לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?sometimes I ask myself why god keeps me alive


והנה לכם עוד פריקית קשוחה ואפלה עם נטיות התאבדות שפתחה בלוג!XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


מה אנשים באמת כבר שחכו ממני?? מה אני כבר באמת לא מעניינת אף חד? האם זה יכול להיות? או שאולי זה בעצם אני שכבר לא מעניין אותי אנשים.......אבל אני ממש מנסה לשמור על קשר והכל אבל מה לעשות שעכשיו המצב מוזר והכל, אני יודעת? החיים מוזרים...כי משומה נורא כיף לי במקומות שאני אמורה לשנוא להיות שם, ואני גם אומרת שאני שונאת להיות שם והכל ובכל זאת אני נורא מצפה כן להיות שם...

מצב מוזר תקופה מוזרה הכל מוזר שום דבר לא השתנה.......חלומות מוזרים אני חולמת, נורא מציאותיים החלומות שלי משומה

ועכשיו אני כמו טיפשה מצפה לשיחה שלא תהיה לעולם אבל לא נורא נלמד לחיות עם זה=\

החיים מבאסים

בא לי משומה חבר, אבל אין מישו פוטנציאלי......

טוב אז השיחת טלפון בסוף כן הגיע, לא שזה עודד אותי במיוחד אבל בסדר.......

בהבייי

נכתב על ידי , 24/8/2007 22:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקופה מוזרה


אני לא מבינה אם טוב לי או רע לי, אם כיף לא לי או מבאס לי, אם שמח לי או מאושר לי.........אני פשוט לא מבינה את עצמי בזמן האחרון!!! מציק לי שהמשפחה שלי כזאת מעצבנת! אחרי הצבא אני יבחר לי מקום כל כך רחוק מהם שאני פשוט לא יראה אותם יותר!!! אני יעשה משפחה משלי לא צריך אותם...כל עוד הם רחוקים אז הכל טוב:)

מציק לי גם שאני חושבת דברים אסורים, זה כל כך צבוע מצידי להגיד למישי לא להתחיל לנסות אפילו קשר עם מישו כי הוא מניאק כשאני עצמי חושבת על כאלה דברים.....אבל הוא פאקינג באמת מניאק! כאילו כשהבנאדם מנסה להתחיל עם מיליון אנשים ביחד זה מניאק!!! מה לא? ועוד נגיד ולא הבנו אותו נכון, אבל הבנאדם ניסה לנשק אותי? מה יש כאן להבין? בקיצור זה משגע אותי פשוט!

חוץ מזה משומה יש לי מצב רוח נורא טוב בזמן האחרון, אני בטוחה שעוד מעט יפסיק לי המצב רוח הזה אבל אני מנסה בינתיים לנצל את זה...זה נחמד כשיש מצב רוח טוב...אבל מצד שני אני מתנהגת כמו מטומטמת, כאילו אני על סמים כל התקופה הזאת אבל מה רע בזה מצד שני? אני משה זין על כולם!!! בטח בעוד שנה אני יחשוב שזה דפוק איך שאני מתנהגת...

טוב נו נעזוב את זה ונעביר את זה הלאה במילא אין לי כוח לרשום...............נו הנה נראה לי הדיכאון חזר=\

אני מחכה שיפלו חייזרים מהשמיים למה זה עדיין לא קורה???

נכתב על ידי , 13/8/2007 13:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtwisted kitty אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על twisted kitty ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)