' / ב' אלה ב י'.

 זהר.

נ.ב. - בגלל הכעס שלי שמתי לב שאני מתייחסת להמון אנשים כמו קקי אחד גדול ושהם בטוחים שאני כועסת ממשהו עליהם , בבקשה אל תחשבו ככה ותבינו את התקופה..

 

שיר שניראה לי די התאים ..

כמה חסר / איציק שמלי

מתעורר לי בבוקר פותח ת'עיניים,
מתרגל לבדידות מוזרה שנוצרה בינתיים
שוטף פנים שותה קפה הכל לבד מאז שעזבת..
לכולם הכל רגיל השמש זורחת,
יש בית אישה ילדים
החיים זורמים חיים בנחת, בלי פחד.
רק אני מנסה לאסוף שברים מאז שהלכת..

החברים נותנים קצת כוח,
יש פה חיים נסה לשכוח
ואיך זה פרצוף כמו שלך אינו צוחק.
יש עוד עתיד שווה לפרוח,
וכמו ירח שוב לזרוח
אך כשכולם ישנים אני לשמיים צועק.

כמה חסר לי החיבוק שלך,
כמה חסר לי הליטוף שלך
אני נשבע לך שכל יום אניח זר.
שמך לא חרוט רק על הסלע,
גם בליבי אני שומר לך
אהבה ללא גבולות אני זוכר!

מתעורר לי בלילה מסיוט שחלמתי,
אך מהר אני מבין זאת מציאות שמכה בי
והחלום זה מה שלי קורה כל יום מאז שהלכת.
הלבד הזה קשה ואין בי מנוח,
ובדיוק שאני מנסה לבנות חיים ולשכוח
את מזכירה לי שאת חזקה ממני מאז שעזבת..

החברים נותנים קצת כוח
יש פה חיים נסה לשכוח
ואיך זה פרצוף כמו שלך אינו צוחק
יש עוד עתיד שווה לפרוח
וכמו ירח שוב לזרוח
אך כשכולם ישנים אני לשמיים צועק.
נכתב על ידי , 26/3/2008 19:03  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזהר :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זהר :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)