לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הפשוטים של יעל


חיים של נערה מתבגרת...עם קשייה...

Avatarכינוי: 

בת: 34

ICQ: 340625573 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

נמאס לי מהחופש!!!


נשאר עוד שבועיים לחופש...אני עולה לי"ב...אני כל כך מפחדת..יהיו השנה מלא בגרויות...אבל מצד שני ממש נמאס לי מהחופש...ואיי המון זמן לא כתבתי..לא שמישהו מסתכל על הבלוג הזה...לא משנה זה ממש משחרר לכתוב..זה כמו יומן כזה...

קיצר..התחיל לשעמם החופש הזה....אני משתגעת בבית...אין לי מה לעשות מידי פעם אני הולכת לחברה...מזל שיש לי עבודה...אחרת בכלל הייתי מתחרפנת...אני כבר רוצה לחזור ללימודים...

בנוסף האקס שלי החליט לשגע אותי...אוף אני ממש לא מבינה אותו...בחיים שלי לא שיגעו אותי ככה..בייחוד לא בנים...אני חייבת לשכוח אותו אבל אני לא מצליחה...חוץ מזה הוא כל הזמן שולח לי הודעות...ואני לא יכולה לא לענות לו...אני לא מבינה תמיד אני מתאהבת באלה שאני לא יכולה להיות איתם...זה ממש מעצבן..כאילו יש לי משיכה לגברים לא נורמליים...כאילו האקס שלי(דרך אגב קוראים לו אורי-אני מקווה רק שלא יקרא את זה..בעצם מה אכפת לי שסוף סוף ידע את האמת..מה אני חושבת עליו)...אורי לא שהיה לא נורמלי..ולא שלא אהב אותי...פשוט כל דבר קטן הוא היה רב איתי...היינו ביחד חודשיים משהו כזה...בחודש הראשון הסתדרנו לא רע...היינו בקייטנה של הרזייה שם הכרנו...ושם הקמנו חבורה של שבע אנשים.האנשים היו:אורי,אני (יעל),שרי,חן,שירה,שניר,מיטל,הילה...במשך החופש הגדול שנה שעברה נפגשנו....אפילו תכננו לנסוע לאילת ביחד...גרנו במקומות שונים...הילה,חן,שירה ואורי גרו בראשון לציון שניר גר באיזה קיבוץ,מיטל גרה בפתח תקווה,שרי גרה בגני תקווה,ואני ברמת גן...אבל זה לא הפריד בינינו...דיברנו בטלפון על אילת..עשינו שיחת ועידה:אורי,חן,מיטל ואני...ואורי קבע איזה תאריך שחן לא יכלה..כי אמא שלה נוסעת לחו"ל להרבה זמן...והיא הייתה צריכה להיפרד ממנו...והוא לא היה מוכן לזוז מהתאריך...אז הוא אמר שאם זה לא התאריך הזה אז הוא לא בא...אז אני אמרתי שלא יבוא שהוא לא עושה טובה לאף אחד...והוא התעצבן מזה...וככה התחלנו לריב...אבל אני לא אמרתי את זה בכוונה רעה...פשוט מסכנה חן יענו היא לא הולכת לראות את אמא שלה שלושה חודשים...זה קשה...ואז הוא לא דיבר איתי כמה ימים...ואז השלמנו...ואז עשינו ביחד עגיל בגבה...הוא שילם לי חצי...ואז הוא היה אמור ללכת מכות כדי לעזור לחבר שלו...קיצר הוא כעס על זה שאני לא שכנעתי אותו לא ללכת..ושלא אכפת לי ממנו...ואז הוא השתכר ממש...ואמר שהוא אוהב אותי אבל שאני לא אוהבת אותו...ואז הוא נתן לי נשיקה...אוףףף אני כל כך מתגעגעת אליו...מאז לא הפסקנו לריב...אבל עכשיו הוא ממש השתנה...הוא התחיל לדבר איתי על כל מיני דברים שקשורים לסקס וכל מיני כאלה...כאילו הוא התבגר כזה...לא יודעת...בחייים שלי גבר לא התייחס אליי ככה...אני לא יודעת איך אני עדיין אוהבת אותו...אני ממש מתגעגעת לנשיקות שלו...הוא מנשק מדהים...זהו חפרתי עליו...גם לא מגיע לו שאני אכתוב עליו כל כך טוב...הוא גרם לי המוןן סבל...והוא עדיין גורם לי...אפילו שהוא לא מתכוון...

 

נכתב על ידי , 17/8/2007 20:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרוקאית עצבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרוקאית עצבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)