לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Im burning through the sky yeah! Two hundred degrees, Thats why they call me mister fahrenheit




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

מסקנה: עדיפה נשיקה רכה על פני רכיכה נוקשה.


הדבר הראשון שאני רוצה להסביר הוא : בדומה לפרסומות לאיידס... או... נגד איידס... (Whatever) בהן למצולם אין קשר לכתבה - לכותרת אין קשר לפוסט.
פשוט רציתי קצת תשומת לב - ובכלל... אם רכיכה היא נוקשה... היא לא רכיכה.

אז אני הולך לעשות נסיון. בגלל שאני כל כך אוהב למתוח ביקורת על כל דבר שזז - וגם על הדברים המשעממים שלא זזים, אני מבקש את עזרתכם...
בתגובות.... (כאן למטה!) אני אבקש אתכם לכתוב רק שמות של נושאים... החל מ... כלבים, חתולים, מלפפונים קטנים, מלפפונים גדולים שכתוב עליהם שהם קטנים, ודמויות שנויות במחלוקת (ראה ערך "ברני" בויקיפדיה), כמובן - כל הצעה אחרת תתקבל בברכה, או שלא תתקבל בכלל. אבל אנא - נסו, ואני מבחינתי אשתדל לכתוב פוסטים משעשעים או רציניים ואמיתיים על הבעיות והנושאים המעסיקים אתכם ואת כולנו. או רק אתכם - או רק את כולנו.

     שלכם =] ובעיקר שלה,
            דניאל.
נכתב על ידי phoenixflame , 25/3/2009 20:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד דברים שאני לא מבין 2


אז כן, הרבה זמן לא כתבתי מאמרי "עוד דברים שאני לא מבין"
אבל זה בדיוק הזמן לעשות את הדבר שצריך להיעשות. כן.
הכל מבוסס על דמויות בדויות ואין כוונה לפגוע בכל אדם שהוא ומי שרואה את עצמו נפגע, שישב על פקק שעם.


1) הייתי לי באוטובוס, לא לצרכי בילוי אלא מנהלה... זה היה יום לא קל במיוחד ואם לא די בכך
האוטובוס ניסה לבלבל אותי!
אני יושב לי בתומי, במושב, באוטובוס, הייתי בטוח שזה שאני יושב על המושב אומר שכבר נכנסתי לאוטובוס... מסתכל למעלה, ורואה את השלט הבא...



פתאום כבר לא הייתי בטוח מה קורה, הנחתי שאני כנראה עדיין עוד בחוץ לכן ניסיתי לעבור בדלת - ועפתי החוצה על הכביש וכמעט נדרסתי למוות.
כל הסיפור הזה נכון למעט הקטע בו סיפרתי שניסיתי לצאת מהדלת. בכל מקרה. השלט מטומטם. לפחות התרגום העיברי.

2) אני לא מבין מי ממציא את הכיתוביות לדברים... אני נוסע לי יום אחד... עוצר ברמזור אדום... ורואה לפניי בתור לרמזור לא פחות מ400 אמבולנסים!! בלי הגזמה!
לפחות זה מה שחשבתי... ואז ראיתי כיתובית על האמבולנס ששינתה את חיי ואת הצורה בה הסתכלתי על אותם 400 האמבולנסים באותו הרגע:



באותו הרגע הבנתי שאני לא מסתכל על 400 אמבולנסים כמו שחשבתי... אלא על.... אמבולנס אחד! 1AMBULANCE
מי ידע שאמבולנסים נושאים איתם חוכמה של עוגיית מזל?
אני אומר : תשאירו את היצירתיות ליצירתיים. בלי נסיונות בלתי מובנים ליצור חכמת בייגלה.

3) בנות.
אני יודע שהנושא כללי מאד ולכן אצמצם הפעם לרשימה צרה של צרות שבנות קשורות בהן,
1. בנות שממציאות משפטים - פילוסופיה היא דבר יפה ומטאפורה היא אמנות אבל בדיוק מהסיבה שאני לא עולה על במה ועושה קסמים, בנות ובכלל אנשים שלא יודעים לכתוב ולחבר בין מילים מתבקשים להמנע מכך או לפחות לכתוב את זה ביומן אישי - מהסיבות בגללן כותבים יומן אישי - כדי שאף אחד לא יראה!
דוגמא: א."אם הכל היה ובצבע וורוד לא היינו יכולים להבדיל בין וורוד לצבע אחר."
ובכן המשפט אמיתי, והיית מצפה שאם הוא נושא מסר כלשהו הוא יגיד משהו בסגנון "אם לא היה רע, לא היית מסוגל להעריך את מה שטוב", אבל לא...
זה די רחוק מהמשמעות ההזויה שהמשוררת יחסה למשפט, ובנימה זו אני רוצה לבקר את מבנה המשפט שאינו אומר דבר,
ובכן, אם הכל היה וורוד... לא היה צבע אחר... לכן אין משמעות לאבחנה בין צבעים ולכן בוודאי שלא היינו יכולים להבדיל בן צבעים... אבל זה לא בגלל שאם היינו רואים כחול לא היינו יודעים שזה לא וורוד... אלא כי פשוט לא היה בין מה להבדיל... הכל היה וורוד... = המשפט אדיוטי! וגברת משוררת, לא אמרת כלום!

ב. "חברים הם מלאכים המעמידים אותנו על הרגליים כשהכנפיים שלנו שוכחות כיצד לעוף."
משפט מטומטם לא פחות, ושוב, למי מכם שחושבים שהמשמעות היא "חברים הם מלאכים והם תומכים בנו" - תחשבו שוב,
למה יש לנו כנפיים? אנחנו תרנגולות? ואם חברים שלנו מלאכים... אז לא להם אמורות להיות כנפיים? מה הקטע?
בכלל... אם הכנפיים שלנו שכחו לעוף... (ולא אנחנו כפי שמתבקש...) אז למה החברים שלנו מעמידים אותנו על הרגליים? לא שכחנו ללכת - שכחנו לעוף (לפחות הכנפיים שכחו), זה כמו לשכוח איך לשבת אז חבר שלך יבוא ויעביר אותך את הכביש.... זה אדיוטי.... אם שכחנו לעוף והם מלאכים.. .אז או שיתקנו את הכנפיים... או שישאו אותנו עם הכנפיים שלהם...ברגליים נטפל אח"כ.
מסקנה : המשפט מטומטם
מסקנה קריטית יותר: בנות, בלי משפטי חכמת חלם - בשביל זה יש את המסטיק של בזוקה ואת ארץ נהדרת.
2. בנות שמדברות על עצמן בגוף זכר, "אני עצוב", "אני מסכן", "אני רעב"... "אני הומו".
מאיפה בנות קיבלו את הרושם המוטעה שלדבר על עצמך בלשון זכר...זה חמוד... זה עובד באנגלית רק כי אין את האבחנה הזו. זה הכל.
יש צורות דיבור שבחורות פשוט לא אמורות לאמץ, לדוגמא : צורת דיבור אחיגבר! "אחי מה המצב???", "וואו גבר כמה זמן לא ראינו אותך"... חבר שלי יכול להגיד לי את זה, את מותק.... לא יכולה, וביחד עם לדבר על עצמך בגוף זכר את צריכה להחליף את השם לג'ורג' להשמין ואולי אפילו להפסיק להחליף תחתונים פעם בכמה זמן. ובכל מקרה - בנות.... כשאתן מדברות על עצמכן בגוף זכר, תחשבו על זה, אף גבר לא רוצה להתעורר בבוקר ולשמוע קול צרוד מאחוריו אומר "מותק... אני חרמן(!)..." . ואם אין לכן אף אחד.... אתן עכשיו יודעות למה.
מסקנה: תפסיקו.

מכאן ועד לפעם הבאה, שלכם, והכי חשוב, שלכן,
דניאל.

נ.ב:תגיבו!

(הכל בהומור =] לילה טוב.)
נכתב על ידי phoenixflame , 18/3/2009 20:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  phoenixflame

מין: זכר

תמונה




3,651
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לphoenixflame אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על phoenixflame ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)