לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היציע המרכזי


עוד אחד שמכור לספורט ובא ללהוציא קצת קיטור...

כינוי:  King Kobe

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

מי אני?


אין הרבה מה לספר...

אוהד הפועל תל אביב בכדורגל...

זה כבר אומר הכל, לא?

סתם החלטתי לפתוח בלוג שבו אני אוכל לתת את הפרשנות הפרטית שלי על כל מיני מה שהולך בספורט, מהספורטאים עצמם, למאמנים, לעסקנים ולאנשי התקשורת... מעין שק חבטות פרטי שלי...

תאהבו - סבבה... לא תאהבו - לא ממש איכפת לי...

נכתב על ידי King Kobe , 19/3/2007 15:13   בקטגוריות פוסט ראשון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



195
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKing Kobe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על King Kobe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)