לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No one can lie, no one can hide anything, when he looks directly into someone's eyes." - Paulo Coelho"

Avatarכינוי:  Smog

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


זה כמו פאזל, שלא משנה כמה פעמים אצטרך לנסות, לא אוכל להרכיב אותו מחדש לעולם.

החלקים כבר לא מתאימים כמו פעם.

 

לפעמים יש לי כל כך הרבה דברים להגיד, אבל הסיטואציה לא נוחה אף פעם.

אני נשארת לשתוק.

-

 

קיבלנו תעודות שבוע שעבר. הציונים שלי מעולים, ההורים מרוצים. ואין נכשלים.

זה מה שחשוב.

היד שלי חבושה וכואבת כל הזמן. זו סהכ אצבע, לא סיפור גדול.

נראה לי שהיא התעקמה לי לגמרי.

 



יום אחד אולי באמת. :)

 

עוד שלושה חודשים בערך בגרויות... הזמן טס.

נכתב על ידי Smog , 25/1/2009 16:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סושי חברים


אז כן

פעם בכמה זמן אני חייבת לכתוב כאן משהו. לפחות משהו שיראה שאני לא חיה בקרטון ליד בהס ושיש לי חיים מחוץ לזה.

סתם.

מחר יש מבחן, ואחכ עוד מבחן. ומישהו הפיץ שמועה שגם תהיה מתכונת במת'. היה בלבול מאוד גדול, אף אחד לא ידע מה הולך ובלה בלה.

בהס של משוגעים, קיצר.

הייתי מעדיפה לעשות מתכונת מאשר ללמוד לשני מבחנים יום אחרי יום, האמת.  לא נורא :}

אז אתמול הלכנו לשירלי ועשינו סושי. היה נחמד :} איתה ועם גיל ועם עוד אנונימי אחד שלא רוצה להזדהות בשמו.

אז כיוון שיש פה הרבה תמונות, ומעט מאוד מלל:


 



סושיייייי

 



וכדורי שלג :}

כמעט כמו שברוק מכיןXD

 



ו... אנונימי.

 

קיצר, כל מה שחשבתי על סושי היה טעות. יצא לי לאכול סושי בחתונה, אבל שנייה לאחר מכן מצאתי את עצמי מקיאה בשירותים.

זה היה סושי מגניב עם חביתה. והיה טוב.

 

היד שלי עדיין כואבת, אבל בדרך להחלמה מוחלטת. בערך.

יום שישי מורידים לי את הגבס ומחליפים למשהו "יותר קל". אוקי.

טוב זהו, מיציתי.

נכתב על ידי Smog , 19/1/2009 18:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

26,283
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Smog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)