לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What's the story morning glory

כינוי:  It's share time

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

Pure evil


 

וואי, פשוט אסור לי למצוא בלוגים של אנשים שאני מכירה או הכרתי פעם.

אני פשוט יכולה לשבת מול המסך במשך יותר משעתיים ולעבור על הבלוג ואחרי זה להרגיש אשמה.

ובעצם למה? זה פתוח לכולם, זה ציבורי, חלק מנחלת הכלל.

(השפה הפלצנית שלי מנסה לגרום לי להרגיש טוב עם זה).

 

בלוגים זה דבר רע.

עכשיו נזכרתי למה נעלמתי מפה.

 

איזה מוזר זה לכתוב בחלון הזה פתאום. שנים עברו שנים (:

 

המשך חופש מהנה

 

ציטוט יפה לסיום:

"התואיל להגיד לי בבקשה, באיזו דרך עליי ללכת מכאן?"

- "זה תלוי במידה רבה לאן את רוצה להגיע" אמר החתול.

"לא אכפת לי כל כך לאן." אמרה אליס.

-" אם כך, לא משנה באיזו דרך תלכי." אמר החתול.

"בתנאי שאגיע לאן שהוא" הוסיפה אליס כהסבר.

-"בטוח שתגיעי." אמר החתול "אם רק תתמידי בהליכה."

(אליס בארץ הפלאות)

(:

נכתב על ידי It's share time , 17/7/2005 02:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's share time אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's share time ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)