לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Diary


"....Such A Perfect Day"

Avatarכינוי: 

בת: 34

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2010

המשך דיווחים בבלוג


היי לכל הגולשים ,

 

 

חזרתי לפני מספר שעות לא רב לביתי הקט אחרי יום עמוס במרפאה שהיה גם קצר

 

כי אחר כך המשכתי הלאה לאיזשהו אירוע של המחוזיחד עם כל צוות של המרפאה של

 

השירות הלאומי (צוות באמת מפרגן) .

 

 

בכל מקרה , שוב יוצא שאני כותבת בבלוג אחרי מלא זמן שבו

 

לא כתבתי בבלוג ושוב יוצא שאני כותבת בפוסט הזה שאני חולה .

 

 

בנוסף לזה שאני עם כאב גרון כבר עוד מעט שבוע ימים (מטריף אותי באמת) 

 

אני גם מצוננת ולמרות זאת הולכת לעבוד במרפאה של השירות הלאומי ,

 

כי האחות האחראית חולה ולא הייתה במרפאה כבר כמה ימים טובים

 

ולכן לא יכולתי לקחת לעצמי חופשת מחלה של כמה ימים (למרות שזה הייתה טעות) .

 

 

מאחלת לכולכם המשך שבוע טוב , פורה , נעים וכמובן גם מוצלח .

 

אתם מוזמנים חופשי להגיב על פוסט זה ועל פוסטים קודמים ,

 

במידה ואתם רוצים מבטיחה להשיב על תגובות שתשאירו לי כשאוכל .

 

 

Star_93 

נכתב על ידי , 8/2/2010 20:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStar_93 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Star_93 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)