לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדת הכמעט.

נאיינאיינאיי בוב הבנאי

Avatarכינוי:  ילדת הכמעט

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

סרטון שלי עושה מתיחות על הפוינט ותמונהשלי


 

 

 

 

 

 מקרה שזה לא עובד-

http://www.youtube.com/watch?v=x9CRe5PW9pI

 

 


 

היום היו חזרות לכוריאוגרפיה של ליקי וטל,

ליקי עושה על סמים וטל על שלושת הקופים. הרעיון מגניבים לגמרי, אבל קשה לי קצת להשתחרר מהטכניקה,

ואם אני אצליח בזה אני אהיה כל כך גאה בי, ואני מקווה שגם המורים.

 

ליאור חוזר בראשון,

אני מרגישה שעבר שנה, בא לי לנשק אותו כבר כוסהומו.

 

בר, איי לאב יו דארלינג.



נכתב על ידי ילדת הכמעט , 24/9/2008 22:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,020
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת הכמעט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת הכמעט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)