לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים זה אהבה,אהבה זה אגדה ואגדה זה החיים


If I Could Be Like That

Avatarכינוי:  *KraSotKa_ViKi*

בת: 30

ICQ: 406910145 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

=]]


היושששש=]]

מיזמן לא ביקרתי כאן חחח:D

האממ חדש?!איןן..ניראלי

החיים שלי?!מושלמים בזכות אדם אחד..

החיים שלי התחילו להיות מושלמים מהתאריך היפה הזה27.12.07

לחיים שלי נכנס אדם כלכך יקר

והוא זה שהכניס לחיים שלי שמחה,אושר,אור,צחוק,אהבה כלכך הרבה אהבה והכי חשוב שהוא נכנס אלייהם

התאהבתי כלכך חזק שאי אפשר לתאררר

גרמן בעליי?!אני מאוהבת בךך עולם שליי אתהה:-*

אני לא יכולה לתאר את האהבה שיש לי כלפייך אתה הכל בישבילי הכללל

איתךך אני מרגישה כלכך מאושרת איתך אני מרגישה כמו מלכה

כלכך טוב לי שאתה איתי שאתה לידי=]

מאוהבת בעיינים שלך

מאוהבת בשפתיים שלך

מאוהבת בחיבוקים שלך

מאוהבת בנשיקות שלך

מאוהבת במבט שלך

מאוהבת במילים שאתה אומר לי

והכי חשובב הוא שאני מאוהבת בךך:]

האהבה שלנו כלכך חזקה ושום דבר לא יפריד בינינו כי אני ואתה זה לנצח ביחד!

אני תמיד איתך בטוב וברע..

כשרע לך כשעצוב לך שבא לך לבכות אני תמיד אהיה לידך

ועם ברגע הזה אני לא לידך רק תחשוב אליי ואני אהיה קרוב קרוב אלייך אני יעשה הכל בישביל שיהיה לך טוב

כשטוב לך כשאתה מאושר כשבא לך לצחוק אני לידך אני יצחק איתך

ועם אני לא לידך תיגע בלב ותרגיש שאני ממש ממש לידך=]

=א=נ=י=א=ו=ה=ב=ת=א=ו=ת=ך=

אתה הסיבה שבגללה אני קמה כל בוקר הסיבה שבגללה אני כזאת מאושרת

i love you

5-5-5

333>

 

 

נכתב על ידי *KraSotKa_ViKi* , 6/4/2008 21:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *KraSotKa_ViKi* ב-13/5/2008 19:14



3,121
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*KraSotKa_ViKi* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *KraSotKa_ViKi* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)