לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Skaterizam Culture


We are all to blame


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

היום שלי...


אז בסוף הסתכם בכך שביום ראשון הלכתי בסוף לתל-אביב.

למרות שלא הרגתי טוב , למזלי יום ראשון הרגשתי הרבה יותר טוב...

אז הלכתי לתל אביב (-: ,

אז הינה פוסט היום שלי, כמו פעם

היום שלי:

אז ככה, קמתי בבוקר בסביבות 7:54/55, התלבשתי,

ציחצחתי שיניים, אכלתי קורנפלס, לקחתי את התיק,

הארנק, ואז אספנו את שני חברים שלי, והמשכנו לתחנה,

הגיע הקו שלנו בסביבות 8:55 [לפי האוטובוסים], עלינו עליו,

ישבתי ביינתים בנסיעה ושמעתי מוסיקה, חחח, אחר כך

אחד מהחברים שלי צועק בזמן שכולם שקטים "נגמרה לך הבטרייה!"

חחחחחחח, זה היה כזה מצחיק, כול האוטובוס שקט ופתאום מישהו צועק את זה...

אחר כך הגענו לעזריאלי, באנו להיכנס בשער אבל השומר לא נתן, כי יש לנו סקייט,

אז חבר שלי החליט שנילך דרך שער אחר, הלכנו דרך השער השני,

ונתנו לנו להיכנס...

פגשנו את יעלנקניקלה (-:, יסמין, אוראל, ועידן וגם את חברה של נועית (-: ,

חבל שנועית, נוי, יונקר, ויעלה לא באו... )-:

אחר כך היינו בדרך לדיזינגוף [בדרך הרגשתי לא ממש טוב...] ,

הגענו לדיזינגוף חבר שלי החליט לעשות קצת שופינג...

אנחנו הלכנו לאכול פיצה, קנינו מגש והצלחתי לאכול רק פיצה אחת ועוד שליש,

זה היה פשוט מלא בשמן, ולא יכולתי פשוט לגמור את זה...

חחח ואין לי מושג איך מחזיקים את הקרטון בדיוק, חחח חבר שלי אומר "הפיצה משפריצה עליי מים!"

חחחח....

אחר כך פגשנו שוב את כולם, וטיילנו עוד קצת... ואז אני וחברים שלי הלכנו לספורטק...

הצלחתי אולי נואז מנואל על הבוקס הקטן, 50 50 על הפירמידה הקטנה [על הרייל של הגדולה],

פליפ את כול הפירמידה הקטנה, 180 הכול, אולי, וכו...

אני לא טוב בפירמידות גדולות... ואני לא רגיל כול כך לפארקים...

אחר כך שיחקנו סקייט בפלאט, ניצחתי בסוף (-: ,

התרגילים שאני זוכר שעשית זה:

נולי היל פליפ, דאבל פליפ, סוויטץ' מנואל בודי ווריאל כזה... , פייקי קאבאלרייל.. , נולי פופ שביט.

אחר כך הגענו בחזרה לתחנה המרכזית, בפארק היה ממש כיף שאני חושב על זה והיו שמה כמה סקייטרים סוסים..

אחרי שהגענו לתחנה המרכזית, חלק מהחברים שלי התמקדו בלקנות צמידים ובגדים וכו...

[אני פשוט הייתי עייף, וגם אני לא מי יודע מה אוהב ממש לקנות בגדים וכו...], ותפסנו קו בשעה 10 לטבריה...

ובכך מסתכם היום [חוץ מהעניין שכמובן חזרתי מאוחר ואז להיתקלח וכו],

(-:

-

 

 

בכללי היום הייתי אצל חבר שלי ניסיון להתקין וויסטה נכשל כי הזיכרון שהוא קיבל,

הרוס, אבל פעם הבאה....

חוץ מזה,

לילה טוב לכולם! וחופש נעים!

נכתב על ידי Skatescorp , 2/10/2007 02:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Skatescorp

בן: 32

ICQ: 3055622 



מצב רוח כרגע:


3,024
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkatescorp אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skatescorp ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)