לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והחיים היפים שלי (:


אתם מוזמנים להיכנס לחיי הפרטיים (=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


אאאח אייזה יוווווווווום אאחד הכיייפים (:

בבצהריים אאני ואחותי הלכנניו לעמית להב אהובתי P ;;;;

והלכנו ליוסיי החמודי ( מכולת ) ובדרכנו את מי אנחנו פוגשות את רינו אבידר האחד והייחיד כפרה עליך

אוהבת אותך 3> .. ואחר כך הגענו ליוסי החמודיי וקנינו נסטייי וארטייק גרר .

וחזרננו ואת מי אנחנו רוואות ? חח את מייקה ומאיי , ואז אחר כך את שוש המורה הבת בת בת בת זווונה XD .

חזררררררנו ללביתהה הכווסוווווווווון של עממיתיי ,

ואדם החחתיך צלצל ואמר לנו לרדת למטה ואז ירדדדנו ואת מי אנחנו רוואות אדדמי ררון ואייל באו בלי הזמנננה כפרה עליהם , איזה דאחקות היה . חח אדם עם הפז הזאאאאאאאאת חחח D =  ( לא אני ! ) .

וואז חזרתיי הביתה והלכתי לכפר השעשועים לקנות כל מיני שטויות לבבצפר =\ לא יודדדעת , חח וקניתי ב600 שקל אז קיבלתי

3 כרטיסים בחינם ללונה פארק\סופרלנד ! , כי כל 200 שקל זה כרטיס חינם .

ואאחר כך בבאו אליייייי ששיראלי אוופירי וששקדי והם עדייייייין אצלי , החליטו להתנחל מה אני ייעשה ?!

עשיינו בווק חמווד ביוותר וממאוד מצחיייייייק P =

הנה כמה תמונות של שיראליי הבת דודה הכי חמווווווווודה בעוולם 3>

 

 

אאין על החייייייייוך היפה הזה (=

 

 

 שיראליי כפרה עליך קטנה שלי XD .

 

ייום חחמווד בייותר : )

עמית להב ? אני אוהבת אותך !

 

 

 

נכתב על ידי פפפפז (= , 27/8/2007 23:27  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האחד והיייחיד ( :


באמא שלי

 שהוא האחד והיחיד שלי

 

רום פיניקה

 

http://www.israfiles.com/show/34018/רום_הילד_הכי_יפה_בעולם.jpg

 

אתה החיים שלי , הידיד הכי טוב שאפשר לבקש .

שיואו כמה שאני אוהבת אותך .

 אתה היחיד שיודע להצחיק אותי גם כשאני עצובה ,

היחיד שמחמיא לי כשאני מרגישה אבודה ,

והיחיד שאני מרגישה לצדו כמו מלכה .

ואני יודעת שאני חשובה לך 3>

אז רק שתדע

שאתה הבן אדם שאני הכי אוהבת אבל הכי בעולם הזה !

ושאני ממש לא יודעעת מה הייתי עושה בלעדייייייך ילד יפה שלי [ :

 

אני פשוט אוהבת אותך

 

מואההההה

נכתב על ידי פפפפז (= , 26/8/2007 00:18  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  פפפפז (=

בת: 29

ICQ: 448408803 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפפפפז (= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פפפפז (= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)