לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עוד בלוג עיצובים בישרא? נחיה ונראה.

Avatarכינוי:  נסיכה.™

בת: 17

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

3 הזמנות לאחר ציפיה ארוכה + הודעה ומבצע ! [:


אח. מחשב.

קודם כל אני באמת מצטערת על העיכוב. הייתי בחולון עד היום בבוקר, יצאתי לעבודה ואז ללימודים.

בכל אופן, כל היום הייתי עמוסה ובערב עכשיו ישבתי על העיצובים שלכם.

 

כמה הודעות חשובות:

יש די הרבה בנות שהזמינו ולא קיבלו את העיצוב שלהן, וזה מאחת הסיבות הבאות:

הן הזמינו עיצוב בטווח החודש האחרון והוא עוד טרי ולכן יוכלו לקבל עיצוב חדש בחלוף החודש הנ"ל.

הן הביאו תמונה לא טובה, או לא הביאו בכלל.

הן לא הסבירו טוב את עצמן.

בכל אופן, הגבתי לכולכן בתגובות בפוסט למטה [שד"א ח"ח על הכמות!] ותתייחסו להערות שלי.

אבל לא להגיב בפוסט הקודם אלא בפוסט הזה, כדי שאני לא אפספס שום תגובה ואוכל להתחיל לעבוד על העיצובים מהר ככל האפשר.

מי שכן קיבלה עיצוב, קיבלה אותו מושקע ואני מקווה שהוא עמד בציפיות ועוצב בדיוק כמו שרציתן.

-הערות/הארות/טענות/מענות?-

 

נתחיל עם העיצוב של קניידלך.

בחרתי לך תמונה ואני מקווה שתאהבי אותה, אני מאוד אהבתי.

 

 

 

 

 

 

 

 

את מתבקשת ללנקק ברשימות ובפוסט העדכני ביותר עם הכפתור הבא:

 

 

לא להוריד ממנו את הקישור.

ברשימות אפשר להשתמש באחד הכפתורים שיש ברשימות.

לא ללנקק ברשימות עם קישור, אלא עם הכפתור לינקוק הזה בלבד!

וכך גם בפוסט העדכני בבקשה.

 


 

ונעבור לכותרת של ליאור, שיצאה מדהים לפי דעתי.

ליאור הבאת לי הרבה תמונות לקולאז', ורק אחת מהן מצאתי מתאימה לשילוב.

שילבתי איתה תמונות מהאוסף הפרטי שלי, אני מקווה שתאהבי.

השקעתי נורא ואני חושבת שיצא מעבר לציפיות.

 

 

 

את מתבקשת ללנקק ברשימות ובפוסט העדכני ביותר עם הכפתור הבא:

 

 

לא להוריד ממנו את הקישור.

ברשימות אפשר להשתמש באחד הכפתורים שיש ברשימות.

לא ללנקק ברשימות עם קישור, אלא עם הכפתור לינקוק הזה בלבד!

וכך גם בפוסט העדכני בבקשה.

 


 

ולסיום סיומת, העיצוב של Big O המקסימה.

מקווה שיצא איך שרצית.

 

(לחצי על זה כדי לראות את התמונה בגודלה המלא)

 

הינה הכותרת לאחר תיקון הגודל:

http://img519.imageshack.us/img519/6131/55598591wv8.jpg

 

 

 

 

 

 

את מתבקשת ללנקק ברשימות ובפוסט העדכני ביותר עם הכפתור הבא:

 

 

לא להוריד ממנו את הקישור.

ברשימות אפשר להשתמש באחד הכפתורים שיש ברשימות.

לא ללנקק ברשימות עם קישור, אלא עם הכפתור לינקוק הזה בלבד!

וכך גם בפוסט העדכני בבקשה.

 


 

עשרת המגיבים הראשונים, מתלנקקים כאן בפוסט הבא בגודל הזה.

שתקו. זה שווה. D:

 

שוב מצטערת על ההזנחה הקטנה. היום עבדתי,

ומחר אני בראיון לעוד עבודה, ולומדת בניית ציפורניים בנייל, ככה שיש לי הרבה על הראש.

מקווה שאני לא אקרוס, אז תבינו אותי מדי פעם, ואת החיים שלי ^^

 

נכתב על ידי נסיכה.™ , 29/10/2007 23:59  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסיכה.™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסיכה.™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)