לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

ערש התרבות וערש ההרס.
Avatarכינוי:  דיאו

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

כרעם ביום בהיר


מכה נוראה נפלה עלי כרעם ביום בהיר. החתול הנאמן, הנאהב והנערץ אותו טיפחתי ואהבתי למעלה מתריסר שנים נאבק על חייו.היצור המסכן, כן ההוא שמתבונן בשלוות נפש מראש הבלוג מעוטר בפרווה שחורה ולבנה, החל בסידרת הקאות אשר אובחנו אצל על ידי הוטרינר כסמן לכשל כליות.בדיקת דם אישרה את האיבחון. מאז עברו מספר ימים, החיה האהובה אינה מגיבה לתרופות וחשך עלי עולמי. החתול הנאהב, שרגיל לביתו, לסביבתו ובמיוחד לקרבתי,במידה שלא תשוער - מחרחר ונוהם בקליניקה זרה, מבוהל ודקור ממחטי אינפוזיה ובדיקות דם, כשכלבים נוהמים ונובחים בכלובים מעליו ומשמאלו - ולבי נקרע לגזרים.לאן השלכתי את החיה האהובה והנפלאה הזו ברגעיו הקשים, כשהוא זקוק לי יותר מכל?לאחר סדרת בדיקות, אישפוז וטיפול בשלושה סוגי תרופה הכליות סרבו להגיב ולמלא את תפקידם. וחתולי האהוב צובר רעלים בערכים גבוהים בהרבה מהנורמלי.ואני חסר אונים. קרוע לגזרים.נכון, אני מבקר אותו שלוש פעמים ביום רק כדי שידע שלא נטשתי אותו לחסדיהם של מתעללים ומכאיבים...והבוקר - יום ד' נתבשרתי שהחתול הגיב לתרופה הרביעית והיותר מסוכנת - בבחינת אין כבר מה להפסיד... אך עליו להמשיך להגיב לתרופה על מנת שתיסלל הדרך להחלמתו (הזמנית או לחלוטין, מי ידע...)החתול האומלל, גולני שמו בישראל, מתענה ונאבק לטיהור כליותיו, מיותם, מפוחד, תשוש ודקור - ועלי לעלות על משכבי הנעים ולהאבק בפרץ הדמעות שמדי פעםשוטף את עיני כי היצור האהוב עלי מכל עלול שלא לראות את ביתו החם והנעים, משכנו מאז תריסר וחצי שנים מהיום בו האכלתי אותו בבקבוק. כשפתח את עיניו לראשונה ראה אותי ומאז הוא ואני רעים בדם. האהבה בינינו פרצה כל דמיון וכל סייג אנושי. משהו לא מהעולם הזה. ולבי נשבר לרסיסים.במידה ועד מחר בבוקר יטיל בשנית (לשבוע זה) - את מימיו - כך אומר ד"ר ילין - הסיכוי ישתפר משמעותית. ד"ר ילין יודע, הוא כבר החזיר ת החיה הזו מעולם המתים לפני שש שנים (ובהזדמנות זו גם אותי).ועתה אני מתפלל. מתפלל וזועק לבורא עולם לתת ליצור שהוא ברא עוד נשמה אחת שתשמש גם אותי.אני מייחל לצלצול טלפון של הוטרינר שיבשר לי רק בשורות טובות כי גם אני כבר תשוש. גולני סובל פיזית ואני - כואב את כאבו ואת בדידותו ברגעים אלהלכל מי שיש לו לב ואוהב בעלי חיים. נא, אנא, אבקש בכל לשון - איחול לחתול, ברכה קטנה, תפילה קטנה שגולני יחזור אלי ויחזיר לי את החיוך.אוהב אותך תמיד - לעולם - גולני שלי היקר.
נכתב על ידי דיאו , 18/11/2009 23:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



609

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיאו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיאו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)