לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

ערש התרבות וערש ההרס.
Avatarכינוי:  דיאו

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

טוקבקים בעניין המשט העצוב


כולם מדברים. כיון שחופש הביטוי מאפשר לדבר אז מדברים. חוקי לחלוטין. מצער שהרבה מהמדברים מקבע את תפישת עולמו אל תוך הכותרת ומתפלסף כבמנהרה אפילה. מרבית הטוקבקיסטים המביעים את דעתם על המשט אינם מתייחסים לעובדות, פשוט משום שאין הם בקיאים בהם. גם אני לא.
ראשית - צר לי על כל הרוג - למעט על מי שהרים יד לפגוע בחייל צה"ל. חלק מהמקטרגים סבור שאסור היה לכוחותנו להעלות על הספינה התורכית. יתכן. במקרה כזה הספינה היתה מגיעה לעזה ללא פיקוח ובקרה. המשמעות היא שעד מהרה ייפתח קו שייט מכל מקום - לעזה ללא אפשרות ל"צנזר" את המטען. מייד לאחר מכן יתייצב הצי המסחרי האיראני או כלי שיט במימון אל קאידה או חיזבאללה ויביאו מבחר כלי השמדה שיש בשוק החופשי ובשוק השחור של כלי המשחית. משמעות הדבר שהקסאמים עד מהרה יהפכו לקפצונים לעומת טילים מדוייקים והרסניים נגד כל מה שזז במדינת ישראל ובכל מקום. לי זה לא נראה טוב כלל. ולכן צריך היה למנוע את התקדים גם במחיר המדיני ששולם ע"י אותם אוילים שחשבו להכניע את בחורי השייטת. קורא נכבד, לשם שינוי הסתבכנו ללא כל הרוג לכוחותנו.
האם היתה אפשרות אחרת למנוע את המשט? אינני יודע. אני סבור רק שיורדי הספינה התורכים ובעלי בריתם תיכננו לעבור לעזה בכל מחיר וזה מסביר את התנהגותם הכוחנית אל מול בחורי השייטת. הדיבורים לא עזרו, הם התעלמו מהאזהרות ושילמו את מחיר חוצפתם.
יש הטוענים שצריך לתת לכל ספינה לעבור וגם לקחת אחריות על התוצאות. במקרה כזה, תושבי ישראל כולם יישאו בתוצאות ולא רק תושבי שדרות ואשקלון. לכן, כל המקטרגים, ובעיקר שונאי ישראל שבהם יטענו שחיילי צהל רוצחים אלימים ובריוני-ים ללא תקנה. הטונים מוכרים. אותם לא מעניין העובדות. רובם לא שירתו בצה"ל. רובם לא היו נתונים לאיום מיידי של לינץ' בידי פורעים וסוכני הטרור החמסי או פורעים כלשהם. מבחינתם חיילנו הסתערו לעבר נוסעי הספינה התמימים וכילו בהם את זעמם. אגב, גם מרבית מדינות העולם נוטים לחשוב כך... מן הסתם נוח להם לחשוב כך ולכן אנו בבעיה. אני מקווה שלפחות יהודי ארצנו יתאחדו כדי לגבות את ממשלת ישראל, שאני לא בחרתי עבורה או אחד ממרכיביה, אך בעניין הנדון, תחת הנסיבות כפי שהן מתבהרות, הפעולה היתה מחוייבת המציאות כי היא מעמודי התווך של יכולתנו לשרוד באזור רווי שנאה זה שבו אנו חיים.
דבר אחד אני רוצה לומר לארדואן ולתורכיו - אני מימי לא הייתי בנופש בתורכיה - ואין כל סיכוי שאהיה. ועל כך אני גאה.
נכתב על ידי דיאו , 1/6/2010 00:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



609

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיאו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיאו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)