לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Last Opera


It's easier to live alone.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010


היה גבר, שנתתי לו להרביץ לי.

היה גבר כזה, שנתתי לו להוריד אותי לריצפה.

היה גבר שנתתי לו להשפיל אותי,

למשוך לי בשיער,

להטיח אותי אל הקיר,

אל הברזלים הקרים במרפסת.

גבר שנתתי לו לצעוק עליי,

לירוק עליי,

לצחוק עליי.

גבר שחלמתי עליו,

ונדמתי איתו,

ואהבתי.

 

אני לא עונה יותר לטלפונים שלו,

ואני כבר לא חושבת שזה יהיה הגבר היחיד שאיתו אוכל להתחתן,

ובכל זאת,

אני חייבת לך,

ועל כך אני שלך לנצח.

 

-הקיסרית הגדולה.

נכתב על ידי The High Priesess , 7/2/2010 22:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  The High Priesess

מין: נקבה




1,829
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe High Priesess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The High Priesess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)