לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חומר ורוח בעיר הגדולה

אירועים וקצת הגיגים מחיי החיצוניים והפנימיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

האי השכן- פרומו


רק חזרנו מסופשבוע משפחתי- יום הולדתי בקפריסין.

במשפט אחד- לדעתי היא לא מוערכת מספיק (אך יקרה מדי).

מקווה לכתוב קצת יותר מחר אם עומס המיילים והנושאים לטיפול לא יכריעו אותי.

 

ועוד משהו- כאוהד אנגליה מאוד התאכזבתי מה- 0:0.

 

שבוע טוב ואופטימי לכולם.

נכתב על ידי , 26/3/2007 01:33   בקטגוריות מחוץ לעיר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחרות ויצירתיות


עוד פוסט על עבודה/ עסקים, אבל המסר הוא אוניברסלי..

 

כזכור (או לא) פגשתי בכנס הגדול את ממציא ה- ICQ, העזתי לגשת ולספר לו על הרעיון שלנו. זו ההזדמנות להכריז שאני עובד על סטארט-אפ שישנה את העולם!

והממציא אמר- יש כבר משהו כזה..

לא מעודד במיוחד.

 

אז אתמול, אצל שותפי לפרוייקט- הרב מג, פתחנו את המייל של הממציא, הוא שלח לינק לאתר. הקלקנו, תוך תפילה שיתברר שזה ממש לא זה, ו..

נלחצנו, יש דימיון רב, ובאלמנטים מסויימים הם יותר מתקדמים מאיתנו.

 

ואז- התחלנו לחשוב איך לחדד את היתרונות שלנו. והגענו לכמה דברים יפים. והבוקר הרב מג התקשר עם רעיון חזק- קל ליישום טכנית ועם פוטנציאל לערך מוסף עסקי משמעותי.

 

אז מה קרה פה? האיום של המתחרה הביא אותנו להעמיק, לחשוב, להתאמץ להשתפר, והתעוררה יצירתיות.

 

מסקנה יותר כללית- הרבה פעמים הקושי, הסכנה מעוררים אותנו להשתפר. בדיעבד המתחרה הזה אני מקווה בעצם קיומו הועיל לנו..

 

ומסקנה יותר ספציפית- טוב עשיתי שבחרתי את הרב מג לצוות..

 

לילה טוב

 

 

נכתב על ידי , 21/3/2007 00:27   בקטגוריות עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Unplugged ותיקו מכובד


לא יאומן- היום בערב ה- Router של בזק קרס, ואנחנו Unplugged עד שיגיע טכנאי מחר.

אני כותב ב- Word ומחר אעלה לרשת. מוזר, אני רגיל להיות OL כל הזמן.

 

הייתי היום בכנס מקצועי גדול. אני לא מת על כנסים, לא מצטיין במינגלינג. אבל "ניו החדש" במסגרת תפקידו צריך לעשות גם את זה.

 

אז ככה: מבחינת ההרצאות והפאנלים היה לי מאוד מעניין- סימן טוב, סוף סוף אני בתחום שמעניין אותי.

מבחינת ה- Networking יש מה לשפר:

התחמקות מגב' Big 4- אחד אפס לניו הישן. אבל היא פנתה אלי והיה דווקא מעניין.

התחמקות מהעסקן שעבדתי איתו לפני 15 שנה- שתיים אפס. כמובן שגם הוא תפס אותי..

SMS לתיאום פגישה עם מומחה הדומיינים- אני מצמצם- שתיים אחת!

ועכשיו שימו לב- פנייה ישירה לממציא ה- ICQ- מהפך (שווה שתי נקודות)- שלוש שתיים לי (ז"א לניו החדש).

אבל- כבר החלטתי לגשת אבל פספספתי את איש ההון סיכון ששכח אותנו- שלוש- שלוש.

 

יש מי שיאמר תיקו מכובד, אבל אני (החדש) כבר לא מסתפק בתיקו.

 

ואם יצא קצת לא ברור אני מצטער, צנעת הפרט וכאלה.

 

Take care.
נכתב על ידי , 19/3/2007 19:52   בקטגוריות אינטרנט, עבודה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: זכר

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)