לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

marantz



כינוי:  bracale

בת: 95

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

your so cute!


הוא יושב שם..

 עד היום בחיבוק ידיים ומחכה לגל..

גל גדול וטוב, שיסחוף אותו רחוק..

 אולי כל כך טוב וכלכך חזק ששום גל לא מספיק טוב בשבילו...

 אחרי הכול כל הגלים כבר המשיכו רחוק, והוא עדין יושב שם..

 אוי לי אני, אני לא גל, אני סתם, בנאדם..

 

אני כלכך שמחה בשביל עדנושי.. היא כלכך מאושרת.. שידכתי לה את נועם שהיא כל כך רצתה.. מסתבר שגם הוא מאוהב בה אז זה היה פשוט.. הם כלכך חמודים..( החלטתי להקדיש למענם שורה).

 

אני לא יודעת למה אני רושמת כאן.. אחרי הכל יש לי יומן.. ואני יודעת שאף אחד לא יקרא את זה כי אחרי הכל אני לא זונה בת 13 ולא אנורקסית... או שאולי אני כן(מי יודע)..

 

נראה לי שזה סתם כי יותר נוח להקליד... אבל למה שאני ירצה שלמלא אנשים תהיה גישה ליומן שלי.. אני רושמת ומוצאת את עצמי מוחקת קללה שרשמתי ואני לא רוצה לרשום כי זה סתם נשמע מפגר.. אבל אם אף אחד לא קורה כאן ואף אחד לא יודע שזאת אני למה אני מנסה לשנות את עצמי?

 

טוב לא משנה אין לי מה לרשום אז אני מתחילה לשאול את עצמי שאלות מפגרות!

נכתב על ידי bracale , 23/3/2008 20:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbracale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bracale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)