לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כמתבגרת טיפוסית


סיפורים מהחיים הלא מעניינים... (תלוי מי קורא...=S)

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


איזה קליפ עמוק...

 

 

גרם לי להבין שהחיים הם לא סתם מאשר 6 עוגיות בצלחת ואחרי שלוקחים את כולן.... מה נשאר?

אפס עוגיות בצלחת!

שאפחד לא יכול לקחת ממני יותר.. מוחעחעחעחע!!!

 

אמהאמנאמנמנמנממנמ

 

סקס קוקיז!!!   © כל הזכויות שמורות לליהי © ואני לא אגלה לכם שיש אצלה פורנו חרגולים.

 

נכתב על ידי , 20/11/2007 17:31  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סרטון דבילי ביותר בכיכובה של לא אחר מאשר..אני^^ וגם הגר..>>


הקליפ שהבטחתי^^

 

 

 

 

מקווה נהנתם...הגר מוזרה....

 

הייתי פה...P:

נכתב על ידי , 19/11/2007 21:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריצה!@#$% DD:


אוקיי, זאת לא ממש פריצה...קארה פה לידי ><  אבלל...נחשיב את זה כ-פריצה ;)

זה רגע היסטורי! קארה מעדכנת!1 אוקיי, אני מעדכנת בשבילה...אבל נחשיב את זה.

אז ככה, אני החלטתי לעדכן בשביל קארה, כי הילדה הזאת לא עידכנה איזה..מלא זמן ><

 

אוקיי , ככה קארה'לה שלי [:

אני אוהבת אותך מאוד מאוד מאוד מאוד, את כבר יודעת את זה, לא? כן, את יודעת ^^

וגם אם לא, הנה, אני אומרת לך עכשיו.

אממ,אושר?כושר?בריאות?אהבה?יושר?עושר? וכל הטוב שבעולם? כןכןכן ^^

 

אממאממאממ..טוב, את כרגע מסתכלת על המסך בחיוך גדול ומששת לי את השיער ( ><" )

תפסיקי זאת מיד.....תודה -.-

 

טוב, אין לי מה להגיד.

רק מאחלת לך למזמז פאנטהD:

ואם את רוצה, אני מרשה לך גם נסטי, אבל אחרי שאגמור לשתות אותו [:

קאאאפיש?D:

 

 

קיצור קארה, אני אוהבת אתך [:

הגרD:

עכשיו, בואו תצפו בקליפ מאוד משעשע שלי ושל קארה [:

only here

...

תאמת הוא לא עובד כרגע אזז בהקפצה בהזדמנות^^

 

 

נכתב על ידי , 12/11/2007 18:00  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא קוראים לי, אני באה לבד =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא קוראים לי, אני באה לבד =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)