לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

°Escapism°


Kietai Shinitai Kuruitai

Avatarכינוי: 

בן: 32

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

זה הולך להיות פוסט מעניין.


טוב, אני יודע שהרבה זמן לא עידכנתי אבל זה בסדר.. לא היה לי ממש על מה לכתוב.

שמתי לב לתופעה מוזרה שתקפה את ישראבלוג לאחרונה- השאלונים.

אז אין מה לעשות, ידידיי הישראבלוגרים, אין תיקווה למכת השאלונים.. (כאילו שבכלל חשבתם שאציל אתכם, מוהאאהא. O:)

אז עכשיו, כן עכשיו, גם אני הולך להצטרף אליכם בשאלון משלי.

אז.. נתחיל. D:

 

שעת התחלה: 12:44, לול, בדיוק עברה עוד דקה.

שמך: אוריאל, קאי(בעיקר קאי D:), סורה(כן, מסתבר שיש אנשים שקוראים לי ככה O:) ולאחרונה גם רובין. X_X'

מין: זכר.

תאריך לידה: באתי לבד. O: סתם.. 13.4.1992.

כתובת: ומה אם פדופיל כתב את השאלון הזה במטרה לגלות איפה אני גר, הא?! מה תגיד על זה?!! אני יותר חכם ממך. D:

איפה עוד גרת: מעבר לים ומעבר לנהר, יש יער קסום מופלא ומוזר. O:

בית ספר: הוגוורטס. o=

מזל: טלההה. D:

גובה: 1.84 או משהו בסביבות של זה. o.o

מוצא: ישראלי לכל דבר. O:

חיות מחמד: ניחיחי... בואו נראה.. יש לי תוכי, חתולה, ובשלישי הקרוב גם כלב לברדור לבן.

צבע שיער: שחור.

אורך שיער: לא ארוך מדי ולא קצר מדי, אבל ארוך יחסית.

צבעת פעם את השיער: הרבה... מאוד, ועוד אצבע.. O_O

כיתה: י'א.

מצליח בבית ספר? אמממ.. אתם מנסים להכשיל אותי? X_X'

תחביבים: מחשב/מסנג'ר, גלישה(בקיץO:), מצייר כשמשעמם XD, כותב כשיש לי על מה, פגישות עם חברים. o.o

ריח אהוב: של מארושלי כמובן. *~*

איזה שפות אתה מדבר? אנגלית, עברית, משלב קצת יפנית(יום יבוא ואדבר רק ביפנית. D:).

איפה נולדת? כן... יופי שנזכרתם באמת.. XD; ישראל.

אתה בן אדם של לילה או של יום? אני ערפד, בוהאהאההאהא!!!1

מאמין באלוהים? יה, ברור. o.o;

יש לך כינויים נוספים באינטרנט? אממ... הרבה מהם. X_X'

מה הם: באמת שאין לי כוח לפרט. X_X;;

יש לך גשר? לאאאאאאא.

יש לך משקפיים/עדשות מגע? גם לאאאאא.

מה תרצה לעשות כשתהיה גדול? להתחתן עם מארו. 3>~

ציין את היום הכי גרוע בחיים שלך? כשנולדתי. O: סתם. XD;

מה הדבר הכי מביך שקרה לך? אמ... תהרגו אותי אבל אני לא זוכר. X_X'

ציין את היום הכי טוב בחיים שלך? היום שבו פגשתי את מארו. 3>

יש חבר/חברה/קראש? אהבת חיי העונה לשם מארו. 3>~

ממה אתה הכי פוחד? אמ... מידיים שיוצאות מתחת למיטה.. X_X' סתםסתם, אני לא רוצה לומר מה.

אם היו לך עוד זוג עיניים איפה היית שם אותם? בכיס. O:

על מה אתה חושב בד"כ לפני שאתה הולך לישון? שיט, צריך ללכת לישון? X_X'

על מה אתה הכי מתנגד? לשאלה הבאה. X_X'

אם היית יכול להיות עם מישהו/מישהי אחרת, עם מי היית: אני רוצה רק את מארו שלי. 3>

 

חלק ב'(כן, יש חלק כזה.. XD;):

 

המקום האהוב לחופשה: אילת, חו"ל, כל מקום ביחד עם מארושלי. 3>

טעם גלידה אהוב: שוקו צ'יפס וניל.

פרי אהוב: ענבים, תפוז, מנגו ועוד. D:

ממתק: נמנע. X_X' אבל שוקולד לפעמים זה טוב. o=

מכונית: מיצובישי לאנסר אבולושן מנוע טורבו יחס דחיסה 8.8, מונעת על ידי ביו דיזל ומשופרת רצח. (הלוואי.. XD;)

שיעור: חופשי. XD

חג: פורים, פסח.(יום הולדת D:)

היום הכי אהוב בשבוע: שישי. O:

צבע: אדום, שחור, כחול. o.o

מגזין: פורנו נחשב? XD; (סתםסתם)

שם לבת: קים(קיצור של קימברלי).

שם לבן: אין לי שם מיוחד. X_X'

קבוצת ספורט אהובה: לא מעניין.

חודש אהוב: מרץ(יוםהולדתלמארו~ 3>), אפריל(יוםהולדתלי~D:)

ספורטאי אהוב: איזה חלק במשפט "ספורט לא מעניין אותי" אתם לא הבנתם?!?! X_X'

שחקנית אהובה: ג'סיקה אלבה, אנג'לינה ג'ולי. *_*;;

שחקן אהוב: ג'קי צ'אן. D:

תוכנית אהובה בטלוויזיה: יש הרבה.

אתר אהוב: גוגל. XD;

חיה אהובה: נמר לבן!!!!!! 3333>

חבר לאימייל: מה זה? XD;

בדיחה: שני דגים שחו בים, אחד טבע והשני אוהב חומוס, צ'יפס, סלט, פיתה. O:

אומר הרבה: שטויות. XD;

מילה אהובה: בלעט. XDDD;

נעליים: ואנס שחורות~

תחנת רדיו: פיראטית. XD;

חדר בבית: שלי, שלי, שלייייי!! D:

ההופעה הכי טובה שראית: אמ... X_X'

דיסק אהוב: אין. X_X;

נשיא: XDDDDDDDDDDDDDDDDDD;

סלט: קצוץ. D:

בשר: צ'יקן פריי. P=

תוספת לפיצה: דאבל צ'יז. D:

ארץ: עוץ. O:

עיר: מאיפה לי. X_X;

ים: יבשה. D:

מקום אהוב: אין כמו בבית. O:

מסעדה: סושי בר.

רעש: הרבה רעש!!!

טעם: מתוק. D:

רגש: אהבה. 3>~

אוניברסיטה: אענה לכם בעוד כמה שנים טובות. O:

מספר: 13.

סבתא: סבתא. 3>

סבא: סבא. 3>

דגנים: צ'יריוס.

 

 

חלק ג'(כן, זה הולך להגמר.. XD;):

 

השתמת בסמים? רק באדומים. O:

אכלת קופסא שלמה של אוראו? עובד על זה. D:

נזרקת על ידי מישהו? לא. X_X;

משהו בגד בך? אמממ... לא? X_X;

נשארת בבית ביום שישי בערב כי סתם התחשק לך? מה זו השאלה הזאת בכלל? X_X;;

היית מאוהב? ונשארתי.. 3>~

ראית את הבית הלבן? בטלוויזיה. O:

עישנת? אמ.. כן, פעם אחת אבל הפסקתי מאז. X_X;

שתית אלכוהול? מידי פעם באירועים או לפעמים עם חברים, תלוי מתי ואיפה ומה המצב רוח. O:

עישנת מריחואנה? ואם אגלה לכם אז משטרת ישראבלוג תעצור אותי? XD; ולא. P=

שיחקת מונופול? יאפ. O:

ראית טיטאניק? ברור שראיתי. D:

נישקת פעם מישהו/מישהי? אהא. 33>

התנשקת צרפתית? אהא. 3333>

קיימת יחסי מין? כן...  אמר אוריאל. D:

ניסית דיאטה? אם אנסה אמות מהרזיית יתר? X_X;

ביקרת בארץ אחרת? כמובן. O:

צבעת בספר צביעה? בגן, כן. X_X;

עשית אמבטיית קצף? ג'קוזי נחשב? O:

טסת? ברור. P=

שטת? גם. XD;

נסעת ברכבת? אהא. D:

הייתה לך תאונת דרכים? כן... מזמן ועוד פעמים שניצלתי בנס. X_X;

רכבת פעם על פיל? לא אבל זה נשמע כיף. XD;

הכנת אתר אינטרנט? בערך... X_X;

שיחקת בברביות? כן... ברור... אני המלביש הפרטי שלהן. O: (נראה לכם? XD;)

נשארת ער כל הלילה? הרבה פעמים. D:

דחפת דברים מתחת למיטה שלך כדי לגרום לחדר שלך להיראות נקי? החדר שלי נקי בלי שום קשר למרות שזה נשמע כמו רעיון לא רע בכלל. O:

שברת עצם? הרבה עצמות. XD;

ראית ג'רי ספרינגר? הא? X_X;

דיברת בשיעור? אני פטפטן סדרתי. D:

היית בבית חולים(לא בביקור)? הרבה מאוד.

עשו לך תפרים? כן, בניתוח שהיה לי. XD;

זרקת מישהו/מישהי והתחרטת על זה? אמממ... X_X'

יצאת עם יותר מבן אדם אחד באותו הזמן? לא חושב. O:

נעצרת על ידי המשטרה? לא. XD;

נרדמת בשיעור? כן. O:

השתמשת באוכל לצרכים אחרים מלבד אכילה? השלכתי ביצים על אנשים מהחלון? X_X'

פגשת סלבריטי? כן... X_X;

עברת על החוק? כן... אני כל יום שודד בנקים. O:

אהבת מישהו כלכך שזה גרם לך לבכות? ... X_X;

שנאת את עצמך? במצב של סכסוך עצמי תמידי. D:

רצית להרוג מישהו? ועדיין רוצה. >_>

נפלת מכיסא? כן... X_X;

הלכת מכות? כן.. X_X;

מסר לאומה? חמוצים הם חמוצים. O:

היד שלך כואבת? כן... רצחתם לי אותה בדם קר. X_X;

ואחרון- מישהו באמת יקרא את זה? למי שמשעמם, כן. XD;

שעת סיום: 14:05, אומג, גזלתם חצי מהחיים שלי. X_X;

 

 

שיהיה לכם שבוע נפלא, מינה-סאן!! 3>

ג'א'נה~

 

 

 

נכתב על ידי , 14/12/2008 12:36  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Memories


וואה.. באמת שאין לי מושג למה אני כותב את הפוסט הזה דווקא עכשיו אבל אני מרגיש במקום מסויים שיש בו צורך.

אתם יודעים.. זיכרונות הם דבר טוב כלכך..

אפילו אחרי שאתם מאבדים דבר מסויים, הזיכרונות תמיד ישארו..

אותם זיכרונות שתמיד יגרמו לכם לחייך.

ולא.. שלא תטעו, אני לא איבדתי שום דבר וטוב שכך.

ובכל זאת.. כל הזיכרונות הטובים האלה, כל אותם רגעים יפים שחלקתי איתה גורמים לי להתגעגע כלכך.

אני יודע בתוך תוכי שיבוא יום ושוב נחווה דבר טוב ביחד..

ונרקום עוד זיכרון טוב.. עוד זיכרון נוסף לשרשרת הזיכרונות היפה שלנו.

אני יושב כאן בחדרי והכל חשוך,

האור היחיד נובע ממסך המחשב.

קר בחוץ וקר גם כאן..

אני קורא בבלוג שלה, בפוסטים הישנים שנכתבו על ידיה עוד בתחילת דרכינו..

כל הרגעים הטובים, והפחות טובים..

שמחה, עצבות, וגם סתם כשהיה לנו משעמם..

עברנו את הכל.. רק שנינו ביחד..

את ואני.

אומנם קר כאן אך בכל זאת אני מרגיש חמימות מבפנים.

מאז שאני זוכר את עצמי, אף פעם לא חשבתי שאיי פעם אוכל להתאהב בצורה כזאת..

ואת הוכחת לי שזה אפשרי, כנגד כל הסיכויים.

אף פעם לא הצלחתי לדמיין כיצד יראו חיי בלעדייך וכנראה שגם אף פעם לא אצליח.

זה פשוט לא הגיוני מבחינתי, להיות בלעדייך.

אני רוצה לחיות את היום-יום ולדעת שאני עדיין שומר על האהבה הזאת, שומר עלייך.. קרובה אליי.

אני רוצה לדעת שאת שלי ושתשארי שלי.

זה נכון שאנחנו רחוקים זה מזו, וזה נכון שזה לפעמים קשה, וזה נכון שתמיד נשאר מקום לגעגוע אבל אני פשוט רוצה רק אותך

ולא אכפת לי משום דבר כבר, לא אכפת לי מדיעות של אחרים, לא אכפת לי מכלום.. את יודעת שאוכל להיות אצלך מתי שרק תרצי, אני ארוץ עד אלייך גם אם צריך ו.. גאד..

אני פשוט אוהב אותך ורק אותך, תמיד אהבתי ותמיד אוהב... רק אותך.

אני יודע שקצת מאוחר בשביל זה אבל...

מארו.. אנחנו ביחד כבר שנה שלמה.

אני לא יודע מה יקרה בעתיד אבל עמוק בתוכי אני יודע ש..

אני רוצה אותך.. גם בשנים הבאות.

 

אני אוהב אותך.

 

 

-

 

 

 

נכתב על ידי , 7/12/2008 00:20  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמ..


כן.. אני מבולבל.

הגעתי שוב לאותה נקודה... אותה נקודה חשוכה ושוב, בלי שום פנס שיאיר לי את הדרך.

אין מוצא, אין לאן ללכת..

כנראה שככה זה להיות כלוא בין ארבעה קירות דוקרניים שהולכים ונסגרים עלייך לאט לאט.

על מה אתה מדבר בכלל?

אתה הרי יודע שכל צעד קטן שלך עלול לגרום לך להדקר, נכון?

כנראה הפעם עדיף שלא אנסה לזוז בכלל.

אני מתגעגע כלכך למה שהיה פעם..

אבל זה בסדר, מותר להתגעגע..

הרי את העבר לא ניתן להשיב..

הזיכרונות הם הדבר היחיד שנותר לך.

הם מעין מתנת פרידה מתוקה שקיבלת מהעבר שלך.

ואתה חי את חייך בידיעה שבנתיים עוד גרגיר חול נפל בשעון הזמן הפרטי שלך.

הזמן שלך ממשיך לעבור ואתה...

אתה כבר לא רוצה כלום יותר..

רק שיזכרו אותך כפי שהיית.

 

When my times comes

Forget the wrong that I've done

Help me leave behind some

Reasons to be missed

And don't resent me

And when you're feelping empty

Keep me in your memory

Leave out all the rest.

 

אמ.. מצטער על הפוסט הזה..

אני מניח שגם לי מותר לפרוק מידי פעם.

זה הכל.

שיהיה יום טוב.

להתראות.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/12/2008 12:59  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKai Kun™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kai Kun™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)