לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נחמד להיות חשוב אבל יותר חשוב להיות נחמד =]

Avatarכינוי:  המבוקשת אצ'קלונע :C

בת: 28

ICQ: 430862516 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

גשםם D: וגם עידכון מאתמול והיום (:


Apollo music smile!!

שאלום :P

אתמול היינו בגן חיות והיה ממש נחמד ^^

אכלנו שם HotDog פשוט ענקי XD אבל לא כ"כ טעים ><"

אחר כך אחרי שהיינו שם איזה שעתיים הלכנו לשוט בסירה D:

אני רציתי גם לחתור אבל לא תנו לי

אמא שלי כל הזמן פחדה שנתהפך XDD

קיצר אתמול סתם נחנו P: מין יום של שלווה O:

היום היה די משעמם O.ם

היינו במוזיאון הכי גדול בעולם (ניראה לי...או שיותר נכון זה ניראה לרגליים שלי OO") והכי מפורסם.

וראיתי את המונה ליזה :P

התמונה תכלס ממש ממש קטנה ><" הייתי בטוחה שהיא הרבה יותר גדולה O.ם

היא בערך כמו חצי מטרXחצי מטר.

ראיתי גם כל מיני פסלים משנת 27! :O

והיו שם יותר מידי אנשים ערומים O.ם חחח XD

היום דרך אגב היינו אמורים להיו על האייפל (כל הזמן זה נדחה אררר ) אבל היה גשם D:

כול היום גשם טלילילילליליללייי

מוחעחעחע תמותו מחום

גם היינו באיזה מוזיאון משעמם על מלחמת העולם הראשונה והשנייה : \

היום עוד אנחנו נלך לקניות D: אני רוצה גם לקנות תיק צד ליציאות וימים קצרים וכל מיני כאלה :P

בנתיים ראיתי שחור כזה ממש נחמד שכתוב הכל בלבן PARIS ורק PARIS אד בכחול (:

אבל יש כאלה בכל מקום א לא בעיה למצוא אחד כזה ליד המלון ; ]

אבל הכי כיף היה בנתיים זה הגשם ;)

3> alona : ] 

נכתב על ידי המבוקשת אצ'קלונע :C , 22/8/2008 20:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של diana's sniper ב-22/10/2008 21:27
 



עדכון מפריז D: חפירות על המחנ"ק ועוד ; ]


airplane photocredit:photobucket M&M Mickey Mouse

בונז'ור :)

פריז היא עיר יפה.

הטיסה הייתה נחמדה, רק שהיא הייתה קצת מפחידה כשהיו את כל הרעידות האלה : O

אחרי כל הסרטים שראיתי על מטוסים נורא פחדתי ><"

סך הכל זאת טיסה ראשונה ;) אבל היה נורא כיף ^^ הכי כיף היה להמריא D:

הגענו בלילה וקיבלנו נורא מהר את כל התיקים והמזוודות.

המוניות שם ממש יפות ומשוכללות! הן שחורות כאלה ויש להם מין מכשיר כזה שסופר לפי מרחק כמה צריך לשלם.

לנו יצא איזה 40 ירו :S תכפילו 40 בחמש וחצי ואז תדעו את המחיר בשקלים ><"

הגענו לבית מלון והוא נורא נחמד (:

הכי אהבתי את הארון שהוא נפתח בצורה מאגניבה כזאת XD

אעאעאעעאעאעאע ראיתי קיד פאדל בצרפתית XDDDD

נורא מוזר

ויש לנו גם בר אבל מה הקטע לגרות את האנשים בקולה ובעוד איזה כמה דברים נחמדים ביותר אם הם עולים כסף?!

אני רואה קולה כשאני צמאה ואני בקושי יכולה להיתאפק מלקחת אותה XD

ביום הראשון סתם טיילנו ברחובות והלכנו ברגל(!#$%^) עד לשער הנצחון ורק אז ההורים שלי נזכרו שאפשר לנסוע במטרו עד למגדל אייפל ><"

אבל לא עלינו לאייפל או לשער הנצחון : \ רק הסתכלו עליהם ><" אבל עוד נעלה ;)

פשוט הגענו בסוף שבוע אז היה שם בפשוט מ-ל-א אנשים!

אז בערב אני לא זוכרת איפה אכלנו ><" אבל אני זוכרת שערב אחד אכלנו במסעדת PIZZA HUT!

היה נורא טעים ;)

אני לא ממש זוכרת בדיוק מה עשינו בכל יום אבל עד עכשיו הספקנו די הרבה P:

לא מזמן לפני כמה ימים אז הזמנו טיול מאורגן ל-3 טירות מדהימות!

שחיו שם לפני איזה 500 שנה

זה היה משהו מדהים. ת'אמת?! חשבתי שזה יהיה נורא משעמם אבל טעיתי ;)

גם לא רציתי ללכת : \

אבל הטירות האלו היו פשוט כ"כ יפות וכ"כ ישנות :O

אתמול היינו בדיסנילנד D: יאיי ^^

היה פשוט נורא כיף!!! גם גיליתי במינימאוס זאת דמות נורא חמודה ^^

היינו בפארק השני במין מעלית כזאת שאת עולה למעלה ומשחררים את המעלית XD משהו ענק ;)

אבא שלי צרח כ"כ הרבה! ואמא שלי כבר פחדה שהוא יקבל התקף לב או משהו כזה

בפארק השני גם היינו במתקן גיטרות חשמליות.ממש מגניב! היה שם פשוט מ-ל-א לופים! ולכל אחד בצד היה מין רמקול כזה ושמים לך רוק בזמן המתקן XD

אבא שלי יצא משם כאילו שהוא שיכור חחח XD

היינו גם פעמיים במין חללית כזאת ממש מגניבה :) ממש אהבתי אותה! זה נורא מהיר ונורא כיף!

אתמול כשהיינו במטרו חזרה הביתה אז נירדמתי חלקית ובפניות מרוב שהייתי יותר מידי ברכבות הרים חשבתי זה איזה איזה לופ או ירד פתאום למטה XD

ת'אמת שלא הייתי מתנגדת O.ם

היום לא הלכנו לשום מקום וכל היום אנחנו בבית מלון בגלל שאמא שלי חלתה :[

מסכנה ><"

לא נורא בטח מחר בערב היא תבריא ונלך לאייפל D:

החפירה על פריז תימשך עוד בימים הקרובים XDD

(אעאעאעע שתיתי אחד מאלה ^^)

החפירה על המחנ"ק D:

יופי באמת שנזכרתי ><"

הייתי אמורה לעשות את החפירה הזאת לפני חודש OO"

מה לעשות שהעצלנות לפעמים כובשת אנשים? ><"

לא עידכנתי בבלוג מלא זמן! :O יותר מחודש!כמעט חודשיים... זה שיא O.ם

המחנ"ק היה משהו מטורף! הרבה יותר טוב משנה שעברה!

ואני עוד פחדתי שהחנ"ק הזה לא יעלה על שנה שעברה : \

אין לי ממש כוח לחפור על כל המחנ"ק (שנגמר בדיוק לפני חודש P:) אז אני רק אגיד עליו שהוא היה מפוצץ בפעולות והיה נורא נורא כיף ונורא התגבשתי עם הגדוד, ובכלל הגדוד התגבש ושלא היה משעמם בכלל ושהאוכל היה טעים!

השנה אני אכלתי כמעט את כל הצלחת של כל הארוחות! וזה לא תמיד קורה בטיולי צופים P:

שנה שעברה אני אכלתי ממש קצת :S

השיא של המחנ"ק היה הלוקת פרסים.

כולם נצבעו אדום לבן, סרטים, בלונים, חולצות שבטיות, שלטים, שיער אדום לבן ומה לא?!

כל מורל הפצצנו וזכינו בפאקינג 8 פרסים מקום ראשון!!!

ובגיחה הנהגתית הגדוד שלנו זכה !@#$%^&%^&*)

מקום ראשון!!!

גדוד תבור בנשמה 3>

אין, אני פשוט אוהבת את הגדוד הזה!

הגדוד הזה שמרות שבאתי לקצת פעולות (רק השנה! לא ממש אהבתי את המדריכה אז קצת הברזתי : \ הפעולות שלה היו כ"כ משעממות ><" איכס :S)

הגדוד הזה נתן לי שנה מדהימה!

אין דברים כאלה כמו גדוד תבור אימפריה!!!!!

נחזור לחלוקת פרסים ;)

כל מורל של צר"ח (בע) אז הפרענו להם מוחעחעחעחע

איכס...צר"ח :S

את צר"ח בכלל לא שמעו בגלננו XD

ביום האחרון היה כ"כ הרבה בכי! אני התחלתי לבכות רק כשהתחילו לפרק את המיבנים (שזה איזה שעתיים לפני שנסענו)

בכיתי בעיקר בגלל שהצוות הכי טוב בשבט (צוות ז'בוצה או מוות!) כבר לא יהיה איתנו : [

בניגוד לשנה שעברה באוטוס הייתי נורא שקטה. שנה שעברה כולם העבירו חוויות ודיברו על איך הם חושבים שהם יתנהגו בבית כשהם יגיעו, למשל, שהם ישכחו להוריד את המים בשירותים XD

אני בכלל בקושי דיברתי השנה : \

המחנ"ק הזה הייתה חוויה בלתי נשכחת!

היה ב-9.8 יומולדת לליאורה D:

עשינו לה מסיבת הפתעה (שאני אירגנתי ועוד ילדה אחת שנדחפה : \) אני ושני הלכנו איתה לקניון בזמן

שכולם קנו לה בלונים ושמו אותם בבית של אותה הילדה שנדחפה.

אז באיזה 19:30 כולם הגיעו, פתחו את החטיפים וכ"ו...

אני, ליאורה ושני הגענו אתל ליאורה (התירוץ שלנו בשביל להיכנס איך שהו אליה הביתה היה ששני רוצה לשתות ואני מלווה אותה בשביל שנלך אחר כך ביחד).

כשהיא פתחה את הדלת כולם קפצו אליה עם הבלונים והיא פשוט קיבלה שוק XD

היא כ"כ שמחה! וכשהיא נכנסה בר משכה בחוט של הקונפטי והפקק נירה לה לראש XD זה היה אחד הרגעים החזקים :P

היו איזה 8 בנות ובהתחלה כולם אכלו ושתו ודיברו ובלה בלה בלה ואז ראינו סרט שעה לי סיוטים לפני הטיסה :O

(לסרט קוראים 'היעד לסוף' או משהו כזה 'היעד הסופי' לא זוכרת ><" שאלכס היה על מטוס לטיסה לפריז ושהוא חלם חלום שהמטוס מתפוצץ וכולם מתים ואז הוא התעורר ואמר לכולם לרדת מהמטוס אף אחד לא הקשיב לו ורק איזה כמה אנשים ואז הוא באמת התפוצץ וקיצר כולם היו אמורם למות ומי שנוצל אז המוות רודף אותם ובסוף כולם מתים חוץ מ-3 שאחד מהם קם תחייה, לא ממש הבנתי את הסוף בגלל שהייתי צריכה ללכת וסיפרו לי אבל עדיין לא הבנתי XD)

קיצר, המסיבה הייתה משהו מטורף

 

ניראה לי שדי פיציתי אתכם על כל הזמן הזה שלא עידכנתי D:

נכון סולימן? XD

רואה?! בסוף כן עידכנתי D: ואפילו כשאני בחו"ל ^^

3> אצ'קלונע

נכתב על ידי המבוקשת אצ'קלונע :C , 20/8/2008 20:05  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fisha:) ב-22/9/2008 23:26
 





3,299

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמבוקשת אצ'קלונע :C אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המבוקשת אצ'קלונע :C ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)